Omia pajoja ollut jokunen, nyt satunnaisesti Ducks Tattoo Itis.
Kauan oot sielä ollu? Mulla huuleen isketty sielä, tosiaan 3v sitte. Taisin joku kerta tulla hakeen uutta silikonipinnotettua tappia joku lävistäjä sen halus laittaa paikalleen niin että varmasti pysyy. Samanen koru vieläki huulessa. Kaljupäinen heppu tais olla. Takaraivossa oli jotain leimaa jos oikeen muistan
Menipä vähän OT:ksi tämä![]()
Lisää kuvia:
![]()
^Valehteleeko kuva vai? näyttäis et tuo toiseksi alimmainen kieppi on irti meshistä. Hienon näkönen kapistus kyllä.
Ilmeisesti Gixxxer tyylillä tehty setuppi, jolloin pitää odotella että karstaa tulee riittävästi meshin ja coilin väliin, ettei tartte enää kallistella modia.
Valehteliko mun silmät, vai onko toi ato pikkasen vinossa tohon akkuputkeen nähden ja pieni porrastus liitoskohdassa?
Tää toki on varmaan vielä proton kuvausta?
Kyllä siinä tulee olemaan eristys, en sitä jaksanut tähän versioon tehdä kun oli niin perkeleen kiire päästä vapottelemaan tuolla
Eli myyntiin tulevassa versiossa on eristys ja eristyksen kanssa wicki-reikä on 3mm halkaisijaltaan. Tässä kuvissa näkyvässä versiossa on vain 3.5mm reikä niin sitä ei tullu porattua isommaksi ja en halunnut tehdä tuohon eristettä kun ois pienentynyt reikä 2.5mm kokoon.
No mitenkäs ne höyryt, minkälaista on lupa odottaa? Tietysti nää genesikset toimii varmaan lähes aina yhtä hyvin. Mutta kehu nyt vähän edes.
Vehkkeet: GGTS, alu Don, Madvapes diy VV box
Atot : Bully, EM 510
Tulossa: Diablo hybrid, UFS, Provari, Penelope ja sitten riittää.
Kyllä minä alan kallistumaan tuohon 1.2mm reikään vaikka tuleekin vähän ilmavampi imu, ompahan ainakin höyryntuotto kohdallaan.
Tänään tuli sitten viimeinkin postiin 100kpl 5ml ruiskuja ja tylppiä neuloja sekä 100kpl tankkeja. On ne varmaan tullissa ihmetelleet että minkälaisia narkkaribileitä ajattelin pitää![]()