Hieno tuli... Pitäisköhän sitä itsekin laittaa nimi listaan?
Onko muuten tossa yläcäpissä mitään ilmaviisteitä, eli voiko tankin painaa ihan kiinni?
Hieno tuli... Pitäisköhän sitä itsekin laittaa nimi listaan?
Onko muuten tossa yläcäpissä mitään ilmaviisteitä, eli voiko tankin painaa ihan kiinni?
Voi painaa, ei ole tiivistettä kun keskitapin ympärillä, oli tosta yläcapistä jossain kuviakin, mäkin otan jotain kun saan kunnon kameran.
Laita toki hieno tuo on ja voin kyllä sanoa että on todella hyvin tehty.
toi nappi toimii kuin kuin ajatus
Ruuhkaahan tuollakin jo on ja ainakin pari kuukautta saa jo odotella jos ei putoo ihmisiä edestä
Joo mun tilaus taitaa mennä siihen 4. listalle ainakin. Kerkeen varmaan uuden papsin ja silverdogin saamaan ennen
Nyt on omakin Cara lähtenyt seilailemaan kohti kotisatamaa!!
Nyt sitten seuraavasta tuotannosta ois jo tulossa seuraava mut nyt ei osaa päättää että millaisena sen ottas.. Ja nyt jo uupuu yks ZAG ja yks ZAU niin tullee vähä turhan nopsaan mut ompahan sitten hyllyssä ku alkaa atoja saapumaan.
Mullekin tuli preorder vahvistus. Eli lähtee valmistukseen.
Nyt se odottelu sitten tosissaan alkoi. Lisäsin vielä driptipin, hienohan sekin on.
Arviolta kk odottelua edessä.
Laitteet | GLV SuperMini | Ea Mod | buzz Pro | Kayfun 3.1 | Kayfun 2.1
Hakusessa | Laadukas mekaaninen akkuputki pohjanapilla. Saa tarjota
RIP | Buzz Pro # 542 | Kayfun V3 x 2 | Caravela #136
Muutama kuva lisää, kamera hyvä kuvaaja p_ska
Laitoin jo tonne kuvaketjuun mut kuuluuhan ne tännekin. Ja toi keppi on tossa takana kun seinä oli niin huono tausta
Leijona 18650
[
Tarkempi kuva vaakunasta
18340 kiilloitettu SS lukkorengas killotettu messinki
Kokovertailu Cara 18340 Mako minno ja The Don
Pedro tekee kyllä tarkkaa jälkeä
Nyt kun laiva on kotona, pitäis varmaan koira hankkia 8)
Onkos vonikka puukkomiehiä? Meinaan kun jostain saat halvalla damaa?
Nyt on välimiehen ahnas koura kaapinut!
400€ 18350 damasteel Caravelasta, siinä on 150€ ilmaa katteiden jälkeen o_O voi hyvä Sylvi , ei olis koskaan pitänyt ehdottaa!
Siinä samalla sivulla missä oli linkki tilaus lomakkeeseen, on myös linkki listaan mihin sunkin nimi ilmestyy kunhan tämä Pedro kerkeää.Alkuperäinen postaaja Kiha
Vissiin tekee kohta uuden listan (nelos lista) kunhan saanu edelliset caravelat lähetettyä.
Provari mini & Kayfun v3
No nyt on pikkasen hypistelty Caraa ja muutama huomio..
-Tuossa capissa sais olla pikkaset ilma viisteet ainakin kir fanisin trapin kanssa sillä jos sen painaa modia vasten ei saa ilmaa mistään
-oli ylläri että siinä ei ole jousta tai mitään sulakkeena tai no oli siinä paketissa jousi mut en minä sitä keksinyt mihin se laitettas
Sitten positiivisenä puolena koko! meinasin tuota 18350 putkea känni modiksi mutta helvetti tuohan joutuu jo hukkaan selvinpäinkin ainakin kun on oppinut kantamaa tuota GGTS:ä isommilla akuilla plus kickillä
Onneks olkoon, saitte kuitenkin omat tavarat vaikka väärät taisi olla paketit, ehehehheh
Toi jousi on pohjacapiin, itse vaihdoin sen pienemmän ja toimii IMHO jouhevammin.
Hienot on Mulkqvistin all brass versiot, pikku vinkki kun kasaatte niin laittakaa pohja ensin niin tulee sarja # oikeaan kohtaan, näyttäis olevan sulla sivussa
Sitten yx kyssäri, onko teillä yläcapin "sauma" ihan putken tasalla, mulla toisella puolella about 0,1 koholla (tai hiukka vähemmän) mut tuntuu pikku pykälä (capi isompi kun putki)
Ihan pilkun viilausta, pitäis kai hankii elämä
Mitenkäs teillä tuon 18500 putken kanssa..? Itsellä tuntuu että napa jää vähän liian syvälle tuolla 9mm ruuvilla ennen kuin akku asettuu tukevasti. Noita kun aikansa ruuvailee ja hukkailee niin saattaisi jossain kohtaa alkaa kaivata jousta tuohon tuubiin tuon ruuvi virittämisen sijasta tai sitten en vain oikein ole vielä ymmärtänyt miten tätä ajetaan.
Minä teen niin että alacapi kiinni.
Akku putkeen
yläcapi kiinni
Jos patteri hölskyy löysää keskiruuvia kunnes akku ei liiku.
Joskus jopa 1/4 kierrosta niin menee täysin kiinni.
Mulla 18650 putkessa muistaakseni keskimmäinen ruuvi.
Pitäis varmaan ottaa yks ylimääräinen yläcapi, niin ei tarvitsisi säätää kun putken vaihtaa
Caravela tapaa kavereita