Joo mutta ei kaikkia makuja vielä tullu tänää, toivottavasti huomenna ois kaikki saatavilla ni taas tilausta menemääJust tilasin edellispäivänä viidelkympil
![]()
Joo mutta ei kaikkia makuja vielä tullu tänää, toivottavasti huomenna ois kaikki saatavilla ni taas tilausta menemääJust tilasin edellispäivänä viidelkympil
![]()
Blu Spot ja Jamaica ainakin listoilla O0
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Onko tietoa oliko se niiden varastotäydennys tuossa ? Vai onko niitä litkuja siellä mutta eivät ole ehtineet päivittämään sivuja ?
Ei ole G-spottia
Enkä löydä nikotiinitöntä VG-pohjaa...
Katoppa ite: https://www.facebook.com/eCigWizard ei tarvi FB tunnuksia.
Mihin kohtaan / missä vaiheessa tuo alennuskoodi lyödään? Olen kissojen ja koirien kanssa etsinyt
sille paikkaa, mutta en löydä...
http://www.e-savuke.com/ecigwizard-s...ilaus-ohje.htm
Katso tuolta kohta 5.
23.9. tilaus sisään, tänään kotona. 6kpl Dual Coil cartoja.
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
FSUSA saapunut kauppaan. Jahka boksit on purettu ja lähetyslistat tarkistettu niin pojat laittaa saldot kauppaan. Viikonloppuna saakin sitten laittaa JAGERBOMBIT suomeen! Siis kaikki! Ihan kaikki!![]()
Tulihan se paketti minullekin, 1.9. tilasin, tänään posti toi, ei leiman leimaa paketissa, pelkkä osoitelappu.
Tavarat on ihan ok, kaikki tilatut, näin nopealla vilkaisulla.
Onko kenellekkään käynyt tällaista? Laitoin tänään tilauksen ja sitä ennen muutin noi loyalty pointsit 13 euroa vastaavaksi rahasummaksi. Lisäsin siitä sen koodin ostoskoriin ja se tuli näkyviin siihen listaan että -13e. Tässä vaiheessa kaikki ok. Sitten kun olin maksanut niin huomasin että tililtä oli lähtenyt 50e ja koodi on edelleen käytettävissä. Alennuksen kanssa sen piti olla jotai 36e-37e.
Olen ennen käyttänyt esavuke koodia joka on toiminut, mutta nyt tuo loyalty points alennus ei jostain syystä tullutkaan. Saishan sen myöhemmin käytettyä, mutta nyt en sitten saanut mitään alennusta. En edes sitä 10%
Ite tein tällasta varten oman adapterin kun ei nyppiminen auttanut kuin 5 sekunniksi ja sit oli taas kontakti hävinnyt. Pieni prikka jonka ympärille laitoin kutistesukkaa. Se vaan akkuun ja atomisaattori kiinni ja hyvin toimii. Kokeilin myös pelkällä prikalla "ei kutistesukkaa" ja toimii sitenkin. Jos ei kerralla osu kohilleen niin aiheuttaa oikosulun mut silloin vaan napin valo rupeaa vilkkumaan eli oikosulkusuojaus on näissä hyvä. Sitten vaan kohistaa prikan uudelleen. Kutistesukka prikalla toimii aina![]()
Loyalty pointsit tulee euroina ja kun kassalla olet maksamassa vaihtuu valuutta punnaksi, näin ollen pointsivoucheri tipahtaa pois käytöstä. Laita mailia cs@ecigwizard.com ja pyydä vaihtamaan eurovoucheri punniksi, sitten pelittää taas.
Akun saa toimimaan kaikkien kanssa kun raakasti vetää viilalla puoli milliä sileeksi ja uudet ilmaraot viilan reunalla. Tai sitten 510-510 adapteri väliin (tai 510-ego).
Tämä kauppa on kyllä ehdottoman hyvä.Kun pikarahtina tilailee,niin aina ne ovat toimitettu seuraavaksi päiväksi.Minulle toimitetut tavarat ovat olleet ehjiä,yhtä atomisaattoria lukuunottamatta,mutta toimittivat nopeasti ehjän tilalle.Neljä kertaa olen tilaillut ko. paikasta nesteitä ja laitteita.Merirahti tuntuu olevan auttamattoman hidas,yksi tilaus kesti viikko tolkulla,kun en raaskinut maksaa "kallista"pikarahtia,muuten ok.
Nesteet ovat tässä firmassa ainoa ongelma.Ihmettelen miksei saada varastoa pidettyä yllä kysyntää vastaavalla tasolla.Tai edes niin,että pahimpaan tarpeeseen löytyisi jotakin.Vai onkohan jenkeillä toimitusongelmia kovan kysynnän vuoksi?Aineet minusta ovat erittäin laadukkaita,etenkin nuo Pink Spot Vapor nesteet.Vierastan hieman kiinalaisten nesteitä,ei sillä,että kaikki olisivat kuraa tai jotenkin hämäräperäisesti valmistettuja. :-\
Tämä kauppa tuntuu näin aloittelijan olemattomalla kokemuksellakin todettuna olevan erittäin hyvä ja luotettava.Ykköspaikka minulle,tilailen toki myös muualtakin.Rahaa tähän aloittamiseen tuntuu palavan,kun on kaikkea mielenkiintoista niin paljon tarjolla
Katselin FS Usan oman kaupan varastotilannetta, sieltä kyllä saisi nikotiinittomana vaikka mitä herkkuja, toimituskulut on liian kalliit.
Näyttää tavaraa löytyvän pinkspotvapors sivuiltakin, sama jenkkilän vika -Ei nikotiinipitoisia ETA-maiden ulkopuolelta.
Laske sitten kun olet kuukauden-pari höyryillyt tuliko halvemmaksi kuin kalliilla purukumilla :-)
Mun ostoksen tila muuttu tänään aamulla "delivered" eli toimitettu? Ei kyl tullu mtn postin lappua tänää kotii..
Kiitos infosta! Pitää muistaa jatkossa. Ehdotin jo heille, että laittasivat vaikka dual coil kartoja 13e edestä ja poistasivat voucherin. Ku harmittaa jos ei nyt sitten mitään alennusta saiskaan. Ja viel pitäs saada se voitettu RY4 samaan tilaukseen. Taidanpa itekki kokeilla viilailla ni ei tartteis prikka adapteria ollenkaan. Kiitos infosta jälleen kerran!![]()