Sivu 59 / 74 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 94955565758596061626369 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,161 - 1,180 / 1475

Aihe: bogen cartot

Höyrykone K-57's Avatar

Sijainti
    Hobo

Vs: bogen cartot

Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Mä olen omani hankkinut isommassa mällissä Kiinan terveysmökistä, kyllä ne on toimineet OK.

En ollut edes ajatellut että Bogejakin voisi olla eri tehtailjoilta.
    Onko niitä muita????

Höyrypää jani86's Avatar

Sijainti
    rajamäki

Lainaus Alkuperäinen postaaja K-57 Näytä viesti
    Onko niitä muita????
    ei oo ollut muita tehtailijoita, on vaan ollut paskoja välillä, vaikka boge itte väitti ettei oo vaihtunut kuin tutit, mutta paskaa sanon minä

Höyrähtänyt

Tilailin viime viikolla Puffilta DTC 6ml tankin jossa tuli 3 2,0ohm LR valmiiksi rei´itettyä cartoa mukana ja lisäksi 20kpl Boge 50mm xxl valmiiksi rei´itettyjä 2,0 ohm:n cartoja. Kaikki 4kpl mitä olen tähän asti käyttäny on tominu kunnolla jopa paremmin kun CE4 clearot jotka vuoti akun päähän nesteen läpi, en tiedä miksi ??? Tykkään muutenkin että höyryn muodostus ja maku varsinki on parempi kuin clearossa.

Käytän joka maulle omaa cartoa. Kun otan käyttöön carton niin teen noin kuin tossa linkissä tehdään.
    http://www.youtube.com/watch?v=XFPMQ3tDJvk

Jatkossa ajattelin pysyä näissä jos vain laatu pysyy yhtä hyvänä.
    Ja luonnollisesti tilauspaikka pysyy samana

Höyrykone K-57's Avatar

Sijainti
    Hobo

Mitä Helvattia! Olenko tässä valitellut turhaan? Nyt rupee tuntuu siltä? Yhdellä Dremel viilolla noita ajelen, ja imuvastus on sellainen "ilmava" mutta silti useampi on tukkoisen märkä ja tuhiseva, sanoisin nuhainen. Ja maku on olematon vastus on Provarilla noilla nuhaisilla 2.6 ja nuo mitkä pelittää 2.9-3.0.

Höyrypää TrippyG's Avatar

Sijainti
    Helsinki

Lainaus Alkuperäinen postaaja pathfinder66 Näytä viesti
    esmoken ja finnvapen boget on ollu kaikki hyvänlaatuisia!!
    Mä tilasin kanssa mammalle esmokelta parilaatikkoa LR bogeja. Ihan kuin vanhat kunnon boget! Pitävät äänekästä ritinää ja pukkaavat kauheita höyrypilviä. Myös maku on kohdillaan.

Saas nähdä mitä laatua noi HC:sta tilatut on tällä kertaa.

HöyryGuru defuncta's Avatar

Sijainti
    HKI

Alkanut itsekin jo kyllästymään bogeihin. Toimivat miten toimivat, joskus hyvinä kertoina viikon sama pöhisee, joskus saa heittää jo parin päivän jälkeen roskiin. Bogejen ainoa plussa nyt lienee vaivaton täyttö+käyttö tankin kanssa. Tämän takia liekkö sitten siirtynyt rebuildable-atoihin päiten
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

Höyrykone jarif's Avatar

Sijainti
    Espoo

Mulla on vaivattomasti ja varmasti toimineet Boget. Ne vain toimii, ja toimii ja toimii.

Rebuildable saattaa hetken maistua paremmalle, kun hyvälle päälle sattuu, mutta sitten se ilo on äkkiä ohi. Niissä on enemmän osaamista, kuin Bogessa.

Kokonaisuutena Boge on vielä mun ykkösvehjes.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

Höyrykone hesekiel's Avatar

Sijainti
    Tamperehan se

Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Mulla on vaivattomasti ja varmasti toimineet Boget. Ne vain toimii, ja toimii ja toimii.

Rebuildable saattaa hetken maistua paremmalle, kun hyvälle päälle sattuu, mutta sitten se ilo on äkkiä ohi. Niissä on enemmän osaamista, kuin Bogessa.

Kokonaisuutena Boge on vielä mun ykkösvehjes.
    Jeah. Rebuildablen kanssa kun saa kunnon setupin, ja antaa jonkun kokeilla himohöyryjä, saa tämä käsityksen maailman täydellisimmästä ja kätevimmästä laitteesta. Jää hiemaan pimentoon aina tuo harrastelun ja työtuntien määrä mitä tossa menee harjoitellessa. Vääntöö ja kääntöö toi on. Mutta palkitsevaa sellaista.

Tulipas taas outo vikasia suomesta tilattuja bogeja. Joka litkulla ja laitteella virrat kun painaa niin rasahtaa"pieni räjähdys" ja pieni tippa litkua lentää suuhun. Ärsyttävä vika!! meni mulla hieman sekasin nuo esmoken ja finnvapen ja muiden kauppojen cartot tossa paketissa. Näissä paska cartoissa pitäisi olla filtteri drip tipin sisällä
    tai muu systeemi ettei tuota nestettä tulis suuhun. Jossain mä kyllä näin sellaisen drip tipin mikä estää nesteitten joutumista suuhun. Tiedä missä se sit oli????

Muutenkin nuo on toiset paskoja koska niissä ei ole mitään merkintää ohmeista noissa paketeissa. Ei ole lavassa ja howitzerissa ohmin suuruuden näyttöä näissä malleissa mitkä mulla on.

Ei taida kaikki suomessakaan myytävät olla aitoja dekangin bogeja...tai samaan konserniinhan ne kuuluvat oli sitten pääfirman nimi mikä tahansa.

Höyrykone popilo's Avatar

Sijainti
    Tampere

Lainaus Alkuperäinen postaaja pathfinder66 Näytä viesti
    Jossain mä kyllä näin sellaisen drip tipin mikä estää nesteitten joutumista suuhun. Tiedä missä se sit oli????
    Tuolla laitoksella ainakin välttyy roikeilta suuhun http://www.puff.fi/drip-tip-510-rota...kpl-p-926.html

Höyrypää shadowwalker's Avatar

Sijainti
    tre

Voiko bogen kolme ohmine kyrvähtää niin että rikkoo akulla toimivan modin? Riva king ei antanu höyryä millään akulla kun tuli sellane sähköne haju.

HöyryGuru Troll from behind's Avatar

Sijainti
    Pietarsaari

bogen cartot

Voi.
    KGO & Twist

Sijainti
    tre

Voikko trolli heittää infoa et miten se on sitte laittee rikkonu ja onko sitä korjattavissa? Olis aika harmi jos piippu pitäis ny sitte roskiin nakata..

HöyryGuru Troll from behind's Avatar

Sijainti
    Pietarsaari

bogen cartot

Karto oikkarissa, menee piippu herkästi mukana. Onhan sulla akku ohjeiden mukaisesti siellä?
    Kokeile toimivaksi todetulla kartolla, että lähteekö toimimaan.
    KGO & Twist

Sijainti
    tre

Akku on plussa alaspäin eli niin kuin pitääkin. kokeilin 4 eri kartolla mut paskat se mitää toimi. Mikä siinä piipussa tarkalleen ottaen on menny rikki eli pystyykö mitenkää päin korjaamaan?

HöyryGuru overflow's Avatar

Sijainti
    Jyväskylä

Laita se carto sivuun, ettei tule kokeiltua sitä millään vielä toimivalla laitteella. Näyttää siltä, että se on muuttunut akuntappajacartoksi. Tämä tarkoittaa sitä, että ensin resistanssi on normaali, mutta lämmetessä resistanssi alenee, alkaa ketjureaktio ja resistanssi romahtaa. Moni laite mittaa virranrajoituksen höyrytyksen alussa, mutta ei enää sen jälkeen. Näin ollen, alussa tilanne vielä olikin ok, mutta resistanssin romahdettua virta kasvoi ylisuureksi, ja koska sitä ei monitoroida, päätefetti palaa. Tuosta tulee sähkön haju. Se on myös yleensä peruuttamatonta, vain harvoissa laitteissa noita osia pystyy vaihtamaan. Koko piirilevyn tietysti voi vaihtaa, ja eGo akuille niitä onkin saatavana. Tuosta piipusta en tiedä. R.I.P Riva king :'(

Lainaus Alkuperäinen postaaja shadowwalker Näytä viesti
    Akku on plussa alaspäin eli niin kuin pitääkin. kokeilin 4 eri kartolla mut paskat se mitää toimi. Mikä siinä piipussa tarkalleen ottaen on menny rikki eli pystyykö mitenkää päin korjaamaan?
    Plussa alaspäin?
    Ainakin oma Riva King tahtoo plusnavan cäppiä/ firenappikikkaretta vasten...

Edit: otetaan takasin, toimii kumminkin päin...

Sijainti
    tre

http://peleon.pl/product.php?id_product=1614

jos vaihtais elektroniikan tosta piipusta niin ehkä ois toivoo mut vähän tuntuu et tuo peleonin piirilevyjä ei saa millään tungettua sinne sisälle. Huoh.. Onko näillä foorumeilla ketää joka korjais näitä vermeitä?

HöyryGuru defuncta's Avatar

Sijainti
    HKI

Onko kukaan muu huomannut bogeissa vastaavaa, että jotkut tiukat litkut kuten Nutella/CoffeeX/Cappuccino tukkivat boget aika tehokkaasti? Tuntuu että ainoastaan kirkkaat litkut kuten suurin osa tupakkamauista toimii parhaiten. Korjautuisiko ongelma omalla puncherilla ja vaikka 3 reiällä, vai tuppaako nesteen imeytyminen vanulle olemaan vain ongelmallista joka tapauksessa?
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

Banned

Sijainti
    Turku

Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Onko kukaan muu huomannut bogeissa vastaavaa, että jotkut tiukat litkut kuten Nutella/CoffeeX/Cappuccino tukkivat boget aika tehokkaasti? Tuntuu että ainoastaan kirkkaat litkut kuten suurin osa tupakkamauista toimii parhaiten. Korjautuisiko ongelma omalla puncherilla ja vaikka 3 reiällä, vai tuppaako nesteen imeytyminen vanulle olemaan vain ongelmallista joka tapauksessa?
    Se tukkeutuminenhan tapahtuu keskireikään, kun tummista nesteistä yleensä jää kaikista eniten karstaa, joka jää keskiputkeen. Klemmarilla tai jollain villalangalla keskiputken rassaaminen voi auttaa pienen aikaa, ainakin sen aikaa, että maku pistää heittämään karton roskiin.

Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •