Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Samaa tekee mulla vivit ja provari. Vivien vastukset ollut järjestäen n. 0.3 korkeampia kuin mitä pitäisi.
Hmm kumpaakohan pitäisi uskoa?![]()
On.
Moista ei saisi tapahtua ja koska rakenne on simppeli, jossain on jotain viturallaan.
KGO & Twist
Toisaalta ei tunnu haittaavan tahtia. Mulla on Kickissä 8W säädettynä, ja hyvin pöhisee tälläkin, eli se ei tunnu menevän sekaisin.
En tiedä oliko tässä ketjussa aiemmin juttua tästä, mutta itselläni ainakin loppui tuo nesteen kerääntyminen driptipin alle kun irrotin ViVin mukana tulleen driptipin sisältä pienen silikonirenkulan ja laitoin sen tankin sisälle yläcapin ja aton väliin. Toinen pää tuosta tutista on hieman viistetty ja sopii täydellisesti atossa olevaan koloon. Silikonirengas löytyy sekä ViVi Novan, että Mini ViVi Novan driptipin sisältä jemmattuna ~puoleen väliin tippiä.
Ketjussa mainittiin uusimmassa ViVissä olevasta jousitetusta keskinavasta ja sitähän piti päästä heti kokeilemaan, joten tänään hain duunin postilaatikosta 2 ViVi nova e-savutukku.fi pakettia.
On kyllä muuttunut huomattavasti paremmaksi, sitten sen v1 mallin jälkeen.
Tosin heti tuon käyttöön otetun jouduin purkamaan liittimen puolelta, koska imuvastus oli aivan käsittämätön.. posket lommolla imuttamalla tuosta sai pienet höyryt.
Nappasin sieltä keskinastan (se jousitettu) ulos ja aikani ihmeteltyäni leikkasin eristeestä 0,5mm siivun pois, jotta se ei estäisi ilmareikiä putken reunoista.
Toisessa mallissa imuvastus edelleen huomattavasti pienempi, joten näiden laatu vaihtelee edelleen aika ikävästi.
Mulla on ollut tää ViVi nut käytössä noin viikon ja olen ollut erittäin tyytyväinen laitteen toimintaan.
eGolla toimii vallan mainiosti ja 2.4 vastuksella olen vasta kokeillut.
Mutta nyt tuli uusi ongelma eteen kun hommasin ton Gripper VV systeemin.
Ei yksinkertaisesti pysty höyryttelemään yhtään yli 3v säädöillä muuten alkaa heti maistumaan palaneelle kumille. :-X
3 voltissa kun pitää säädön tossa Gripperissä niin kyllä antaa mahtavat höyryt mutta annas kun nostaa 3,1 niin heti tulee mieleen kuin kumirenkaita vetelis.
Ei kiva.
Jos saat siitä "mahtavat höyryt", niin miksi pitäisi muuttaa setuppia? En tajua.
Nyt näyttäisi tulevan alas Vivi Novan perusversion hinnat. Alunperin taisi olla tuossa 15 € molemmin puolin. Nyt (9.11.2012) muutama liike myy kahdentoista euron molemmin puolin (arizona ja Puff) ja halvin on peräti 9 € (startsmog).
Nyt on VN-varasto täydennetty, e-mehut ja vara-akut varastossa ja talvi saa tulla.
Arizonalla ei ainakaan ole alkuperäisiä Visionin vivi novia, eivätkä kaverini mukaan ole yhtä hyviä.
Puffin versiosta en tiedä..
Hmm, taas uset on sanoneet että Arizonan vivi nova paremi kuin alkuperäinen.
Kierteet paremmat ja ei tule dryhittejä![]()