Tankki logolle peukku ylös.
Tankki logolle peukku ylös.
Ööööö missä mä oon...
Tankki logo on hyvä idea!
Tuli vielä mieleen tuosta ilmankierrosta ja uusista ideoista, onkohan kukaan testannu kolmea pientä reikää päällekkäin?
Eli hatussa olisi kolme pientä reikää, joista kaikista tuleva ilma osuisi vähän eri kohtaan coilia - ylös, keskelle ja alas.
Yhden päätycäpin uhraus olisi ainakin suht halpa testi?
http://youtu.be/WOdjCb4LwQY
Sori, oli pakko. Juu en usko että toimisi. Tai siis voihan se toimia mutta mie en vaan usko.
Kannattaa amiksista kysellä, jos tekevät maalaus/metallihommia, yleensä lasikuulapuhalluskin onnistuu; itse kävin Haagassa autoasennuslinjan ja sieltäkin vermeet lasikuulatukselle löyty.
Eikä varmaan maksa hunajaa; eivät yleensä työajasta veloita juuri mitään, kun menee koulutushommana. Materiaalit pitää maksaa, mutta tuskinpa nuo kuulat hirveän kallis menoerä on.![]()
Tänään illalla testataan tuota lasikuulapuhallusta. Toivottavasti tulee hienoa jälkeä. Laitan kuvia illemmalla.
Peukut pystyssä !Alkuperäinen postaaja gixxxer
Nyt on lasikuulapuhallus tehty tuolle beta-versiolle ja ei voi muuta sanoa kuin että aivan järjettömän hieno lopputulos. Tämä "pinnoitus" tehdään todellakin kaikille Diabloille. Mahdollisuus on vielä että kiillotan tuon pohjanapin ja katson mitenkä kontrasti toimii satiinin pinnan kanssa.
Pari kuvaa lopputuloksesta:
![]()
Hyvin toimii kontrasti, siksi jätin sen sun P+ kytkimenkin kiillottamatta.
Ööööö missä mä oon...
Jesh, tiesin etten turhaa lisännyt nimeä listalle 8)
Yep, tyylikäs on omastakin mielestä, mutta jos kaupanhyllyltä pitäis valkata, niin luultavasti käsittelemätön tarttuisi mukaan. Tai no.. Tiiä häntä.. Juu käsittelemätön.. Eiku...
EDIT: Vertailin kuvia, tässä järjestyksessä ottaisin kaupasta 2) Black Edition 2) Viimeistelemätön 3) Lasipuhallettu.
Jos on musta, niin pitää olla matta. Jos on metallinvärinen niin pitää olla kiiltävä![]()
Äkkiäkö sen kiillottaa jos niin halajaa. Imo toi viimeistely on paljon viimeistelymmän näköinen 8)
Ei se ihan järjettömän herkkä ole, lika siihen tarttuu aika hyvin mutta kun vähän kostealla liinalla pyyhkäisee niin on taas pinta kuin uusi.
Tankin o-rengas on 15x1
Periaatteessa kyllä se onnistuu mutta kun tuon viimeistelyn näkee luonnossa niin ei halua mitään perus rosteriaJa ainahan tuon voi kiillottaa jos ei silmää miellytä.