Ilmeisesti entiset akkunne ovat usb-mallia? Normi egoakkuja ladataan aina eri laturilla ja tulee paketeissa mukana(ja ovat kaikki Kiinalaisia. Tollanen esim.
http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=8066
Ilmeisesti entiset akkunne ovat usb-mallia? Normi egoakkuja ladataan aina eri laturilla ja tulee paketeissa mukana(ja ovat kaikki Kiinalaisia. Tollanen esim.
http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=8066
Joo, usb latureita meillä on mihin ne akut ruuvataan ja nyt kun oikein tihrustin kuvaa, niin just tollaset. Siis ne mitkä tuli aloituspakkauksessa ego-t, sekä 510-t kanssa. Isäntä osti kyllä noille lisäksi töpselilaturin
On tää hitto hankalaa kylläSe analogisen numero 13 painaminen siinä kassalla on paljon helpompaa :
Noh, mut periksi ei anneta
Kiitos muuten avusta![]()
Usb-laturit on helkutin käteviä ja maksaa vain sen pari-kolme euroo kiinan puljuista, esim. puffilta sitten pari euroa enemmän. Siihen verkkovirta- ja tupakansytytinadapterit parilla eurolla.
Kaikki tilaamani tuotteet löytyi paketista asianmukaisesti pakattuna ja mikä tärkeintä - ehjinä.
En vastaa mahd. typoista, sählään nimittäin kännykällä. Loppuisi tämä luento jo, on kiire höyryämään!
Nyt on akkuja tilattu 1100mAH pari kpl ja yksi 650mAH:kin. Niin, ja pakotin ton meidän SÄHKÖinsinöörin niitä katsomaanPerhana, nyt pitäs tulla oikeat
Pikkasen aikaa kun kiroilin, että alan ammattilainen asustaa talossa :P
Joo, se kyllä käyttää mun vehkeitä ja analogista vetää puolet ja totuttelee höyryilyyn... mutta mulle on jäänyt tää tilaaminen. Ja mähän olen tässä tooooooooooosi loistava :P
Kiinan kavereitten latureita se ei kyllä antanut tilata
Ehkä mä tilaan joku päivä salaa... 8)
Mutta iso kiitos kaikille jeesaajille
Tilasin 20. päivä ja seurantakoodilla löytyy vaan yks merkintä (25. päivä) "departure from transit office of exchange "... Saa nähdä koska tulee
Toivotaan että alku viikosta tulis mun piippu niin pääsis semmostakin testailemaan. O0
Pari kertaa tilannu sälää tuolta, hitaimmalla kyydillä, ekalla kerralla pari merkintää trackingissä, tokalla yks, kumpiki seikkaili pauttiarallaa puoltoista viikkoo ja itellalappu postilootassa.
Kiinassa päällä vissii jotku kansallispäivä(viikko :P) riisiviinakarkelot, saapa nähä koska 25.9. tilatut kamat suomessa...
No tulihan se piippu sieltä.. hienosti toimii tämä DSE601C mutta imuvastusta saisi olla reippaasti enemmän.
Kiinan tulli säätää HC:n pakettien kanssa. Tuli ilmoitus asiakaspalvelusta paketin palautuksesta.
Syy: Tilauksessa mukana ollut USB-laturi ???
Asiakaspalvelun mukaan lähetyksissä ei saa olla mukana nesteitä, akkuja tai latureita. Tämä koskee vain halvempaa lähetystapaa, EMS paketteja ei koske samat rajoitukset (tai niitä ei tutkita yhtä tiheällä seulalla)
Minä sain perjantaina 18.10 tällaista postia Healt Cabinilta! Onko muille tullut?
We are very sorry to inform you that we have not shipped your order via china airmail because of a sudden extremely strict customs inspection. Once our customs find batteries or chargers or ejuice in a parcel, our customs will return the parcel to us. We already got some returned parcels because of the bad news.
So we have 2 suggestions for you.
A. We do suggest you to choose EMS as shipping method for the order, because EMS can ship liquid or batteries or chargers with no problems. Plus, EMS is much faster than airmail too. However EMS need extra postage. If you choose EMS, please let us know asap, so we can let you know the extra postage.
B. If EMS is not ok, we will cancel your order and issue you a full refund.
Please let us know your choice, so we can process your order asap.
Onneksi ehti China-Sellsin paketti ajoissa pois.
Eikös toi EMS maksa a lot enempi?
KGO & Twist
Joo eipä oikein nykyisillä posteilla nappaa tilailla mitään...
Tänään juuri napsin ostoskoriin ~40€ tuotteita ja checkouttiin menin niin 18€ postit niin siihen jäi tilaus.
EA MOD | L-Rider Transformer VV | Vamo VW | 2x GS VV MOD | Joyetech eGo-C Twist XL | Joyetech eGo 18350 MOD | Joyetech eGo 18650 MOD | Mini-eGo | The Tankometer | Munatankki RST | Kiuas v2.0 #0015 | Lumi XL
Niin siis tolla ei ole akkujen tai muiden rajoitettujen kanssa mitään tekemistä, Kiinan tulli vain ratsaa HCn lähetyksiä suurennuslasilla.
KGO & Twist