Sivu 17 / 30 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 713141516171819202127 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 321 - 340 / 585

Aihe: The Kick by Evolv

HöyryGuru Jalippo's Avatar

Sijainti
    Seinäjoki

Re: Vs: The Kick by Evolv

Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun
    Mulla alkaa Panalla pätkä, kun jännite on 3.4-3.5V, samoissa lukemissa myös noilla AW:n 18350:lla..?
    CGR panat varmaan menee noin alas, ne on kuitenkin vastaavat kuin IMR kennot.

Kick tarvitsee akun joka pystyy antamaan hetkellisesti paljon virtaa ja siinä IMR:t ovat parhaita. Suojatut akut ovat myrkkyä kickille.

Vs: The Kick by Evolv

Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Mulla alkaa Panalla pätkä, kun jännite on 3.4-3.5V, samoissa lukemissa myös noilla AW:n 18350:lla..?
    Ok, mun kannattaa välillä vissiin nukkua (rofl). Akut mitä käytin ei ollutkaan Panasonicin vaan Trustfire, anteeksi
    Trustfire TR18650 2000mAh - valkoiset. (menee piiloon sohvan alle koska ihan varmasti tulee "trustfire on takapuolesta" kommenttejä )

Ihan pointtina. Nämä trustfiret toimivat ERITTÄIN hyvin provarissa. On se kicki vaan niin vaativa/nirso että sen kanssa kannattaa ainoastaan käyttää AWn 18490/18350/18650 :P

HöyryGuru Charun's Avatar

Sijainti
    Vantaa

^Jeps.. Taitaa siis johtua tuosta Jalippon mainitsemasta suojapiiristä, että höyryttely loppuu.

Aika jännä, että kuitenkin ProVarin boosteri pelittää niilläkin..

^Jeps.. Taitaa siis johtua tuosta Jalippon mainitsemasta suojapiiristä, että höyryttely loppuu.

Aika jännä, että kuitenkin ProVarin boosteri pelittää niilläkin..
    En usko että se on akun suojapiiristä vaan kickin joku suojasta. Provarissa ne kyllä toimii 3.4volttiin saakka. Noh, mä en tiedä mistä se johtuu, en ole asiantuntija, ainoastaan veipperi

HöyryGuru Charun's Avatar

Sijainti
    Vantaa

Eiköhän se pätkiminen johdu nimenomaan siitä suojapiiristä; Kick yrittää ottaa enemmän virtaa, kuin mitä piiri antaa; tästä syystä suuremman purkuvirran IMR-akut tyhjenevät Kickin kanssa enemmän..

Edit. Siis kun akun jännite laskee, tarvitsee akulta ottaa enemmän virtaa, jotta saadaan sama teho ja tästä syystä alkaa pätkimään, vaikka jännitettä akussa "riittääkin".

Eiköhän se pätkiminen johdu nimenomaan siitä suojapiiristä; Kick yrittää ottaa enemmän virtaa, kuin mitä piiri antaa; tästä syystä suuremman purkuvirran IMR-akut tyhjenevät Kickin kanssa enemmän..

Edit. Siis kun akun jännite laskee, tarvitsee akulta ottaa enemmän virtaa, jotta saadaan sama teho ja tästä syystä alkaa pätkimään, vaikka jännitettä akussa "riittääkin".
    Mä oon sellainen kärsivällinen tyyppi että mä jaksan kyllä käyttää kickiä vaikka se alkais pätkii. Eli mun mittaamat voltit on siitä kun se ei sitten edes "käynnisty". Ei kai tässä mitään. Trustfiretit provariin ja AW:t bolt/don+kickiin ja kaikki on hyvin En kyllä edes aio käyttää 18490+kick koska silloin pitää koko ajan vaihtaa akkuja. 18650+kick ja ei ainakaan mee hermot

HöyryGuru Troll from behind's Avatar

Sijainti
    Pietarsaari

The Kick by Evolv

Hyvin riitti Kick & 18490-kombo työpäivän tarpeiksi, Arcticillinen meni mehua ylös.
    KGO & Twist

Höyrypää Timohe's Avatar

Sijainti
    Riihimäki

Nyt olis sitten eka Potkusin tilattu, GGTS + Ody kombinaatiolle. Vielä fullmode palikat Odysseukseen ni alkas olemaan pötkön hinta kohillaan.

Höyrykonkari

Sijainti
    Lapua

taitaa mun kickin päivät olla luetut tulittaa samalla lailla kuin akku vaikka olisi millä asetuksella watit... mittalaitteita ei ole käsillä joten tarkemmin en tiedä mitä antaa. onkohan mitään enää tehtävissä??

Höyrypää Don Cecci's Avatar

Sijainti
    Mikkeli

Samoiten kävi omalle kickille. Ja yöksi jos laitoin täyden akun kickin kera kiinni niin aamulla oli tyhjentynyt.

Höyrykonkari

Sijainti
    Lahti

Onkos nää kickit yleensä ollut pitkäikäisiä, onko näitä paljon mennyt rikki? Oma toimii kyllä, kunhan utelen vaan..

Lainaus Alkuperäinen postaaja jannek87 Näytä viesti
    taitaa mun kickin päivät olla luetut tulittaa samalla lailla kuin akku vaikka olisi millä asetuksella watit... mittalaitteita ei ole käsillä joten tarkemmin en tiedä mitä antaa. onkohan mitään enää tehtävissä??
    Omaan kickiin tuli juurikin sama vika kahden viikon käytön jälkeen.
    Bargain vapourista tilasin ja kyselin takuusta. Lähettivät takuulomakkeen, joka piti täyttää ja lähettää kickin kanssa jenkkeihin evolville.
    Laite oli todettu vialliseksi ja uusi kick lähetetty matkaan. O0

Tulikohan meikäläisenkin kick tiensä päähän, aamulla tulitti volttimittarin mukaan penelopeen 5.0 V ja nyt enään vaikka vaihdoin täyden akun 4.5V ?

Laitteisto: Gus G22 AW IMR 18490+kick+penelope(n 1.8ohm)

Jos hajos niin liian kalliita palikoita kestävyyteen nähden... :-\ :'(
    <---- Jaa että säästetty noin paljon euroja ja paskanmarjat !!
    eGO-CE4

Sijainti
    Seinäjoki

Lainaus Alkuperäinen postaaja Mosse70 Näytä viesti
    Tulikohan meikäläisenkin kick tiensä päähän, aamulla tulitti volttimittarin mukaan penelopeen 5.0 V ja nyt enään vaikka vaihdoin täyden akun 4.5V ?

Laitteisto: Gus G22 AW IMR 18490+kick+penelope(n 1.8ohm)

Jos hajos niin liian kalliita palikoita kestävyyteen nähden... :-\ :'(
    Ookko nyt ihan varma noista ohmeista? Jos sulla on 1,8 ohmin vastus ja Kick on tulittanut 5 volttia, niin sehän tarkoittaisi 13,8 wattia ja kick ei tunnetusti anna kuin maksimissaan 10 wattia.

Tuo 4,5 volttia on 1,8 ohmilla 11,25 Wattia ja sekin yli kickin maksimien! Jos sul on tollanen turbo kick, niin myy se mulle?

Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Ookko nyt ihan varma noista ohmeista? Jos sulla on 1,8 ohmin vastus ja Kick on tulittanut 5 volttia, niin sehän tarkoittaisi 13,8 wattia ja kick ei tunnetusti anna kuin maksimissaan 10 wattia.

Tuo 4,5 volttia on 1,8 ohmilla 11,25 Wattia ja sekin yli kickin maksimien! Jos sul on tollanen turbo kick, niin myy se mulle?
    Noi oomit provari eilen näytti, en tiedä pitääkö paikkaansa, (tarviskohan ostaa yleismittari), tahtoo sellasen gussin mikä tulittaa tohon kuormaan 5 volttia!!

Jalippo, herra ihan itse mulle ton "turbon" myynyt :P
    <---- Jaa että säästetty noin paljon euroja ja paskanmarjat !!
    eGO-CE4

Sijainti
    Seinäjoki

Lainaus Alkuperäinen postaaja Mosse70 Näytä viesti
    Noi oomit provari eilen näytti, en tiedä pitääkö paikkaansa, (tarviskohan ostaa yleismittari), tahtoo sellasen gussin mikä tulittaa tohon kuormaan 5 volttia!!

Jalippo, herra ihan itse mulle ton "turbon" myynyt :P
    Hitto, ihmekös se tulittikin niin hyvin!!

Veikkaan että hopealangan ja kanthalin liitoksissa, tai hopealangan maadoituksessa parantamisen varaa - kontakti heikentynyt hetkellisesti - vastus kasvaa - kick puskee lisää voltteja että watit pysyy vakiona.

Liitokset ja maadoitukset vaan vimosen päälle, niin kestää ne akutkin pidempään. Onhan noita 5v reguloituja, vaikka Smokin WOO?

Höyrypää TrippyG's Avatar

Sijainti
    Helsinki

Kait se pitää tilata uus kick. Tuo oma vaan pätkii jatkuvasti. Aivan sama missä laitteessa se on. Putket yms kontakti pinnat on hiottu, mutta pätkii vaan.

Nyt hajos mullakin kick number 2 :'(. Ekan kärtsäsin ihan itse omaa huolimattomuuttani, mutta tää versio kakkonen vaan päätti lakata toimimasta. Löysin vihdoin romulaatikosta 2-16340 akut, joiden kanssa pääsin testaamaan, että bolt ilman kickiä toimii edelleen moitteettomasti. Bolt + kick yhdistelmällä olen nyt kokeillut 3 eriä akkua, mutta ei toimi, ei.

Sitä pienen pientä taivutettua jousen pätkän palaako te ootte koittanut puhdistaa/hioa? Vai sitä päällä olevaa nastaa? En mä kyllä kolmatta kickiä enää tilaa, jos ei tää ala pelittää.

(käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

Sijainti
    Seinäjoki

Re: The Kick by Evolv

Hio kaikki kontaktit. Päällysnasta, jousi ja pohjaosan nänni. Tosin kuulostaa menetetyltä tapaukselta.. :/

Oh hoh, ei ollut oikein millä hioa, mutta pelkkä puhdistushinkkaaminen talouspaperin kanssa tuntui auttavan. Kick heräsi takaisin henkiin. Täytynee lisätä tuokin säännöllisen puhdistamisen piiriin.

(käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

Keskustelu Lisälaitteet ja tarvikkeet

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •