# 134 odottaa pääsyä 3 listalle jota aletaan tehdä ens viikolla, jos ei tuu peruutuksia niin siirtyy autom sitten 4 listalle
100:n viestin kunniaksi päivitystä:
Lähti mun Caravela kaiverrettavaksi ja kai loppuviikosta kohti pohjanperukoita.
Siellä on vielä hiukan tilaa tulossa olevalle 4 toimitukselle, jos tahtoo Caravelan niin preorderia nopeesti sisälle.
Ihanaa leijona ihanaa kuvia sit heti!
Oli mulla asiaakin. SattyS lähtee nyt myyntiin, mutta tarjotaan nyt tännekin Caravelan omistajien joukkoon.
Joo, poistin tuon vaihtokaupan, koska kaiverrukset tehdään putkiin kytkimen kanssa. Jokainen Caravela on yksilö ja kaiverrukset ei täten olisi linjassa keskenään! Homma menee niin, että lähetän kytkimen Pedrolle ja uudet putket kaiverruksineen tehdään oman kytkimen mukaan
Se on pilvessä
Foorumin osoite on mun sigussa
Pitäneekin vähän harkita tota. Perseakselta on tulossa uutta härveliä jonkun ajan päästä ulos Jonkun pienen modin kyl tartteis. Toi doni alkaa jo vähän kyllästyttämään kun siihen ei saa penelopea kiinni, tai muuten se on liian pitkä.
Lista löytyy: https://docs.google.com/spreadsheet/...iZGNZb1E#gid=0
Preorder lomake: https://docs.google.com/spreadsheet/...OEhwNEI3aHc6MQ
Pedro tekee ilmoituksensa mukaan noin 40 modia kuukaudessa, taitaa jono olla jo parinkuukauden mittainen.
Aina toki kannattaa laittaa tilaus sisään, sieltä putoilee aina porukkaa pois ja silloin voipi nousta hyvinkin ylöspäin.
Nyt tekeillä olevasta erästä näyttää olevan tulossa 4 Caravelaa suomeen Tulis vaan jo niin pääsis korkkaamaan ja testaamaan
Mä oon upottanu connectorin siihen cappiin. Tulee liian pitkä kokonaisuud jod laitan orkkis connectorin. Harmittaa kun meni toi papsi. Se oli just sopivan kokonen.
Jaahans, uutta Caravelaa odotellessa. Pakkohan se nyt vielä yksi on laitettava listalle, ennen seuraavaa
Tuttuun tyyliin onnistuin vielä kehittämään muista poikkeavan yksilön . Kunhan nyt edes jouluksi ehtisi
Kerokaas tyhmälle...
Jos laittaa tuohon tilauslistaan kohtaan "tubes" esim. 18500-kohtaan täpän niin tuleeko sillon koko masiina vai pitääkö täppäillä allaolevia lisäkilkkeitä mukaan? Ja jos haluaa toiseksi 18350-tuubin niin laitetaanko sillon vain "tubes"-kohdan alla olevaan viestikenttään maininta lisäputkesta? Miten/missä vaiheessa maksu hoituu?
Eli siellä on sillä punaisella tähdellä merkitty kaikki pakolliset valinnat ja ne on lähinnä materiaalit joista haluat osien olevan tehty. Putkien osalta voit valita mieluiset putket laittamalla täpän koon/materiaalin kohdalle minkälaisen itselle haluat. Eli käytännössä jos haluat esim harjattuja teräsputkia 18500 ja 18350:n niin laitat täpät molempien pukien kohdalle ja katsot että ne täpät tulee kohtaa SS brasshed.
Maksu hoidetaan sitten siinä kohtaa paypalilla kun pedro alkaa niitä kyseisiä modeja tekemään.
Sitten siellä on erikseen driptippiä, kaiverruksia jne mutta kun ne jättää tyhjäksi niin niitä ei sitten tule siihen mukaan.
Listastahan sen näkee kun on lähtenyt?
Just
Kyllä meidän kaikkien vaan tarvii jännittää koska se postipate kelloa soittaa
On meinaan Porton poikien seuranta sitäluokkaa että international kone läks ja sitten ei jälkiä näy
Tulee lentsikalla suoraan, varmaan huomenna jo itellan seurannassa
Ai eilen jo lähti, ei varmaan sit ehtiny yön koneeseen.