Jep hain apteekista 14G neuloja. Varmaan jollekin hevoselle tarkotettuja on meinaan aikas miehekkään kokosia
Jep hain apteekista 14G neuloja. Varmaan jollekin hevoselle tarkotettuja on meinaan aikas miehekkään kokosia
Itse en kerran kerennyt edes sanoa mihin tarkoitukseen tarvin.
Tiskillä oli nuori harjoittelija neiti, jolle ilmoitin haluavani injektio neulan.
Tytön naama valahti kalpeaksi ja häippäsi takahuoneeseen sanomatta sanaakaan :-\
Kohta perältä tuli kokeneempi vanha täti, joka sitten kysyi mihin neulaa tarvin.
Kerroin syyn, jonka jälkeen täti haki naureskellen useamman eri koon josta sain valkata sopivan
Neulan saa tylpäksi kun nappaa sivuleikkurilla terävän pään pois. Tai jos omistaa smirkelin niin sillä tahko kivellä varovasti hioo kärjen tylpäksi.
Vaimo haki samalla kun itselleen jotain lääkkeitä osti.
"Ukolla on taas joku v..tun projekti juttu ja pitää jotain nesteitä saada sekoitettua mittatarkasti"
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Kuopiossa ( Petosella ) uteli että mihin tarkoitukseen neula tulee. (ei en näytä paikalliselta hampilta) Kerroin rehellisesti niin apteekin täti totesi vain että kappas ensimmäinen joka moiseen ruiskua ja neulaa kyselee. Oli kyllä tämän jälkeen hyvin avulias ja heti tiedusteli kuinka paksua tavaraa nesteet on. 18g terävällä neulalla on tullut toimeen oikein mainiosti.
Elämä ei ole aina vain vanhoja autoja. Se on joskus myös vanhoja moottoripyöriä.
Tuossa nyt joskus kun kävi apteekista neuloja ostamassa niin tuli vain mieleen kirjottaa tännekki;
No mutta pieni kuvaus itsestäni tähän alkuun: Tukka on pitkä ja naamassa vähä muistoja elämästä.
Menin tiskille:
-Tuota yks kinkunpaistoneula jos löytys?
+Joo, ootappa hetki, sanoi nuori nätti apteekkihenkilötyvär.
-jepjep
........
+Tässon näitä pakkauksia ja sitte erikseen näitä neuloja.
-Aikas pieniä ovat, mie tarvin isompia.
+Just.. Minun pitää käydä tuolla...
........Saapuu vanhempi nätti apteekkarihenkilöinen.
++Niin mites me voitas auttaa?
-Kinkunpaistoneulaa olin hakemassa.
++(hymyilee) juu pieni hetki....
Ja kaupat tuli, otin vielä yhen ekstran ko oli niin mukava myyjä.
Pitipä käydä ihan testimielessä apteekista kyselemässä, kovin oli avulias myyjä ja neulat ja ruiskut tuli ostettua. Yrittipäs myydä glyseroliakin, 5.6€ ois maksanut 100ml. Pitänee jatkossa hakea tuolta glyserolit niin om ainakin puhdasta. Näin siis oulunsalon kapteenin apteekissa.
Sama kokemus koeostosta. Kerroin, että tarvitsisin paksuja neuloja, pari 'ruuttaa' sekä olisiko sellaisia tippapulloja...? Kysyivät jotta mihin tarkoitukseen paksuja neuloja. Kerroin, että käytän sähkötupakkaa ja teen sekoituksia aromiaineista ja pohjanesteestä. Kovin olivat avuliaita ja kyselivät uteliaina minkälaisia kokemuksia sähkötupakasta analogiseen verrattuna. Farmaseutti itsekin tunsi sähkötupakoinnin, vaikkei itse höyrystellytkään. Ruutat ja neula maksoivat suorastaan vähän, pari lasista 40 ml tippapulloa hiukan enemmän.
Kysyin VG-pohjanestettä, jota ei tietenkään löytynyt, koska tyhmyyksissäni sanoin nesteen nimeksi glykooli ;-(
Olisihan se mukavaa jos joskus saisi paikallisesta apteekista nikotiinipitoista PG- tai VG-pohjaa ja vielä tarkastettuja makunesteitä. Olisihan se jollain tavalla turvallisempaa.
Kohta lähden kaupoille, ja ajattelin käydä samalla apteekissa hakemaan putelin glyserolia ja pari,kolme ruiskua.
Editoin tätä kirjoitusta myöhemmin tänään ja kerron mitä kävi.
edit:
Elikkäs mökki on täällä Raaseporin alueella, ja täällä kävin apteekissa.
Sanoin myyjälle että pullo Glyserolia, ei kysynyt mitään ja etsi kissojen ja koirien kanssa sitä
laatikoista sekä takahuoneesta, mutta kyseisessä apteekissa tosiaan oli loppu glyserol.
Noh, sitten pyysin ruiskuja, ei kysynyt niistäkään mitään, vaan toi ruiskut nokan eteen tiskille näytille,
ei ollut neuloja,joten sanoin että tarvitsen myös neuloja ja myyjä nouti niitäkin.
Päädyin valitsemaan 2ML ruiskuja pari kappaletta,ja 21G neuloja.
Voipi olla että nuo neulat ovat liian ohkaisia,olisi kenties pitänyt ottaa isompia.
Homma meni ihan ok, ja jos jotain kiinnostaa niin hinnat ovat:
2ML ruisku x2 0.34€
21G neula x2 0.30€
yht. 0.64€
Vähän nolostutti näitä neuloja kysellä kun en ole aiemmin hakenut, ja sanoin vielä että
sähkötupakan nesteen sekoitteluun ja annosteluun tuleepi.
Ei kysynyt/kommentoinut asiaa mitenkään ja oikein avulias oli, eli mutkitta hoitui asia.
Joutuu Glyserolit hakemaan ensi viikolla jostain hesan keskustan apteekista jahka kotiudun..
edit:
Kyllä tuo 21G neula on ihan ok, saa rojut tankkiin ihan jees.
eVic Series No 212141578 + Boge LR/SR
bumpataan tätä topicia vähän ylöspäin, ja pikku lisäystä aiempaan kirjoitukseen niin ei jää kenellekkään epäselväksi..
Vitabalans Oy:n 100ml Glyseroli 85% pullo apteekista maksaa 5,20 eur.
(Liekö ainoa tai ainakin halvin mitä myyvät, kysyin Glyserolia ja tuon antoivat..)
Tänään hain Kampin metroaseman takana olevasta pikku apteekista, mitään eivät kyselleet ja miksi kyselisi.
Jos oikeasti joltain kyselevät käyttötarkoitusta, niin sitten taitaapi olla ulkonäössä jotakin mikä niiden huomion herättää.. :P
Ja tuo 21G neula on kyllä liian pieni, eli sitä ei kannata ottaa, vaan varmaankin aiemmin mainittu 18G tai jokin isompi..
eVic Series No 212141578 + Boge LR/SR
Lapualla ei apteekkari tiennyt että tylppiä neuloja on edes olemassa Sanoovaa että ekkö sä ny noilla terävillä saa hommat hoidettua ( sanoin siis että sähkötupakki hommii tarvitten )
Terävä toimii hyvin tankkien ja kartojen täyttöhommissa. Sellainen mulla ensin ja alunperin oli, apteekista ostettu.
Nyttemmin käytän tylppää, kun haluan imeä gennyn tankista juissit pois jotain huoltotoimia tai nesteen vaihtoa varten. Tylpällä saa paremmin imettyä pohjaa myöden.
Mutta tosiaan esim. vanukartoon terävä uppoaa paljon paremmin.