Näillä mennään, ainakin jonkun aikaa
![]()
DSC_0294 by yksinainenratsastaja, on Flickr
moro
Eli eternity toimii mukavasti kun tekee siihen 3mm silicasta pidemmät wickit eli langat ja 0,20 kanthaalista vastuksen itse tein 2.0 ohmin setupin, voltit 4.6-5.0 niin maku ja höyryt kohdillaan eikä myöskään laske alleen nesteitä.
sitten kannattaa laittaa se tankille tarkoitettu yläosa, koska se on lyhyempi ja suurempi halkaisijaltaan niin juissi valuu mukavammin alas ja höyrykin on lämmintä.
tippinä voi käyttää tankkia josta otetaan se silikoni tulppa pois tai sitten leikkaa bogen suojatutista n.4-5mm pätkän ja laittaa sen esim. kuvissa näkyvän normi tipin juureen niin tippi pysyy mukavasti kiinni.
Höyryttelemisiin
- JJ
ECD-mittari. Thx Yako!
![]()
Näillä mennään.
+Woo unohtui kuvasta.
"Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää
Toimiikos toi collectori Kickin kanssa?
KGO & Twist
Tarkoititko tuota mun räpellystä? Tosta pitäs joskus tulla SattyS tyylinen RDA, 22mm halkaisijalla ja M20x1 kierteellä.
Eilen yöllä vähän manuaalisorvilla protoilin..
Tuo on tosiaan vielä suunnitteluvaiheessa eikä tuosta plusnavan systeemistä ole vielä tarkkaa suunnitelmaa.
![]()
Tämmöne
Akun pajan tuotoksia:
AKU #007 JELLONA V2.0
Päivitetty toimimaan DNA piirillä ym. "pientä" faceliftiä.
Tämän hetkinen perhe...
![]()
Ööööö missä mä oon...
Vakuuttavan näköinen potretti.. :![]()
Onko toi Naamattoman iHybridi hypen arvoinen?
KGO & Twist
En itse jaksa hirveesti, noita juttuja lukea kuin täältä. Hommailen vaan ja testaan ite. Mutta höyryntuoton puolesta paras mitä mulla on koskaan ollut. Jotenkin massiiviset ja todella pehmeät höyryt! Ihan ykkös vehje tällähetkellä. Alumiini on kiva kun tuo on todella kevyt, mutta titanium ois varmasti parempi. Tosin hinnankin vois varmaan kertoa sitten kahdella. Oikeastaan ainoa mistä en tuossa tosissaan tykkää (koskee muitankin samaan tyylin tehtyjä), että tuo on suunniteltu vain AW IMR akuille. Eli jos käyttää muita niin jää kierteet hieman auki tai sitten se hölskyy... Niin ja turhan suureksi sorvattu tuo putken sisähakaisija, akut hölskyy sivuttais suunnassa... Mutta se oli helppo fiksaa ihan paperista käärityllä rullalla. Mutta kyllä voin suositella, tosin en matkalaitteeksi. Niin herkästi pissii jos ei pidä kokoajan pystyssä.
Ja kiitos Jalippo mukavasta kommentista. Pitää päivitellä kuvaa, kun loputkin lelut saapuvat.
Ööööö missä mä oon...
Siinä sitä tekeytyy ja kohta menee ääntä kohti
Höyryttelemisiin
- JJ