Pakko oli laittaa tilaukseen. Vaikka pico oo koskaan saannu toimimaan kunnolla. Mut eiköhän tää oo pikkasen eri luokkaa.
Kerkeskö 50 joukkoon?
Pakko oli laittaa tilaukseen. Vaikka pico oo koskaan saannu toimimaan kunnolla. Mut eiköhän tää oo pikkasen eri luokkaa.
Kerkeskö 50 joukkoon?
Kenties joskus jouluksi pukin konttiin?
![]()
Aijai, on nätti!
Ei tartte vissiin Caravelaa tilata, jään odottamaan tätä..![]()
Siinähän on näköjään jo Caravelan kytkin ja putki![]()
Menee OT:n puolelle, mut jos mulla olis tollaset resurssit niin toisin markkinoille uuden nappityylin. So called "nappi" olisi itse ato, eli kun atoa painaa alaspäin (vaikka peukulla hatun yläosasta) niin se painuis pari milliä alaspäin ja ottais suoraan kontaktin akun + napaan. Lukitusrengas tietysti välissä, ettei painu taskussa kokoon ja ala höyrytä.
Kuivaharjoittele piruuttaan kuinka kivaa olis painella hatusta ja samalla koko modi on turvallisesti nyrkin sisässä..
Joo mä tommosen jo esittelinkin, esmoke vois tehdä sen mun modin. Pikkusen vaihtelua näihin jäätäviin yhdenmukaisuuksiintosin eihän siinä sormilla mitään painella. Fiilis on ihan eri aurinkokunnasta
![]()
Yksinkertaisuudessaan mä olen kyllästyny kiinalaatuun ja esmoke.fi:n valikoima tulee kääntymään loppuvuoden ja alkuvuoden aikana vahvasti erilaatuiseen kamaan, toivottavasti!
Taisin tota jo Diabloonkin tyrkyttää ihan avoimesti, mutta ei ottanut tuulta alleen.
Mites muuten Esa sen lukitun nurkan kanssa kävi? Tapahtuuko mitään?![]()
Big respect, nyt kuulostaa hyvälle ja taitaa jäädä entistä suurempi prosentti vaporahoista kotimaahan!Alkuperäinen postaaja esmoke
![]()
Tais tulla oma nurkkaEli sotken toisten nurkissa :{
Joku on mun mielestä tehnykin jo tommosen hatusta painettavan modin. Oisko ollu ngp:llä ainakin protona jossain vaiheessa, en oo kyl varma kenen se oli.
Ja sitä taas tietää mitä sitä joutuu joululahjaks ostamaan![]()
Putket: Poldiac, Gus G22 18500, Vamo, Smok telescope
Atot: Somnium, Did & Kayfun Mini 2.1 ES & Terminator(oddy mikä lie)
Tulossa : Caravela &
NGPlläpä hyvinkin.Alkuperäinen postaaja vanttila
KGO & Twist
Meinaatteko tämmösiä:
http://www.ecigarette-mods.com/copper/
http://www.ecigarette-mods.com/omega/