Palan suomalaista historiaaAlkuperäinen postaaja Macce
[url=http://www.e-savuke.com/laskuri/][/url
Läppäähän tässä heitinItekkin sitä mieltä että jos valmistetaan käsintehtyjä modeja joita tulee markkinoille se rajoitettu määrä niin pitäähän ne sarjanumerotkin täsmätä. Ei siinä mitään järkeä muuten olisi. Ja varsinkin kun tuotetta viedään ulkomaillekkin.
Kuitenkin oon sitä mieltä että jos sattuu tuotannossa olemaan se sarja johon kuuluu joku henk koht erikoinen sarjanumero niin ainahan voi valmistajalta kysellä että olisiko mahdollista varata ky seinen modi. Valitettavasti tuohon nr 666 kappaleeseen on vielä matkaa![]()
Itse en kanssa välitä kovin tiukasta imusta. Joten jos tuota reikää haluaa suurentaa niin mites se sitten onnistuu? Ei ainakaan itse viitti akkuporakoneella ja millin välein olevilla terillä siihen touhuun![]()
Aku #18 ( KayFun III ES)
Jos et ite nii eti joku "ammattilainen" joka tohon ryhtyyAlkuperäinen postaaja Breezer
kyllä joltakin varmasti löytyy sarja poranteriä mistä löytyy se 1,2 esim. Ite vetäny ihan akkuporakoneella. Iskee ruuvipenkkiin kiinni kumien väliin että ei naarmuunnu ja sitte vaan poraamaan!
Totta. Alumiinista menee ilman mutta kun rosteri kyseessä lii liukkaria kehiin nii saa reikää porattua helpommi (pun intended)
Ei hemmetti ! Moon teevee.. oli tuokin episodi ihan unohtunut![]()
Ei *ttu repesin ääneen ja kovaaAlkuperäinen postaaja mulqvist
päivän paras
Millä pajalla oot? Jos oot sattunu mulle pari reikää lävistää![]()