Tilaukset:
Chumpster: 2x ERA SS top + 2x Hornet SS bottom (2-hole Hornet here)
-ih- : 1x ERA SS bottom
Noob: 1x ERA SS bottom
Shane MacGowan: 2x ERA SS bottom
Joonas: 1x ERA SS bottom
MPKO: 1x ERA SS top + Bamboo 3x silver, 2x white
mulqvist: 1x ERA SS top
Scooby: 1x ERA SS top + 1x ERA SS bottom
Blankko: 1x ERA SS bottom
cuski: 1x ERA torched bottom
Peksi85: 1x ERA SS top + 1x ERA SS bottom
Thomssi: 1x ERA SS bottom
Lonelyrider: 1x ERA SS top + 1x ERA SS bottom + 1x Hornet torched bottom
Nsd: 1x ERA SS bottom
E-Marlboroman: 1x ERA torched bottom + 1x red, 2x blue, 2x silver
Thyroid: 1x ERA SS top
Jupeksi: 1x ERA SS bottom + 1x Hornet SS bottom
Ylempänä Hornet, alempana ERA. Sisuskalut ovat pääosin samanlaiset, mutta Hornet on kapeampi ja korkeampi. ERA mahtuu suoraan Reo Grandin kaivoon, Hornet mahtuu suoraan Reo Mini 2.0:n kaivoon.
Meidän tilaukseen tulevat atot ovat uusinta versiota, jossa 510-liitäntä ja sen kierteet on matalampia kuin aiemmassa versiossa (valmistajan mukaan sopivat täydellisesti Reo-modeihin). Myös plussaterminaalia on parannettu aiemmasta.
Aton saa joko top feederinä tai bottom feederinä. Top cap on saatavana rosterisena tai "poltettuna" rosterina (ks. kuva alempana). Top capin saa joko yhdellä 1mm ilmareiällä tai kahdella 0,6mm ilmareiällä. Mikäli haluaa itse mahdollisesti porata reikiä isommaksi, kannattaa ottaa rosterinen, koska poltettu rosteri on vaikeammin porattavissa.
Hinnat:
Top Feed, Stainless Steel Top Cap - $60.00
Top Feed, Torched Top Cap - $ 62.00
Bottom Feed, Stainless Steel Top Cap - $65.00
Bottom Feed, Torched Top Cap - $ 67.00
Näihin lisätään kuljetus (noin 100 USD) ja kokonaissummasta on maksettava Suomen ALV.
Saataisko me aikaiseksi Suomi-kimppa ERA-atojen hommaamiseksi tänne Pohjolaan saakka? Mua kiehtoisi koittaa niitä ja homma pitäisi hoitaa kimppaostona niiden FB-saitin kautta. Jos saadaan tarpeeksi ostajia messiin, minä voin hoitaa tuon homman. Hintaa ja muita tietoja:
ERA, the Easy Rebuild-able Atomizer
Top Feed, Stainless Steel Top Cap - $60.00
Top Feed, Torched Top Cap - $ 62.00
Bottom Feed, Stainless Steel Top Cap - $65.00
Bottom Feed, Torched Top Cap - $ 67.00
Included in the package are:
- 1 fully assembled ERA
- 1 allen wrench
- 2 feet long Kanthal wire
- 2 feet long Silica wick
NOTE: The ERA is available in Top Drip and Bottom Feed. Please specify which one you need. The top cap is available in Plain Stainless Steel and Torched Stainless Steel. Please specify which one you need too.
Bamboo Drip Tip
Selling Price - USD 18.00
Postitus Suomeen lienee luokkaa 100 USD ja hintoihin tulee päälle varmaan tullit ja ALVit. Nopealla laskemisella 20 kappaleen tilauksessa näyttäisi siltä, että lopullinen hinta Suomeen tuotuna per ato jäisi vähän alle 70 euroon.
Mä voisin ottaa noita kaks-kolme. Jos tämä kimppaosto kiinnostaa, hihkaiskaa ketjussa - jos näyttää siltä, että saadaan kriittinen massa kasaan, rupean tosissani selvittämään tätä hommaa. Mä voin osan rahoittaa itse ja karhuta sitten tilaajilta lähetyksen yhteydessä, mutta jengin sitouttamiseksi ajattelin kerätä etukäteen noin puolet tuotteen hinnasta.
Olisi myös mielenkiintoista kuulla näiden atojen omistajilta kommentteja laadusta ja toimivuudesta, että kannattaako koko homma ylipäätään
http://www.facebook.com/groups/141677645969027/
http://andthewaveswego.wordpress.com...able-atomizer/