Multa löytyy 2kpl jousia ja joku muivitappi Donin kytkimeen, sekä SS extrajatkotuubi..
En ikinä saanut Mojulta tilattua kokonaista modia ja enää ei edes kiinnosta, joten etukäteen tilatut varaosat jääneet turhiksi.
Multa löytyy 2kpl jousia ja joku muivitappi Donin kytkimeen, sekä SS extrajatkotuubi..
En ikinä saanut Mojulta tilattua kokonaista modia ja enää ei edes kiinnosta, joten etukäteen tilatut varaosat jääneet turhiksi.
Mulla alkaa olemaan donin nappi jo aika kulunut. Aika tiheään pitää ottaa auki ja sipasta hiekkapaperilla kun alkaa jumittamaan. Onhan toi nyt tosin vuoden jo kestänytkin. Vois melkeen myydä ton varaosiks jollekkin ku paps ja piccolo pääasiassa käytössä nyt.
Mistäs?
KGO & Twist
mulla olis tommonen ss jatke doniin?
Ilman muita härpäkkeitä käy lähinnä penisrenkaasta.
KGO & Twist
Mitatkaas joku ton alu-Donin hävikki 1.5 kuormalla, SSllä taisi olla paha.
KGO & Twist
Tuolla jalipon blogissa oli mun mittaus
Riippuu wateista. Jos ne pysyvät yli kympin, ei kait sitä oleellisesti huomaakaan, mutta jos jossain kohdassa notkahtaa alle kympin sen huomaa imo.
KGO & Twist
Akku kestää pitempään. Jos on likaiset liittimet ja surkea nappi niin täydelläkään akulla ei saa kuin hennot höyryt ja toisessa vehkeessä saa samalla akulla ja kartolla muhkut höyryt.
Taidan olla tyhmä mutta en ymmärrä kuinka tää pelaaOon siis käyttäny lava 2.1 niin kuinka tässä nuo voltit säädetään vai onko joku automaatti? Ja uppooko tuohon vivi nova nokkaan vai tarvitseeko adapterin?
Tämähän on siis täysin mekaaninen modi, eli jännitteensäätöä ei ole. Joten atomisaattorille menevä jännite on akun jännite - jännitehävikki.
Näihin saa säädön kick-moduulilla, mutta se vie akun koosta yhden koon pienemmäksi, yleensä näin: 18650 putkeen kick+18490/18500 akku, 18490/18500 putkeen kick+18350 akku ja kick+18650 akku tarvitsee kick jatkopalan tai kokonaan pidemmän putken. Tähän doniinhan on tuo kick jatkopala saatavana.
Vivi nova menee nokalle ilman adapteria.
^ Kiitoksia! Taas astetta viisaampi![]()