Kyllä
En
En nyt ihan siihen viitannut vaikka varmaankin sen jo tiedätkin. Tiedoksi et "like" keksittiin ennen naamakirjoja. Niin ja jos halu kehityksiin on tällä tasolla niin hyvää päivää. Odottaisin asiallisempia vastauksia gurulta kiitos.Alkuperäinen postaaja Yakousei
[url=http://www.e-savuke.com/laskuri/][/url
Kiitos.Peukut sulle
[url=http://www.e-savuke.com/laskuri/][/url
Ja näin se foorumi taas paranee
Huh! mä jo säikähdin, että AP Suggestori tulee käyttöön..
Paskoo meinaan hiukan käyttöliittymää.
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Kuin kaksi marjaa
Tai paremminkin Hampsteria![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
trust me, i know what im doing...
http://www.youtube.com/watch?v=pFh09hF6qlA
![]()
Mahdollistaako softa jonkinlaisen integroidun chatin? Joojoo, ei tämä mikään vitun facebook ole. Parilla foorumilla törmännyt integroituun chattiin ja onhan se helvetisti kätevämpi ja tavoittavampi kuin irc.
Huomasinpa tuossa muuten, että ainakin video-ketjussa jos quotessa on youtube-tägit, niin hymiöt ei toimi, mutta jos tägit/videon ottaa pois quotesta, niin taas pelittää..? ???
Varmaankin tuo on vaan toiminto millä varmistetaan että Youtube-scripti toimii eli jos siihen videon merkkijonoon sisältyisi sattumalta joku hymiötä vastaava merkkijono niin se hajottaisi koodin. ...tai sitten pluginin tekijä vaan mokasi. Kai tuon kanssa pystyy elämään? :)
Pardon me ylläpito. Desperate times call for desperate measures. Tuolla foorumin parannusehdotukset- ketjussa vaan ei saa huomiota, niin epätoivoisena yritän näin uudella epäinformatiivisesti nimetyllä ketjulla saada heiveröistä ääntäni kuuluville:
Nöyrä kysymykseni ylläpidolle olisi: Saako tälle asialle tehtyä mitään? Foorumin seuraaminen helpottuisi kummasti, kun "Näytä uudet vastaukset viesteihisi" - linkin takaa löytyisi ne ketjut, joita oikeasti haluat seurata, ei niitä ketjuja joihin olet vastannus joskus vuonna -35 liittyen eGo-T.n tankin silikonikorkin ilmareikiin
[size=6pt]( Mitä tapahtuu seuraavaksi: Saanko bannit, tuleeko Luuponen käymään pampun kanssa, kivitetäänkö minut yleisesti häpäisten, ehdinkö poistaa ketjun ennenkuin ylläpito sen tekee? Jos saan tähän vastauksen, kaikki käy. Elämme jänniä aikoja)[/size]