Laitan koodia![]()
Laitan koodia![]()
Heh, ihminen valitsee tilanteiden mukaan, nyt ei ollut tilanne josssa olisi vaadittu meidän läsnäoloaVastaan omasta puolestani, noin 13000€ tappiot, jos ei nyt nälkäjonoon aja, niin minulta se ainakin vei, ei pelkästään viikonlopuppua vaan ihan koko vitun elämän tämän vuoden osalta. Voisin ola runkkari ja jättää kaverit pulaan, meikän kirjoissa ne kuitenkin lasketaan kaveripiiriin ja siinä mä pysyn.
Oli se nyt miten vaan, niin mä hoidan tähän asiaan liittyvät jutut? Olen ihan varma, että tää onnistuu!
Kyllä vain nuo piiputkin hivelee omaa silmää vaikka itselle en sellaista omaan käyttöön mieltäisikään..
Urdu on kunnon tuottaja...hiki päässä etsitään sitä oikeaa saundiaTaustalla kuumottaa Yamaha EM-200B...??
Vape since 30/05/2011
Westcoast Vape Squad still rollin'
jamaha ei pamaha
ja suolana hillossa ibanezin delay&flanger (olikin digitaalinen :-[)
aika perhanan monta keikkaa vedettiin tuo pa:na. siinä oli jammu lujilla
Vape since 30/05/2011
Westcoast Vape Squad still rollin'
Bogeistamo3,4mm reikä testiajossa ja sen verran hyvin toimii, että päätin työstää 50kpl hetimiten.
Nopeasti käy kun on sopivat laitteet. Aikaa kului noin 10 minuuttia paketin avaamisesta kortsun takaisin laittoon Huomattavasti nopeampaa kuin puchaaminen tai slottaaminen!! Ja tuntuis että toimiikin ihan varsin hyvin.
Uploaded with ImageShack.us
Tän hetkinen pääkalusto, pienemmät on lootassa ja naapurissa lainassa.
joskus oli analooginen mutta taisi menna rahapulassa kiertoon. Ei tuota settiä raaski lihoiksi pistää, kaappeineen joskus -94 maksoi peräti 6500mk (meni opintolaina kerralla). Kaapitkin (4kpl) vielä ehjänä ja kahdessa vielä orkkis-elementit. Palvelkoon kkaraokekoneena kotibaarissa toistaiseksi, tosin talvella saa taas palvella ainakin rumpujen nauhoituksien ajan demo-sessioissa