Ostin viikko sit ego vision (ce4), nyt huolestuttaa akun kesto.
Se nimittäin kestää vain 2 (1,6ml) tankillista, ja sit jo hyytyy.
Kauanko teillä kestää ko. akku? Luulen, että sen pitäisi kestää paljon kauemmin.
Ostin viikko sit ego vision (ce4), nyt huolestuttaa akun kesto.
Se nimittäin kestää vain 2 (1,6ml) tankillista, ja sit jo hyytyy.
Kauanko teillä kestää ko. akku? Luulen, että sen pitäisi kestää paljon kauemmin.
Eipä se valitettavasti taida. 3+ ml on aikas keskiverto.
KGO & Twist
Aijaa, luulin ett se kestää useita päiviä.
Kiitos nopeista vastauksista
Eihän tuo Visioni hirveän paljon nestettä kuluta. Jos kaksi täyttä tankillista käyttää päivässä, niin taitaa jo mennä yli keskimääräisen kuluttajan määrän. Ja se pari tankillista käyttää noin 1100 mAhisen akun tyhjäksi siinä päivässä. Ainakin omien kokemuksien perusteella.
Itellä menee pari päivää, että saan akun tyhjenemään, jos silloinkaan on ihan kokonaan tyhjä.
Minulla tuli tuossa omassa egossa mukana pari 650mAh akkua, toinen on vielä korkkaamatta mutta
tämä mikä on käytössä niin kestää suurinpiirtein yhden päivän ajan ja 1.6ml tankillisen nestettä..
Tulossa yksi 900mAh akku,ja 1300mAh akku joka sitten toivottavasti kestääkin huomattavasti pidempään.
eVic Series No 212141578 + Boge LR/SR
Omistan 4 akkua ja niistä 3 on perästä ladattavia elikkäs niitä passtrough akkuja. 650mAh, 900mAh ja uusin on Joyetech eGo-C upcrade 1000mAh usb passtrough, johon ollut enmpi kuin tyytyväinen. Niin kauan kun tulee seinästä tai tiekasta virtaa, niin se ei hyydy ikinä. Ulkoilmassakin se kestää koko päivän jos ei käytä VV-modia. Onhan se tiätty aikas pitkä pötkylä (112mm), mutta siihen on jo tuttunu. Noi USB-akut sopii mun elämäntilanteeseen just eikä melkein.
Passthru-akkuja munkin Joyet on, eikä koskaan ole akku loppunut kesken leikin. Nörtin valinta #1!
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
työpäivän kestää ainakin mun höyryttelyllä
Vanha aihe mutta kysyn että
Miten ego-akkujen ilmoitetut arvot poikkeaa todellisista ampeeritunneista. Onko kukaan niitä mitannut tai nähnyt mittaustuloksia.
Ihan vertailun vuoksi kun näyttää noissa 18 millin,(18650-18350),akuissa olevan isojakin vaihteluja merkkien ja mallienkin välillä.
Onko tarkoituksenmukaista hommata modi vain suuremman ampeerituntimäärän takia.
?
Jos tilaat esim suomalaisista kaupoista niin 900mah on 900mah, mutta esim kiinasta jos tilaat 900mah akun niin siellä sisällä saattaa olla 450mah akku.
Eli ei kannata hommata mekaanista modia 18350 akulla sen toivossa että siinä olisi enempi ampeeritunteja kuin eGo akuissa?
Eihän siinä ole regulointiakaan ja hankalampi ladata.
AkkuDB
Kannattaa ottaa huomioon sekin, minkäresistanssisella atolla/clearolla höyryää. 1,8ohminen vie paljon nopeammin akkua kuin 2,8ohminen. Höyryn määrä ja nestekulutus toki pienempi myös isovastuksisella
Myymälät: http://www.puff.fi/myymalat
HöyrySekaTavaraKauppa - L a a j a valikoima - suppea hinta!
TYKKÄÄ Puffista Facebookissa -SE KANNATTAA!