JJ:n vermeet
tällä hetkellä kierrossa ja käytössä olevat vermeet:
- Mini-Dna box 2200mah Usb-latauksella
- VV-Jöötti mod 2000mah Usb-latauksella
- Smok telescobe + kick + 18350 700mah
Höyryttelemisiin
- JJ
JJ:n vermeet
tällä hetkellä kierrossa ja käytössä olevat vermeet:
- Mini-Dna box 2200mah Usb-latauksella
- VV-Jöötti mod 2000mah Usb-latauksella
- Smok telescobe + kick + 18350 700mah
Höyryttelemisiin
- JJ
JJ:n pajalta VV-Dynamite modin päivitys
eli kyseessä taannoin tekemäni OKR-T 6 Amppeerin Step-down modi 2 x 18650 2200Mah akulla.
Höyryttelemisiin
- JJ
edit: Jos joku haluaa antaa uuden kodin tälle modille niin sen saa muodollista 70€ korvausta vastaan itselleen.kiinnostuneet voivat lähestyä YV:llä allekirjoittanutta.
- JJ
Kyllä se tämäkin pieni paskiainen vihdoin voitti minut puolelleen.
![]()
Chameleon, näyttää paremmalta kuin on. Kannattaa oottaa et se valmistaja saa ensimäisen version ongelmat korjattua, en kyl tiiä aikooko se edes niitä korjata. Kytkin on mun mielestä aika surkee tossa ja vakiona tuleva muovisleeve on aika halvan oloinen.
Siihen on tulossa muitakin kuin muovisleevet, kannattaa katella päivityksiä http://www.chameleonmods.co.uk. Kytkin kaipaa tosiaan päivitystä koska liikerata on hiukka liika pitkä ja kosketuspinnat ajan kanssa hapettuu, käsittääkseni Dancer oli tekemässä parannuksia tuohon. Ite tykkään että kivan näkönen pöydällä ja varmaan kun saan messinki sleeven tulee näyttämään vielä paremmalta mutta muuten aika turha akku modi.
EDIT: Eilen tullut Dancerilta tällainen video:
http://youtu.be/SBfnqhmrvaU
My little vaping bitch is ready 8)
Tehdyt muutokset:
-ZAP:n helman pinnoite poistettu
-Provarin pinnoite poistettu
-Näytön muoviin tummennus
-Päätycäppi käännetty niin, että ilmareikä kohdistuu oikein kun ZAP:n kiristää
-ZAP:n cäpin tiiviste vaihdettu isompaan
Ei kai tolla ollu tossa videossa täys akku sisässä? En ittekkään koko videota kattonu, mut ajattelin ittekseni et minkä takia toi noin tyhjällä akulla mittailee tota jännitettä.
Joo tuli huomattua kanssa tuo häviö ihan käytännössä, kun vaihtelin atoja modeista toiseen. Ei siis lähellekkään pääse P+:saa tuo Chameleon ja ei tosiaan pärjää edes GG:n putkille. Toisaalta ei tuu niin helposti hot spottia kun ei oo niin paljon ruutia!En jaksanu koko pätkää katella, mut huomasin ton kohan missä se mittaili ja vertaili eri topcappeja. Huh, mitkä voltage lossit tossa onTodd hehkutti aikanaan et iskee kovempaa kuin P+, mut ei kyllä ainakaan ton mittarin mukaan pääse ees gg stealthin tasolle.
![]()
Ööööö missä mä oon...
Tämän hetken settiä.
GG:n putket tuntuu sopivan mun käteen.![]()
Ööööö missä mä oon...
Hyvin toi Chameleon (toinen vasemmalta) näyttää maastoutuvan noiden muiden putkien väliin:
![]()
Se ois varmaan eka kerta ku kukaan täällä on nähny sun munan lepäilemässä.
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~