Thank's Poijaat 😊! Harjoittelaan 😤
Modi telineitä >> http://www.e-savuke.com/vb/myydaan/2...telineita.html <<
Itellä jäi pikkusen vajaaksi ilmareikä vastuksesta niin pikku hionta topcapin helmasta ja homma pelittää :-) saa kiristää ihan tappiin asti..
Pico gardenhose edition ft 3mm wickhole ei oo vielä ainakaan kussu alleen ruma se ainakin on
3mm wickireijällä wickaa kun unelma vaikka täyttöruuvi on kiinni. Maku ja höyryntuotto parani huomattavasti!!
Tuli tänään Pico postissa ja hetihän se oli alettava sitä rakentelemaan. (eilen tilattu, The Flash vissiin postimiehenä)
Käytin hapetukseen pientä butaanilla toimivaa kynäjuotinta ja hyvin hoiti asiansa. Meshin kääriminen sopivaksi rullaksi oli ainoa "vaikea" osuus. Nestettä poltin 5 kertaa reilusti meshin päällä.
Ekalla setupilla toimi heti, ei hotspotteja vielä ja makua ja höyryä tulee enemmän kuin tarpeeksi. 1.6ohm näytti umax. 3.0 voltilla tuota ajelen nyt. Nannaa. Loisto ostos. Pitää harkita seuraavaksi vaikka jotain toistakin mallia. Ehkä Cobran ostan jos jollain on myynnissä.
Jotain kummaa salatiedettä nämä tuntuu olevan. Eilen toimi heti ekalla yrityksellä, Pink Spotin Washington Red Apple maistui siltä miltä pitääkin eli hyvältä, höyryä tuli kuin vanhasta Willestä. Tänä aamuna ajattelin imasta aamuhöyryt Picosta ja sain keuhkot täyteen jotain joka maistui idän ruosteiselta rappiolta. Onneksi en ollut vielä aamiaista nauttinut koska olisi tullut ylös sekin. Sentään heräsin unen tuhnusta välittömästi. Mikä lie menninkäinen käynyt yöllä Picoa säätämässä koska eilinen hyvin toimiva pico ei enää aamulla toimikkaan. Pitää illemmalla purkaa setti ja rakennella taas vähän.
En luovuta kun on vasta alkuun päästy. Onneksi on noita Bogeja aina varastossa sen verran että kuukauden pari pärjää.
Jos ei makua tule niin oletan että ei kunnolla wickkaa. Koita tiputella pari tippaa nestettä suoraan coiliille ja sitten höyryttelyä. Joko maistuu? Jos ei vieläkään niin ??
Älä nyt ihmeessä mene purkamaan sitä settiä, vähän meshin tönimistä ja coilien liikuttelua ja taas pöhisee! Suurin virhe mun mielestä mitä näiden kanssa tehdään niin "luovutetaan" liian helpolla sen nykyisen setupin kanssa, vaikka sen oikeasti saa helpommalla toimimaan kuin tekemällä taas kokonaan uuden.
Sepä just kun tuotakin testannu... Ei vaikutusta.Alkuperäinen postaaja Darth Vapour
1,3ohm vastus, suoraan akulla ja parilla volttivehkeellä testannu, ei eroa.
Alan epäillä Libertyn nallea, taas...
Tosin höyryä tulee ihan ok, th ei mitenkään vaikuttava ole 18mg nesteellä. Kyllä olen pyöritelly ja testannu cäppiäkin eri paikoissa.
Nooo, viim. vkonloppuna jos kerkeis säätämään.
Selvittelin jo mikä mättää, piti ihan käydä pico noutamassa toimistolle ruokatunnilla. Eli tein liian tiukan wickin näemmä. Ei kastu eikä kostu kunnolla vaikka roikottas picoa ylösalaisin. Eli aloitetaan siitä korjaaminen.
Lisäksi löyty eka hotspot, ylin kieppi alkaa hehkumaan melko pian, ei ollut eilen illalla moista.
Pistän pari arkkia meshia tilaukseen ja jatkan harjoituksia. Ja en tosiaan luovuta, rakentelen vaikka 100 setuppia kunnes alkaa sujumaan vaikka kännissä ja koomassa tämä.
Ihan tuli mieleen että jostain kun saisi silica "sukan" tuohon ympärille tai jonkin muun joka eristäisi coilin meshistä ja samalla myös imisi nestettä ja kestäis löylynheittoa. Pitääkin alkaa tutkimaan asiaa. Taidan kokeilla kierittää vähän ohutta silicaa ensin meshin ympärille ja coil sitten siihen päälle. Ellei joku ole jo kokeillut?!
Näyttää pico hauskalta Smokin telescopen päässä, tulee mieleen kromattu Saturn V kantoraketti
Parempi vain opetella tekemään kerralla kunnolla, vaikka sitten n+1 yritystä.
KGO & Twist
Kyllähän sä voit tehdä tuohon meshatoon niin että korvaat sen meshin vaan silicalla
Menettää toki sitten kaikki meshin edut mutta eipähän tule hotspotteja. Tuossa vaan ei sitten tahdo kovin helposti riittää nopeus toimittaa nestettä vastukselle eli tulee helposti dryhittiä.
Juu meshin pitäs sitä nestettä kuljettaa paremmin, sitten kun sen saa onnistumaan.
Jotain meshi silica hybridia ajattelin kokeilla, jossa silicaa on meshin ympärillä vain coilin kohdalla.
Jahka saan tilattua esmokesta meshia niin pääsee askartelemaan, ellei jollain ole Lahden suunnalla myydä mulle meshiä, maksan käteisellä.
Mä en tiedä mikä tuossa nallekarkissa on mutta se ei vaan toimi noilla meshivehkeillä. Mulla on tuota Libertyn nallekarkkia (FSUSA) ja se maistuu aivan kauhealle kun meshiatolla sitä höyryttää, olen kokeillut monella eri atolla ja eri vastuksilla mutta ei vaikutusta.
Kayfunilla tuo sama neste taas on jumalten nektariinia
Pitäisi varmaan tilata tuota Pink Spotin nallekarkkia niin vois vähän vertailla että onko niissä jotain eroja.
Olen siis suosiolla lopettanut nallekarkin höyryttämisen meshiatoilla ja käytän sitä vaan tuossa kayfunissa.
Okei...
Se selittäis tietty jo paljon. Koska eihän vika tietenkään pysty minussa tai minun tekeleessä olemaan. Eihän... :-X
En ihmettelis vaikka tuo nalle-erä ois huonompaa tjs., ei se oikein bogessakaan maistu "niinkuin ennen".
Ei tosin yllättäs huono tuuri bogien kandsakaan, viisi oon vähälle aikaa tankissa käyttäny, sama juttu kaikissa.
Prkl, pitikö muka Kayfun tilata.....
Ei, ei vielä, ekaks annan Vision Eternitylle mahiksen.
*beware the dark force*
Postimies toi Picon tänään, sain hetki sitten ekan setupin toimiin. Ainakin tavallaan. TH on melko pistävä, höyryä ei tule kauhean paljoa ja maku on vähän outo. Pitäisikö tökkiä vastusta vähän edestakaisin, vai antaa pöhistä näillä pari päivää? Ihan en ole toimintaan tyytyväinen, mutta ei tuo ihan mahdottoman huonokaan ole.