Terve,
Tässä ollaan nyt tollasta arctic tankkia odottelemassa, ja tiedustelisin tässä että miten tuo kuuluisi oikeaoppisesti pestä ennen käytöön ottoa / silloin kun vaihtaa nestettä?
Terve,
Tässä ollaan nyt tollasta arctic tankkia odottelemassa, ja tiedustelisin tässä että miten tuo kuuluisi oikeaoppisesti pestä ennen käytöön ottoa / silloin kun vaihtaa nestettä?
2x ego akkua smokin mdcc tai bogen kartoilla - Mini lavatube 2.1T
Jos oikeaa oppia on edes olemassa, niin on huoleton ja huolellinen tapa.
Huolellinen:
- Päätycäpit irti
- Kaikki osat pestään lämpimän veden alla
- Huolellinen kuivaus ja kasaus (o-renkaat kostutettava e-nesteellä ennen kasausta)
Huoleton:
- Lorotetaan lämmintä vettä läpi
- Törkitään talouspaperilla tankista suurimmat vesiroiskeet pois
Itse pidän huolellisesta tavasta ja Arctic tankissa on sitten todella tiukat päätycäpit! Ruokaveitsen kun painaa päätytankin ja putken väliin - pieni taivutus ylöspäin niin cäppi lähtee kätevästi irti. Omalla vastuulla lasiputken kanssa!
Jees, kiitoksia vastauksista. Pittääpä nyt toivoa vain, että tulee uuet nesteet ja tuo tankki pian niin pääsee sitten testailemaan .
jos ei meinaa särkymättä irti lähteä niin jättää kuivamaan capit kiinni...
”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”
Jees,
Nyt tuli tuo tankkikin, hyvin pelittää . Oisko noihin sisempiinki o-renkaisiin pitäny pistää nestettä ennenku tungen karton sisälle?
Oikeasti?
Eli oletko nyt käyttämässä samaa nestettä uudella kartolla?
KGO & Twist
No ei pitäisi olla.
Jos kyseessä on helmalliset kartot homma on hitusen haastavampi, kuin tavallisella.
Helpointa taitaa olla laittaa kuppi alle ja vetää vanha pois tai jos omistat ruiskun painat kartoa sen verta alas, että saat imettyä nesteet ruiskuun.
KGO & Twist
Pesin tossa karton vesihanan alla ja ei meinaa millään aluks tulla höyryä vaikka kuin imee. koitin puhallella ylimääräset vedet pois ja alko se kuitenki toimimaan vielä kun aikansa imeskeli.
Onko tuohon karton pesemiseen/uudelleen käyttöön ottoon joku kikka vai pitäskö sen vaan antaa kuivaa kunnolla? ihan toimiva karto kuitenki (ollu alle viikon käytössä) .
Antaa kuivaa kunnolla, vähintään yön yli.
Mä en kyl koskaan pessy kartoja, 2-4viikkoa kesti yks ja sit roskiin ku meni tukkoon/maku väheni.
Joo on siihen olemassa kikka, älä pese niitä kartoja vaan heitä helvettiin ja ota uusi paketista tilalle. Niitä ei ole tarkoitettu pestäväksi eikä niille yli viikon käyttöikää paljoa saa vaikka minkälaista tekohengitystä niille antaisi. Se vanu myös kovettuu eikä se enää ota vastaan nestettä samalla tavalla kuin ennen.
Mulla kestää kartot joku 3päivää, en tijä onko sit nesteistä kiinni.
Tuo Larman neuvo on kyllä mielestäni suoraan sanottuna aika paska, nimittäin ei siitä kartosta enää kunnon höyryjä lähde vaikka kuivattaisit sitä viikon. Totuus on se että vessapaperia/kondomeita/kartoja vaan ei kannata pestä ja käyttää uudelleen.
Nii no ei se märkänäkään sauhuja anna, eli kuivatus JOS pesee.
Mä käyttelin smokin 1.7ohm single coilisia kartoja ja helposti kesti viikkoja, oli neste mikä tahansa.