Nykyisen tilanteen huomioonottaen, nostan kytkintä, ideat vapaasti käytettävissä Itsellä ei ole voimavaroja edetä tästä eteenpäin!
Tämä on vain realiteetti, ei kannanotto!
Tarkoittaneeko tämä käytännössä sitä että tämän modin tarina loppui tähän? Ei jummarra suomea nääsAlkuperäinen postaaja Esa vuke
Päivitystä. Tässä on tosiaan kyse vain resursseista ja minulla ei ole ei niitä ole.
Joskus se on ihan hyvä ymmärtää/tunnustaa tosiasiat heti kun realiteetit selviävät mielelläni olen mukana jakamassa ajatuksia jos jollain on resursseja viedä asiaa eteenpäin?! Minusta tämä on ideana ihan loistava, mutta ei pelkän luurin varassa oikein voi käydä keskustelua tiimin kasaamisesta, wlan/netti ongelmat jatkuvat toistaiseksi. Emäntä on sairaalassa(polvi "vain") ja itse flunssan kourissa sänkypotilaana
Kunhan saa nää kiireellisemmät asettumaan, niin katsellaan mitä tapahtuu
Olisikohan kellään puusorvia, olis kiva kun sais tehtyä reaalikokoiset mallineet
Olen muuten paljon miettinyt Genisis tyypin atoja ja yksi asia jaksaa mietityttää, miksi wikkaus "ongelmat" on kaikkien huulilla? Kukaan ei kuitenkaan ole lopullisessa versiossa siihen puuttunut?
Taitaa tuo heikko wickaus gennyissä olla vaan "ominaisuus", joka pitää hyväksyä mikäli meshiuskovainen on.
Wickausongelmat on huulilla jos ei osaa tehdä setuppia. Ei mulla ainakaan ole ongelmaa jos wick-reikä on tarpeeksi iso. En kallistele modejani sen enempää kuin normaalistikaan ja esim. ac9:n kohdalla kallistelu aiheuttaa vaan tulvimista. Hyvin voi pystyasennossakin höyrytellä.
Ainoot atot joissa voi olla wickausongelmaa luonnostaan on ne joissa on todella tiukka wickireikä, Z-attyt insulaation kanssa ja BliSS. Jos esim didissä on wickausongelmia niin vika on käyttäjässä eikä atossa.
Minusta nämä genisikset on niin homogeenisia, että pienikin muutos olisi raikas tuulahdus Minusta ongelmat ei ole reiänkoossa, vaan paineen hallinnassa.
Kannattaisiko näitä erillisiä projekteja yhdistää:
Ǝƨɒvuʞɘ-tiimissä löytyy ideoita ja tietotaitoa, "Muna-mies" veljon11:llä taas ei kauaa nokka tuhise tuolla sorvin ääressä ja työn jälki on todistetusti erinomaista.
Yhdistelmästähän saattaisi putkahtaa ulos erittäinkin mielenkiintoinen tuote?
(Ja joku kauppias voisi olla kiinnostunut rahoittamaan projektia ja hoitamaan myynnin maailmalle O0)
Ongelma tässä on lähinnä valinnan vaikeus voimavaroja on yllinkyllin, mutta ihan mahdottoman isoksi asiaa ei voi paisuttaa tai ainakin ydinryhmä pitäisi pitää mahdollisimman pienenä ja ikävä kyllä, suljettuna :/. Se vaan on niin jotta osa-alueita on paljon! Oikein pelästyin kun tajusin ettei tämä olekkaan ihan näpertelyäAlkuperäinen postaaja FinnVape
Onkohan suljetun keskustelufoorumin tekeminen ongelmallista ? Siis vaikka täällä?
fb:n puolella ainakin onnistuu helpostikin...ja toi fb on kuulemma nykyään ihan oldies ni siellähän voi hyvinkin "aikuisetkin" hoitaa asiota.
Yök onko siellä kenelläkään halua roikkua? Facea ajattelin tuossa. Kuvia ajatuksista vois kyllä jakaa vaikka photobucketin kautta(albumi) linkillä, foorumi olisi kuitenkin pysyvä olotila mistä asioita voisi katsella ja miettiä? Vaporwall tuskin on oikea paikka tähän
Jos se on suljettu ryhmä ja threadi niin väliäkö sillä missä sitä roikkuu. Foorumista en niin itekkään välitä.