Tyttö on kotiutunut, aivan käsittämättömän loistava kaveri.
3 vuotias tyttönen tosiaan Espanjasta ja omistaja ite tuonut tarhalle kun ei sielläpäin enää saa tiettyjä rotuja pitää. Urho koittaa kieltää riehumista ja hauskanpitoa minkä ehtii mutta muuten sopeutunut loistavasti tulokkaaseen, pomottamis yritykset kaikin puolin loppunut kuin seinään
Tässä oma koiruus Kira
Swan + Kraken
Cuboid+Starre Pro
Indeed Pakko kertoa kun joskus aikoinaan meillä oli kotona kaksi uros bichon friseetä (joista toinen oli leikattu) ja narttu sakemanni. Sakemannin juoksun aikaan koirat pyrittiin pitämään erillään jos olivat keskenään. No kerran sitten kun menimme saunaan, laitoimme koirat eri huoneisiin. Saunasta tultuamme leikkaamaton Bichon ja Sakemanni loikoilivat onnellisen näköisenä vierekkäin olohuoneessa, olivat onnistuneet voittamaan kaikki esteet
No jonkin ajan kuluttua tästä alkoi Sakemannissa näkyä selkeitä merkkejä siitä, että olisi tiineenä. Soitettiin eläinlääkärille joka sanoi, että on todellakin mahdollista että sakemanni odottaa pentuja Bichonille..kuulemma harvinaista, mutta mahdoliista. Veimme sitten sakemannin lääkäriin, jossa todetttiin valeraskaus. Hetken aikaa kuitenkin tuumailtiin, että minkähän näköisiä pentuja sieltä mahtaa syntyä.
Pablo the cat:
http://youtu.be/uV9SMh8Pv2o
Lisätään meidän laumaan vielä +4 kissanpentua.Eläinsuojeluyhdistykseltä tulivat meille maanantaina odottamaan vakituisia koteja.Yksi puri jo het maanantai-iltana sormeen, kulmurit ikeniä myöten sormen sisässä-antibioottikuuri.Nyt ovat jo sen verta kesyyntyneet ettei enää silmille tule.
Minä olen katkera kusipää, kuka teki musta tällaisen?
Kissoja löytyy muutama. Sekä kuningaspyton. Jokunen kalakin vielä ui nurkissa.
Spoileri!
http://www.youtube.com/watch?v=HECa3bAFAYk
Too cute, yks Munchkin mulle heti nyt.
Silläpä se Xello kääntyyki herkkään Lelloksi. ^^ Ja ei lempeempää otusta ookaa. Oma 11kk poika on sitä repiny korvista, nenästä, huulista, raapinu, ryöminy yli, tallonu ku yrittäny kiivetä sohvalle jne. mutta koira korkeintaan huokasee ja vaihtaa paikkaa. Lapsiystävällisempää koiraa en oo tavannu, tai lempeempää ylipäätään. (:
Ihan hyvä sinällään, oli emännällä tämä koira jo ennenkö laitettiin hynttyyt yhteen, siihen asti pelkäsin kuollakseni tuntemattomia, ja varsinkin näitä isompia koiria.
Do or do not, there is no Barole.
Rollo ottaa rennosti.
-Spellgoth