Se on vaan niin ihku
- JJ
Boltti kävi palvomassa arskaa:
Toiminta herätti kiinnostusta myös uivassa kaverissa:
Hahaa! Jaksoin sittenkin osallistua, mutta vähän kiire tuli kyllä. Kuvat saa isommiksi klikkaamalla.
Lähteehän noista perusvehkeistäkin periaatteessa höyryä (ft. eGo-T):
Mutta kunnon höyryt lähtee kunnon kamoilla (ft. BlackCool v2):
Jälkimmäisessä tupakointi kielletty -logoa ei siis ole käsitelty laseihin, vaan leikkasin sapluunan softboxin päälle peilikuvana, ja se heijastuu laseista
Toi alempi on kyl huippuhieno
piippu päässy mikserinkans hommiin...
Heitetääs vielä...
Kiitokset kaikille kilpailuun osallistuneille!!! Hienoja kuvia, kaikki! O0
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Voittajakuvat löytyvät täältä. Kiitos kaikille osallistuneille ja onnea voittajille!
Kisa on siis päättynyt mutta ketju avattu uudelleen keskustelulle.
Oikeat voittajat - Ja mainio esimerkki ; kannatti osallistua (viimehetkelläkin )
Flounderin Legon kyllä jotenkin onnistunu missaamaan :O
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Tajusin itse vasta, että lego kuvan auto on itse asiassa laturi.
Mutta kova kärki nelikko, en ois itse osannut valita voittajaa... Ja onnea tasapuolisesti kaikille!
Ööööö missä mä oon...
Onnittelut voittajille ja kunniamainintoja saaneille sekä kaikille osallistujille..vaikea nuista olis ollu tuomaroida voittajaa..hienoja kuvia kaikki ..kuva joka jäi meikäläisen mieleen ja ei nyt yltänyt palkintosijoille oli mulqvistin "funeral" eli darwinin hautajaiset ..se on varmasti herättänyt suuria tunteita itse valokuvaajassakin
”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”