ok eli sulla on siellä kylmä juotos ja oon aikas varma että tiedän missä kohtaa mutta se on lähes mahdoton itse korjata joutus irrottamaan näytön onko sulla siinä takuu voimassa?
Onkos kellään hajua, mikä on alin vastus jota Provari V2 suostuu lämmittelemään ts. missä vaiheessa heittää oikosulkusuojan päälle?
Tuli tuossa huomattua, että VMax ei ainakaan anna virtasta 1.3 ohmille..
0,8 ohmin vastuksella vielä toimii, ainakin oma Provari. Voi olla et toimii vieläkin pienemmällä, en ole kokeillu
Ok. Hyvä tietää, että passaa pienemmätkin käämit, niin voi käyttää samaa setuppia sitten piipussa ja provarissa.
Kiitoksia tästä.
^Juuh, 0,8 vastuksia oon Didiin vääntäny ja hyvin pelittää Provarin nokassa.
Mitkä muut laitteet? Jos mekaanisia putkia, niin valitettavasti syyllinen on selvä...
KGO & Twist
Mikäs tämän nokille olisi höyryntuotoltaan parhain _saatavilla_ oleva laite? ???
Jää muuten valkoiseen komiat liat sormista jos vähääkään kädet hikoilee. Ei ole hyvä autoremontin kaveriksi. :
http://shop.svoemesto.ru/index.php?productID=790 ?
Tollasen iskin itse tilaukseen ja hommasin Provarin ihan vaan sen takia, että tuossa tulee se cone mukana.
Bolt ja lavatube 2.1.. Ristiriitaista sinällään. Edelleen on kikkailua ton toiminnan kanssa, teen vielä tänään uuden setupin Odyyn V1 taktiikalla laittamalla maadoituksen kiristysrenkaan väliin. Jos sittenkin vielä sekoilee niin ProVarissa sen on pakko olla... Tosin boget toimii ilman kikkailua. Mitä ihmettä ???
Tarkista vielä silmämääräisesti miten esillä Odyn napa on. Tulee mieleen, että josko se painaisi Provarin nänniä liian alas. Sen jälkeen vielä kokeilu laittamalla adapteri väliin, jos löytyy. Nimittäin jos Boget toimii ok, niin kyllä se vika on jotenkin Odyyn kytköksissä.
KGO & Twist
No perkele! En olettanut sen voivan johtua tuosta. Sen sijaan, ruuvasin jopa vähän enemmän esille varmistuakseni kontaktista. Kun ihminen voi olla tyhmä! :-[
Pikku jatkolla toimii taas, ei ongelmia. Eli vika oli kuin olikin tuossa ^
Tulevaisuudessa täytyy muistaa jättää napa alemmas tai olla ruuvaamatta ihan niin tiukkaan...
Kiitokset trollille ajattelutyöstä, omalla kohdalla se ei nyt ihan onnistunut
No prob, tästähän mulle maksetaan.
No WAIT mulle mitään makseta mistään.
KGO & Twist
Katoppa tosta miten saat aina navan sopivalle syvyydelle:
http://www.youtube.com/watch?v=9DOcA251Me0
Huomasinpa tuossa Minillä leikkiessä, että tosiaan ohmeja tsekatessa ei volttimittari sano mitää, mutta kun akun jännitettä tarkistelee, niin Provari lykkää 3.3V atolle, eli jos on todella LR-setuppi kiinni, voi pientä kärähdystä tapahtua (itselläni ~1.1ohmin Phoenix saa hieman palanutta makua itseensä, jos ei tuon tarkistuksen aikana ime ilmaa läpi).
Tämän voi välttää sillä, että ruuvaa atoa hieman löysemmälle tarkistuksen ajaksi, mutta silloin tietysti näytössä ei näy akun jännite kuorman alla, vaan pelkkä napajännite.