Päätin perustaa tällaisen pienimuotoisen blogin, lähinnä siksi että videot olisi löydettävissä helpommin. Tästä on tullut jo muutama pyyntö yksityisviestillä, joten sitä saa mitä tilaa.
Omasta päätöksestä olen pitänyt videoni "piilotettuina", eli vain linkin tietävät pääsevät niitä katsomaan ja se pysyköön myös teidän yksinoikeutena!
Päivittelen tähän ensimmäiseen viestiin linkkejä myös uusiin videopätkiin, sitä mukaa kun niitä aina joskus ilmestyy:
SvoëMesto & Semovar pika-arvostelu ja kokovertailua
Odysseus V2 setupin teko
SSGGTS jousen korvaaminen magneeteilla
Odysseuksen helppo/nopea täyttö JalippoTM tyylillä
Arvostelu Aku #016 modista
Mesh setupin teko DIDiin
Mesh wickkaa pystyssäkin?
Odysseus V2 setupin teko 3,5 mm silicalla limittäin
SSGGTS jännitehävikki? Tulos parani 4,10 volttiin Noalox käsittelyn jälkeen!
Kayfun III ES setupin teko
Aku #020 pika-arvostelu
iHybrid LE Hellraiser pika-arvostelu
Silicahybridi a.k.a MISTer proto V2
Somnium Hybridi proto
Swan proto
Pika-arvostelussa H-atty by Hanus
Astro modi arvostelussa
Mesh setupin teko MISTeriin
Pika-arvostelussa MicroStick
Pika-arvostelussa Somnium Novum
W-Box arvostelu
Owl proto by Crave
DIY aloittelijoille löytyy minun tekemä E-nestelaskuri joka on myös vapaassa käytössä!
Minun ja muiden tekemiä jännitehävikkimittauksia mekaanisille modeille (Excel lista sijoituksineen).
Erilaisten modien ja atojen paksuuksia listattuna yhdelle sivulle.
Ylläpidän tässä myös listaa laitteista, joista minulla on omakohtaisia kokemuksia, toisin sanoen omistan sellaisen, tai olen jossain vaiheessa omistanut:
Modit ja hybridit
Bolt, Lavatube V1, MiniLava V1, MiniLava 2.1-T, VMAX, SvoëMesto & Semovar, ProVari V2, Darwin, Reo Grand, Chameleon, Kis box, SSGGTS, GGStealth, Custom Jazz pipe, Epipemod 18350, Precise+ 18650, Precise+ 18500, GP PAPS V1, GP PAPS V2, GP PAPS V2.5, Aku #016 DNA20, Aku #020, Mini ProVari, The Megalodon SS, Wizard's apprentice, Epipemod Ergo Dragon 26650, Empire Mod, Caravela, iHybrid LE Spider, eVic SS, Poldiac, Silver Dog, iHybrid LE Hellraiser, Zenesis Mini, Orion V2.1, Ikarus, Swan, Piccolo V3, Juggernaut, Chi_you, Noble 1, Swan Hybrid, Foggatti Hybrid, Somnium Hybrid, MISTer, Astro, Nemesis, V3tronix, Ti BBM, Pulse, Versa, MicroStick, Beatbox #3, W-Box #16, Billet Box, Owl, Gadget DNA20
Korjattavat atot
Atomaister Mini, Odysseus V1, Odysseus V2, DID, Cobra, Z-Atty-U, GP Spheroid V2, Kayfun ES III, Penelope, Bulli A2-TM, UFS V2, Steam Machine VST, Steam Machine Gini, Somnium, ERA, Smok R-tank, Severus, Terminator, Foggatti Type22, Hellfire Mega, Hellfire Mini, Doodlebug, Kayfun Mini V2.1, Lavagen, Hydra V2, H-atty, Ti bliSS V3, Nahual, Ti Changeling, Ti Steamboy stormrider V2.1, Pulse G, Diver
Noista(kin) voi vapaasti kysellä minun mielipiteitä, kokemuksia ja vinkkejä. On ainakin jotain faktapohjaista kerrottavaa oman kokemuksen kautta.