Imeon kertoma fakta: kuukauden sisään tulee lista ja/tai ennakkomyynti alkaa GG kaupoissa.Alkuperäinen postaaja Jalippo
![]()
Jalippo jumalani! (ei, en pidä muita jumalia)
Kerrothan sitten kaikille meille ihan linkin kera missä tämmöinen valtiosalaisuus (se lista siis) julkaistaan että pystymme kaikki osallistumaan yhteiseen hyvään eli GG-Tuotteiden imuroimiseen tänne pohjolaan????
Kerrothan?
Se se on kai elämäni tarkoitus..
Ketä tietoa pihtaa, häntä ankarasti rankaistakoon.
GG kultin ensimmäinen käsky ^^
Ai niin VIRriä saadaan odotella sellaset 3 kk ja proteus saattaa jäädä kokonaan tekemättä koska Imeo ei ole saanut elektroniikkaa (vielä?) tarpeeksi lyhyeksiksi. Tällä hetkellä elektroniikka on noin 5 cm pitkä! Jonkin sortin proto tuosta proteuksesta kyllä tulee kuukauden sisään ja sitten kysytään käyttäjien mielipidettä uudestaan - eli halutaanko vai ei, vaikka tavoitepituus hieman kärsisi.
Luinko nytten oikein että seuraavaan presaleen ei tuu v2 vaan se uus malli!!
No tarkemmin ajateltuna juurikin tolta se kuulostaa... :![]()
Itse tässä tullut teistailtua tuota odya pari päivää ja ei oikein tunnu minun jutulta.. Varmaan käyttäjässä iso vika mutta just vaihdoin takas boge+tankki yhistelmään![]()
Kaikki kellä oon maistattanu niin vaihtas samantien. Ongelma vaan on saatavuus ja toisilla ei oo aikaa ruveta räpläämään :P
Paljonko tarvit bogeja jos tehtäs vaihtokauppa ja kävisin kaivamassa boget kuopasta :![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Mulla on 1.6 ohmia setup Odyssä. Kickissä on 8W tehoa sen potikan mukaan. Sitten vaan ilmasyötöllä ja juissisyötöllä säädöt omaan makuun. Mä kokeilin yksi päivä yhtä kickiä ja mulla oli DCT tankki siinä Boltin nokassa. Ja täytyy sanoa että kyllä maistui tosi huonolle. Neste oli samaa. Joku sulla täytyy nyt olla pielessä? Tai eihän makuasioista voi kiistellä. Odottaisin ainakin vielä sen Ody Basen asennuksen, ennen kuin luovutat...![]()
Aku #18 ( KayFun III ES)
Tuo silica tuottaa äkkiseltään huomattavan erilaisen maun ja kurkkutuntuman kuin esimerkiksi juuri nuo boget. Joku tykkää, joku ei. Odyssa vaan se hyvä puoli, että tekemällä oppii ja mestariksi ei tulla minuuteissa, mutta sitten kun sen hallitsee, niin osaa luoda setupin vastaamaan juuri täydellisesti omia maku- ja kurkkutuntuma mieltymyksiä. Alussa voi takkuilla eikä oikeenlaista setuppia tunnu löytyvän mutta kyllä se siitä.
Sitten kun se onnistunut setuppi sieltä tulee niin et edes muista mikä boge on.![]()
Moni myös joutunut, tai saanut tiputtaa nikotiinipitoisuuksia. Itte käytin cartoissa 12 mg ja Odyssa 6 mg. Ody antaa huomattavasti pehmeemmät ja puhtaammat löylyt, mutta ei kyllä pääse nikkiksetkään yllättämään. Ihme kikotin!
Jos se vaan takkuaa ja epäilet että setupissa on jotain häikkää niin voinhan mä pyöräyttää yhden valmiin silica/coil paketin jonka vaan survaset kuppiin.![]()