Tuokaa ny joku mulle tollanen testiin [Lahti]
Tuokaa ny joku mulle tollanen testiin [Lahti]
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Hhrhhh... Pitäiskö tommonen nyt sit Yakouseille kiikutella ?Jos tänään ois vaikka tullut postista ? Vai pitäiskö sitten kun tulee tuo 18350 cappi ni näkee suoraan onko eroa 18650 vs. 2x18350 ?
![]()
Eikös Yakolla Vmaxista ollut jo tulokset?
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Joo ymmärrän sen, muttakun Existance tuossa puhui VMaxin tai Buzzin mittailusta.
Okei ei varmaan ymmärretä toisiammeIhan sama. heh.
Juu työkone sekoilu jtn ja tuo muokkaus tuli uutena viestinä. Elikkä heitin vaan että mitataanko eroja, mutta se oli joke. Mutta siitä olin tosissaan että pitäisikö nuo mittaukset suorittaa sitten kun tulee se pohjacäp että näkee onko eroa 18650 vs. 2x18350. Päivittäin kumminki lahdessa töissä käyn vesivehmaalta niin siinähän tuo työmatkalla mittaushommatkin onnistuu.
Iha väärän kohdan lainasit...
Missasin tuon "Mitataanko samantie vs. VMAX tai Buzz" kohdan totaalisesti.
Förlooot meij popilo
Melkein ottaisin mieluusti testiin vaikka samointein tuon perus setin - voi sitä tuplasetuppia sitten /joskus/ testata.
Saa sen suuntiman tosta singlestäki, että kuinka paljon se feilaa.
Ja ZMAXhan siellä odotti kartoineen postiloorassa.... First impressions: hitusen painavampi kuin VMAX. Kytkin on vaihdettu helevetin isompaan. 18650 akulla ei anna läheskään niin paljon potkua kuin 2x18350. Hyppää kyllä kierteillä ja pystyy käyttämään 18350 akuilla. Voltteja jos säätää, ei pysy muistissa, mutta watit pysyy. Piirilevy ilmeisesti hintsan isompi, kuin VMAXissa (lienee juuri tuosta VW säädöstä johtuva) Pohjakorkin jousi ei ole enää yhtä "vastusteleva" kuin VMAXin Hmmmm.. Kokonaispaketti kyllä parempi kuin VMAX mutta jos VMAX vielä rokkaa niin se on sitten itsepäätettävissä onko tuo VW sen arvoinen. Omaan ostopäätökseen vaikutti juuri tuo kun VMAXista oli nappi pashana. ZMAXiin käy eGo helmalliset kartot ja VW oli vain plussaa. Mukavaa, että tuo toimii myös 18650 akuillaItse olen ainakin helevetin tyytyväinen ostokseen
16W potkas 2x16340 AW IMR akuilla. Korkkia en viittinyt pyörittää kaverin koneesta pohjaan asti, ehkä menisikin. Reilusti tehoa.
Niin siis valikosta vai ihan vain laskennallisesti?
KGO & Twist
Yleismittarilla.. 15 w oli pyynti. Yhdellä akulla sama pyynti ja tulos 10 wattia.
Yleismittari välissä eli siitä laskettiin.
Täältä tulloo Aussimittari...
Saapumisaika 19:15
Ehkä tänään siis Ylivuodolle mittatuloksia purkuun.