Bobas bounty ihan perusjees, mutta apple teaser on ihan tautisen hyvää!!! Kysymys kuuluukin, että mistä tätä saa isommissa potuissa? Toscanasta näyttää olevan loppu tuo ainut koko, eli 10ml.
Vasta Boba ja Gorilla maistettu ja Gorilla on ihan tosi namia.
Toscana Mall:sta tipahti Very Very Blueberry. Tämä on viskositeetiltään tahmeinta shittiä mitä mulla on ikinä ollut miltään valmistajalta. Joutuu naama punasena puristaa pullosta, jotta saa litkun edes tulemaan ulos ja on mulla useita 100% vg ollut. Esim. Bobas bounty on vuolaanaan juoksevaa kamaa tähän verrattuna. Noh törkkäsin vaa cartoon parit ylimääräset reiät ja siirappi tankkiin. Maku on hyvä ja höyrymäärä melkoinen.
Mustikkamakuja olen maistellut Pink Spotilta ja FSUSA:lta, ennen tätä. Tämä on parhain. Ensin mainittujen valmistajien mustikkamaut ovat myös ihan hyviä, mutta maku katoaa nopeasti. Tässä tökötissä maku tuntuu pysyvän hyvin, ainakin vielä puolikkaan tankillisen jälkeen. Mustikan ystäville siis hyvä ostos tämä
Pimppitieteiden maisteri, tissianalyytikko ja perselogian professori
Jos hinta on kohdillaan niin vaikka 200ml
Kelpais juu mullekin isommat törpöt.
Pimppitieteiden maisteri, tissianalyytikko ja perselogian professori
Millä te saatte tota bobas bountya höyryteltyä? Siis mulla menee kartot tukkoon. Egon atomisaattorista ( uusi sellainen ) maistuu palaneelle. Pitäskö sitä laimentaa jollain vg-nesteellä?
Ainoa missä toimii on 510 tankissa, mutta kun se höyryn tuotto ja muutenkin 510 on kuin pilliä imisi
sillä ei ole mitään tekemistä slottien määrän kans et karto menee tukkoon, toi boba on vaan niin pirun paksua et se kestää sen kolme neljä päivää max kartossa ja sit karto kuolee/menee tukkoon
Gorilla on kyllä oiva neste, itse sain pientä kahvin makua siitä...tai oikeastaan tupakin ja kahvin yhdistelmä. Pommittelen sitä tuossa bogen (3.0ohm) kartossa...voltit heiluu siinä 4.3 ja 4.5 tuntumassa. Ensimmäinen operaatio oli kaikkein hankalin, miten ihmeessä tätä litkua saa imeytettyä bogen vanuihin...no helvetin pitkästyttävällä operaatiolla tietenkin. Ei auta vaikka kuinka täyttää neulan kanssa...vaikka pidän itseäni VG-miehenä niin tämän litkun paksuus on jo miltein naurettavaa. Loppujen lopuksi...hyvää on hyvää, eikä siitä pääse yli eikä ympäri.
Vape since 30/05/2011
Westcoast Vape Squad still rollin'
Näistä nyt maistettuna ainoastaan blend 4 koska mitään muuta ei ollu tilattavissa, oli kyllä sen verran huippu liemi että tilaan heti lisää kunhan saavat varastojaan täytettyä, ja samalla pari muuta makua testiin