Tiistaina tilattu, tänään perillä.
Monkey Fart testissä. 18 mg lukee pullossa, mutta tuntuu kurkussa kuin 30.
edit: on muuten helvetin hyvä banaanitupakka+joku-seos. ja halpa.
Kappas, oiskohan itelläkin odottamassa. No en kyllä usko. 11 maissa aamulla tilasin tiistaina ja illalla jokus 21 aikoihin tuli vasta shipped viesti. Ihme jos tulee edes tälläviikolla
Samaan aikaan tilasin itsekin, ja vasta tiistai-illalla tuli shipped ilmoitus.
(ja tankkiin Irish Cream, menee jatkoon heittämällä tämäkin. Toimii hyvin kahvin kanssa)
Otitko rekisteröidyn kalliimman postin vai rekisteröimättömän parin euron postin ?
Airmail 2.70 puntaa
Tiistaina kans itse tilailin, shipped-ilmoitus tuli illasta ja nyt on kuulema nesteet kotona odottelemassa. Kohta pääsee silakkaa maistelemaan. :P
[Provari | K100 | Vamo | Bacchus | MadVapes VV-box]
Oijoi, High Hopes, että omakin laatikko olis kolissut Ihme että Flounderille ei sitten ole tullut, kun kerran jo maanantaina tilasi... Eikä Yakokaan ole ilmotellut ainakaan että olisi tullut.
^ haistakee hanukka.. ei tuonu kusti vielä tänään
[size=6pt](tässä vaiheessahan mun pitää sitten vetää tantrumit kui paska kauppa ku muut saanu jo, mutta minä en )[/size]
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Kyl ne parin viikon kuluttua sinnekkin löytää, älä menetä toivorikkauttas
Edit: Itseasiassa kun tuota nallea cartoon lorottelin niin tuoksu oli joko vanha punainen penisiliini tai hammaslääkärin fluoritabletti, ja maku ei vastaa lainkaan FreedomSmoken nallea.---pieni pettymys.
Swedish fish taas jotenkin liian makeeta, menettelee
Kalasta ekat tipat testattu, ja ihan ekana tuli mieleen VR:n Fruit Stripe Illusions. Pikku hiljaa alkoi myös hedelmäisyys nostaa päätään. Hyvältä maistuu (melko makealta) näin pikatestin jälkeen, katsellaan kun saa pullot rauhassa tuulettua.
[Provari | K100 | Vamo | Bacchus | MadVapes VV-box]