Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Olen kyllä kohtalaisen tyytyväinen tämän mini-version akunkestoon. Suunnilleen boge-tankillinen (4,5 ml) menee, ennenkuin tarvii laittaa patsku lataukseen. Ehkä 5 milliäkin olis menny, ei ehtinyt vielä näyttö alkaa vilkuttelemaan.
Carto on smok 1,5 dual coil ja noin 4,5 voltilla olen käyttänyt.
Jännä homma tosiaan,lisää volttia vaan
Tuota 5ml akunkestoa en kyllä jaksa uskoa millään tai sitten minulla on käynyt tosi huono tuuri akkujen kanssa.aw imr ja rivi King piipun mukana tulleet akut tyhjenee suunnilleen samassa ajassa max 5min höyryttelyä tordado minillä ja akku on tyhjä,millilitroissa max 1,5.Eikä kyllä pääse lambollakaan isolla akulla 5ml millään.
Ei voi panna yksittäisen laitteen syyksikään kun on jo toinen käytössä,ensimmäinen meni takuu vaihtoon ja oli ihan samanlainen,siis tornado.
Mulla oli kans mini tornadossa akun (aw imr) keston kanssa ongelmia. n. 1ml kului nestettä ja akku vaihtoon. 3ohm boge ja VAIN 3 volttia voimaa. Tosin höyryt olivat erittäin tukevat.
Edelleen palveluksessa oleva mini lava v1 jolla höyryttelee 4 - 4,5ml 3 ohmin bogella ja 4,2-4,4v.
Onkos tässä uudessa lambossa sama "akun tyhjenemissuoja" ku tornadossa? Vai antaako virtaa niin kauan ku akku on oikeesti tyhjä?
3.57V ja stoppaa oma. Eli siinä 3.5V nurkilla se turvakatkaisu on.
Noh, olisiko tämä nyt hyvä budjetti tasavirta budjetti VV laite ? Tosissaan alkanut hermot menemään tuohon ZMAXin pulssiin.
Hyvä pelihän Lambo 4 on. Itseä häirinneen ilmavuuden sain kuriin rikkinäisen ego akun navantiivisteestä. Nyt imuvastus on hyvin lähellä perinteistä tuubia. Eihän tämä ole kuin viikon ollut käytössä, mutta hyvältä vaikuttaa.
Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL
Ei ole ollut Lambo itselläni kuin päivää vaille viikon, mutta tässä vaiheessa voin sanoa että aivan helvetin hyvä laite. En löydä mitään valittamista. Tehoja riittää, mutta höyryt on tasaiset. Etenkin drippaillessa olen huomannut eron maun tasaisuudessa verraten LT 2.1:seen. Muutenkin kun molempia hypistelee kädessä, tuntuu että toinen on muovinen kevyt rimpula kädessä ja toinen on ihan kunnon laite. Kun hinta on molemmissa aikalailla sama, ei tarvitse kahdesti miettiä kumpaa suosittelisin Lavatubea miettivälle. Kaikki menee nokalle kiinni ajatustakaan uhraamatta, mikä on minusta vähimmäisvaatimus vv-laitteelle olkoon kuinka halpisvehje hyvänsä. Thumbs up!
En jaksanut koko ketjua kahlata läpi. Onkos tässä nyt sitten siihen ekaan Lamboon verrattuna muuta eroa kuin väri?
3,5A suoja. Lavatube 1 oli vain 1,5A. Jaaaaaaaa... karton ohmien tarkastus. Melkein olin jo tämän tilaamassa, mutta muistinkin että gixxxxer saa kohta diablon valmiiksi, niin jää tämä nyt hyllylle odottamaan.
Pitäiskö eijaksaa kertoa
Ei tarvitse edes mitään lukea, kun katsoo vain videon o/
http://www.youtube.com/watch?v=X_iofisyydk
L-Rider päivitys vihdoinkin vanhojen suunnittelijoidensa ideologiaan
(vanhat suunnittelijat lähtivät ja perustivat YoungJunen, kun ei ehdotuksia kuunneltu - kertoo tornihuhut).
Ohm mittaus.. Isompi Amp rajoitus..
L-Rider
v1 - musta vanha kunnon kaveri
v2 - Lambo - chrome - sama kuin v1 uusissa kuorissa
v4 - ohm - isompi rajoitin
YoungJune
v1.5 - 3.2Amp - ohm
v2 - 3.2Amp - ohm
v2.0-T (aka v2.1-T) - 4Amp - ohm
2.5A o/
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Paitsi pilkku että lambossa on tämä kaikkien aikojen paras 510 liitin Ei siinä, kyllä tuo mun v1 tuubikin toimii täysin, on jokapäiväisessä käytössä töissä, mutta on tuo jousitettu keskinapa vaan ehkäpä paras innovaatio koko s-tupakka modien maailmassa. Ampeeri rajoittimen taso on riittänyt ainakin meikäläiselle tuossa lambossakin vallan mainiosti Eikä muutes ole kromit lähteneet napeista yhtään