Nyt nää veijarit on päässy officeen...
Eipä tuu enää paljon muita vehkeitä mukana kuskattua.
Nyt nää veijarit on päässy officeen...
Eipä tuu enää paljon muita vehkeitä mukana kuskattua.
Sama vika, tai no nyt tuo P+ roikkuu kaverina. Kun ei mulla raukalla ole vasta kuin yksi GGTS. :'(
Jos saat ne lisääntymään, niin pistän varauksen yhteen stealthiin. Näissä ei taida olla edes luovutus ikää, eli heti pakettiin kun putkahtaa pihalle.Kyllä mä asettelin ihan hetken mielijohteesta noi kreikkalaiset minikikkelit vastakkain... mut tosiaan ei homolla tavalla!
Pitääköhän tässä nyt ruveta silti vähän huolestumaan, kun mulla on täällä yks kuva missä drip tipitkin koskettaa toisiaan...![]()
Ööööö missä mä oon...
Muistaakseni Marilyn Manson määritteli kirjassaan jotenkin näin; "mikäli samassa huoneistossa on vastakkaista sukupuolta oleva henkilö, mikään asia ei ole homoa, riippumatta sukupuolesta tai tapahtumista". :P
Ei tietenkään pidä huolestua. Sanotaanhan, että "kauneus on katsojan silmässä". Tällä samalla periaatteella nuo "nappuloiden hieromiset" menevät ihan katsojan tulkinnan piikkiin
[size=5pt][tämän sanottuaan setä kuiponen menee vaiteliaana peilin eteen tutkailemaan itseään...][/size]
Pieni on kaunista
Mini-Ego & Mini-Tornado
- JJ
Tuohan nyt on heteromiesten juttu ihan täysin. Mukava nähdä, että kreikkalaisetkin alkaa reenaamaan telakoitumista. 8)
[size=5pt]Varoitus: Tooosi wanha juttu[/size]
Lääkäri kirjoitti reseptin SSGGTS maniaan:
Kontaktipintojen puhdistukseen viikottain.![]()
Olipa hyvä lääkäri
Mulla ois samaa tautia aluillaan, saiskohan siltä puhelimessa reseptiä :
Tartutit sen mulle niin saat hoitaa lääkkeet tännepäin
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Nii ja saako saikkua? Pitäs huoltaa ja vääntää vähä vastuksia ku ei töissä millään kerkeä :P
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Kultainen puncher:
Powershot SX120, 3.2s valoitus, ISO80, aukko 8.0. 2 sekunnin vitka. Kevyt silaus photarilla. Tärkein kuitenkin kameranjalka, muuten ei onnistuis mikään.