Aikataulupäivitystä:
Jos kaikki menee suunnitelmien mukaan niin proto on valmis tiistaina. Lasitankit on myös tehty ja ne pitäisi olla minulla maanantaina.
Laitan kuvia heti kun proto on toimintakunnossa.
Aikataulupäivitystä:
Jos kaikki menee suunnitelmien mukaan niin proto on valmis tiistaina. Lasitankit on myös tehty ja ne pitäisi olla minulla maanantaina.
Laitan kuvia heti kun proto on toimintakunnossa.
Kansa huutaa leipää ja sirkushupeja, eli videota kehiin vaan asap!
"Elämä on kuin viini. Sen oleellisin osa on alkoholi, ja kun se loppuu, olet enempi tai vähempi kusessa".
Jos pyyntöjä saa esittää, niin LSVap vois tehdä tosta vaikka arvosteluvideon (ennen sarjatuotantoa siis, että mahdolliset parannukset saa tehtyä ajoissa).![]()
Niin ja ylivuotohan voisi näperrellä vaikka 20W antavan VW palikan tuon sisään, mielellään 100% hyötysuhteella.![]()
Nyt on protoa saatu väsättyä eteenpäin, tässä kännykkäkameralla napattu kuva vaiheesta johon päästiin tänään. Huomenna toivottavasti jo ensihöyryt
![]()
Tämä tulee hitusen huonoon saumaan, Silver Dog tupsahtaa parin viikon sisällä myyntiin.
KGO & Twist
Mä miettisin eilen just samaa. Molempia ei viitti ostaa ja silverdog on ehdottomasti listalla joten toinen piti karsia.Alkuperäinen postaaja Troll from behind
Mikä muuten tässä tulee olemaan mesh reiän koko eristeen kanssa?
Itsekin olen myös 300 hybrid "aka" sparta listalla, joten vähän pitää painia itsensä kanssa mihin rahat laittaa.
Spartassa on sellanen hauska innovaatio, että kyseessä on teleskooppimodi ilman kierteitä. Putket imeytyy toisiinsa magneettien avulla ja on siten aina sopivan mittainen + nopein akun vaihto ikinä.
EDIT: Tämä Diablo proto vaikuttaa kyllä visuaalisesti erittäin herkulliselta... pitää varmaan ostaa taas kaikki ja visa kiittää..![]()
Tässä tulee niin speciaali tuosta koko virityksestä että vastaavaa ei ole koskaan nähty. Wicki-reikä on putkessa jonka sisähalkaisija on 1,6mm ja ulkohalkaisija 2,1mm ja itse putken sisällä ei ole eristettä vaan se eriste on putken ulkopuolella ja wick-putki on irrallaan aton muusta rakenteesta. Tätä on vaikea sanoilla yrittää kuvailla mutta kunhan näätte kuvan niin ymmärrätte, tällä tyylillä tehtynä saadaan ilmankierto maksimoitua coilin ympärillä ja pääsee siitä "reikä hatussa" ongelmasta eroon.
Aika mageelta vehkeeltä vaikuttaa!
Tässä vielä tällainen paint-versio tuosta ilmankierrosta niin eipähän jää kellekkään epäselväksi mitenkä se tulee toimimaan ja voi muut valmistajat sitten kopioida tätä sopivasti
Eli ilma tulee sivulta ja nousee wickiputken ympäri kohti coilia, toki se ei todellisuudessa ihan näin simppeli ole kuin kuvassa mutta saapahan jokainen kuvan siitä mitenkä tämä eroaa muista tarjolla olevista versioista.
Hmmm, eli wick kulkee tuon putken sisällä ja jos se sisämitta on 1,6 mm niin aika ohkasia wickejä pitää rullata.. eihän se haittaa jos vaan wickkaa riittävästi siitä huolimatta.
Sitten jos wickkaa oikein hyvin niin pieni pelko että juissia valuu aika ajoin pihalle tuosta imuilman ottoreiästä?
No tämähän on vaan turhaa aprikointia, proton koekäyttö tulee varmasti kertomaan paljon enemmän!