Nooh jospa se munkii tulis maanantaina, jos hyvin käy niin pistän myöhemmi vielä parit 18490 akut tilauksee.
Käykös tuo kicki mitenkä hyvin jos laittas vaikka akun yläpäähän teleskooppii, ettei pullahtas kikki sekä akku joka kerta alaosta ulos, vaan pelkkä akku nii sais nopiasti vaiheltua jos tarttis
siis kummasta päästä? sijotatko kickin ylä- vai alapäähän?
Yläpäähän (+napaan siis) se yleensä on tapana laittaa suurimmassa osassa modeista.![]()
Ylös juuh. Eikä millään tule kyllä vahingossa ulos.Pitää paukuttaa putkea luvattoman lujaa pöytään, jos haluaa potkun ulos.
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Paskaa!!! Kick toimii donissa muttei ggts:ssä. Mitä helvettiä? Kun laittaa kreikkalaiseen nii naksuu vaan vaikka kuinka hinkkais pinnat puhtaiksi. MIstä lähtee vikaa paikantamaan? Kokeiltu aw:akuilla ja muillakin.
kumman nopeesti tuli kicki, torstai iltana lähti ja tänää tuli aamusta, wörkkii hyvin
*6 tuntia myöhemmin* tärähtiki jo ensimmäinen miinus, kicki alkaa takkuilemaa kun akku näyttää volteiksi 3.7-3.8v
Yksinkertaisesti.. huono kontakti.
Se kuumeneminen kertoo suuresta vastuksesta, joten olisko akun napa likanen tai kickin kontakti?
Naksuminen johtuu liian matalasta jännitteestä, eli taas huono kontakti ja suuri jännitehäviö..
Mulla mennyt jo useampi 'napamagneetti' melko huonoon kuntoon, kun jäänyt väliin likaa ja sitten ilmeisesti iskee 'kipinää' moskan läpi - magneetista häviää kromaus ja moska pintyy/hapettuu - kontakti huononee jännitehäviö kasvaa - kick napsuu sitten jo täydelläkin akulla.
Paria 'huonoa' magneettinänniä kokeilin provariin ja akun jännite näytti 3,7V vaikka olin just ottanut laturista.
Vaihdoin paremman magneetin ja jännite pomppasi 4,1 Volttiin.
Hienosti pelaa Kicki telescopen kanssa ja kyllä lähtee höyryä ja makua!
8W, SR boge=5.0V
Provari Mini V2.5 BlueLED Titanium White | MISTer | Lavatube V1
Vapolla since 27.9.2011
AW IMR 18350 käytössä. Vielä en ole niin paljon ehtinyt tuolla höyrytellä että alkaisi pätkimään.
Lienee selvää ettei kickin kanssa kannata juuri muita kuin hyviä IMR-akkuja käyttä - varsinkaan 18350 koossa.
Pitää seurata ja raportoida tuota akun käyttäytymistä kun se vähenee.
Vapolla since 27.9.2011
Mulla alkaa mennä hermot kickin kanssa. Kyllä se toimii (ja hyvin) mutta kun jo 3.5-3.6 voltissa pitää vaihtaa akkua (aw imr käytössä). Eli periaatteessa saa 2-3 tuntia tehohöyryttelyä irti tosta p***asta ennenkuin pitää vaihtaa akkua. Sitä paitsi mun kahdesta kickistä ainoastaan yksi mahtuu GGTSään. Onks näissä nyt kokoeroja? Ei prkle.
Vapolla since 27.9.2011
Niissä on ihan älyttömiä kokoeroja, voi olla useemman millin suuntaan tai toiseen. Kokeile työntää se mahtumaton kick ggts:n yläputken alapään kautta, ainaki mä sain noin mahtumaan sen kun ei yläkautta suostunu menemään.
Kyse ei niinkään ole fysiikan laiesta vaan siitä että kickin rajat ovat aika korkealla, sen sijaan että pätkii 3.6 voltissa vois raja olla esim 3.3V.