Hävinnyt oli minultakin, olin kyllä tilaamatta pitkän ajan myös. :'(
Päätin tuossa joku aika sitten kokeilla Peleonia, tähän asti olen Liberty Flightsiltä tilaillut. Toimitus oli ripeä, mukaan tuli bonarina joku pikkuputkilo, mutta itse tuotteista jäi vähän ristiriitainen kuva.
Sekä PG:t Blueberry (18mg) että Orange (11mg) ovat molemmat aivan hillittömän ohuen makuisia, ja sama pätee Joyetechin VG Colaan (16mg). Kyllä noita höyryttelee, mutta en pistäisi pykälää vahvempaa makua ollenkaan pahakseni.
Tiedä sitten sainko jonkun varaston pohjalta kaivetun jämäerän vai mistä on kysymys.
Neljä arkipäivää tilauksesta paketin hakuun. Taas nopiaa toimintaa puolalaisilta ja kaikki tuli ehjinä ja oikeilla spekseillä.
Olenkos ainoo kellä se selainpalikka ei enää toimi tuol peleonil. "Euromuunnos viitteellinen kurssilla 4.1783" teksti tulee mut ei enää euroina hintaa näytä?
Et ole. Asiasta lisää tuossa: Vs: Selainmodi: Peleonin hinnat euroiksi
En ollut huomannut tapahtunutta muutosta, koska varastot ovat niin valtavat () että ei ole Peleoniltakaan pitkään aikaan tullut mitään tilattua
.
On nopeat toimitukset nykyään.... Dekangin Mochaahan sieltä tulee tilailtua säännöllisesti. Kuka kahvinmauista pitää niin voin myös suositella kokeilemaan Finnvapen toimittamaa Liquan nikotiininestettä ja 18 mg kahvia sieltä...oli oikein mielyttävän makuista.
Muistaakseni ihmettelin Bargainvapors -kaupassa, että oli jotenkin kummallinen PayPal-ruutu. Tunnuksia kovasti yritti kieroilla tekemään. Enkä muista miten selvisin siitä, mutta jotenkin, koska ei mulla vieläkään ole mitään PayPal-tunnuksia. Ja tilauksen tein...
Oliskohan PayPal tehnyt jotain konnuuksia noin ihan yleisestikin?
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Nyt heti aamusta kun kokeilin niin tuossa sitten olikin tuo "Pay with your debit or credit card as a guest" vaihtoehto.
Joko(todennäköisimmin) en sitä vaihtoehtoa eilen ollut huomannut tai sitten se oli sinne yön yli taas ilmestynyt![]()
Vaikkei tämä asia nyt ei oikein Peleoniin liitykään niin esim noista nesteistä ja esim mainio Dekangin Mocha niin 24 mg on hyvää kamaa mutta esim 18 mg on ihan mautonta teen litkua. Tosin tämä asia pätee moniin muihinkin nesteisiin. Tilasin huvikseni tossa 18 mg Cafe Brasilianoa DV:n valmistamaa ja koska 24 mg on mainion makuista niin 18mg on ihan mautonta litkua. Luulisi että makuaineita olisi reilummalla kädellä laitettu tuohon 18mg puteliin. Aivan sama homma on myös Hangsenin Cappuccinon laita 24 pg on hyvän makuista mutta 18 mg ihan pahvia.
Joku kyseli tuolta club pelonia...kyllä se on toiminnassa vielä.
Meinasin tehdä ensimmäisen tilaukseni peleonilta;niin mitkä ois hyviä makuja mitä suosittelette? Pois lukien mentholit![]()
Ei taida mikään alennuskoodi olla toiminnassa Peleonilla? vanha ei ainakaan toimi.
Hetki sitten laitoin ensimmäisen tilauksen menemään. En tietenkään malttanut odottaa huomiseen iltaan asti, että olisin vaimokkeelta saanut mahdollista toivelistaa, mutta onneksi kustit on sen verran edulliset, että voi nakkaista vaikka toisen tilauksen perään. Testaukseen lähti: 30ml Dekang RY4, 10ml Peleon Energy cow ja 10ml Peleon Vanilla. Minkäänlaista tarvetta uusille nesteille ei ollut, mutta oli pakko ostaa kun halvalla sai.
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.