CGR panat varmaan menee noin alas, ne on kuitenkin vastaavat kuin IMR kennot.Alkuperäinen postaaja Charun
Kick tarvitsee akun joka pystyy antamaan hetkellisesti paljon virtaa ja siinä IMR:t ovat parhaita. Suojatut akut ovat myrkkyä kickille.
CGR panat varmaan menee noin alas, ne on kuitenkin vastaavat kuin IMR kennot.Alkuperäinen postaaja Charun
Kick tarvitsee akun joka pystyy antamaan hetkellisesti paljon virtaa ja siinä IMR:t ovat parhaita. Suojatut akut ovat myrkkyä kickille.
Ok, mun kannattaa välillä vissiin nukkua (rofl). Akut mitä käytin ei ollutkaan Panasonicin vaan Trustfire, anteeksi![]()
Trustfire TR18650 2000mAh - valkoiset. (menee piiloon sohvan alle koska ihan varmasti tulee "trustfire on takapuolesta" kommenttejä)
Ihan pointtina. Nämä trustfiret toimivat ERITTÄIN hyvin provarissa. On se kicki vaan niin vaativa/nirso että sen kanssa kannattaa ainoastaan käyttää AWn 18490/18350/18650 :P
^Jeps.. Taitaa siis johtua tuosta Jalippon mainitsemasta suojapiiristä, että höyryttely loppuu.
Aika jännä, että kuitenkin ProVarin boosteri pelittää niilläkin..
Eiköhän se pätkiminen johdu nimenomaan siitä suojapiiristä; Kick yrittää ottaa enemmän virtaa, kuin mitä piiri antaa; tästä syystä suuremman purkuvirran IMR-akut tyhjenevät Kickin kanssa enemmän..
Edit. Siis kun akun jännite laskee, tarvitsee akulta ottaa enemmän virtaa, jotta saadaan sama teho ja tästä syystä alkaa pätkimään, vaikka jännitettä akussa "riittääkin".
Mä oon sellainen kärsivällinen tyyppi että mä jaksan kyllä käyttää kickiä vaikka se alkais pätkii. Eli mun mittaamat voltit on siitä kun se ei sitten edes "käynnisty". Ei kai tässä mitään. Trustfiretit provariin ja AW:t bolt/don+kickiin ja kaikki on hyvinEn kyllä edes aio käyttää 18490+kick koska silloin pitää koko ajan vaihtaa akkuja. 18650+kick ja ei ainakaan mee hermot
![]()
Hyvin riitti Kick & 18490-kombo työpäivän tarpeiksi, Arcticillinen meni mehua ylös.
KGO & Twist
Nyt olis sitten eka Potkusin tilattu, GGTS + Ody kombinaatiolle. Vielä fullmode palikat Odysseukseen ni alkas olemaan pötkön hinta kohillaan.
taitaa mun kickin päivät olla luetuttulittaa samalla lailla kuin akku vaikka olisi millä asetuksella watit... mittalaitteita ei ole käsillä joten tarkemmin en tiedä mitä antaa. onkohan mitään enää tehtävissä??
Onkos nää kickit yleensä ollut pitkäikäisiä, onko näitä paljon mennyt rikki? Oma toimii kyllä, kunhan utelen vaan..
Omaan kickiin tuli juurikin sama vika kahden viikon käytön jälkeen.
Bargain vapourista tilasin ja kyselin takuusta. Lähettivät takuulomakkeen, joka piti täyttää ja lähettää kickin kanssa jenkkeihin evolville.
Laite oli todettu vialliseksi ja uusi kick lähetetty matkaan. O0
Tulikohan meikäläisenkin kick tiensä päähän, aamulla tulitti volttimittarin mukaan penelopeen 5.0 V ja nyt enään vaikka vaihdoin täyden akun 4.5V ?
Laitteisto: Gus G22 AW IMR 18490+kick+penelope(n 1.8ohm)
Jos hajos niin liian kalliita palikoita kestävyyteen nähden... :-\ :'(
Ookko nyt ihan varma noista ohmeista? Jos sulla on 1,8 ohmin vastus ja Kick on tulittanut 5 volttia, niin sehän tarkoittaisi 13,8 wattia ja kick ei tunnetusti anna kuin maksimissaan 10 wattia.
Tuo 4,5 volttia on 1,8 ohmilla 11,25 Wattia ja sekin yli kickin maksimien! Jos sul on tollanen turbo kick, niin myy se mulle?![]()
Hitto, ihmekös se tulittikin niin hyvin!!
Veikkaan että hopealangan ja kanthalin liitoksissa, tai hopealangan maadoituksessa parantamisen varaa - kontakti heikentynyt hetkellisesti - vastus kasvaa - kick puskee lisää voltteja että watit pysyy vakiona.
Liitokset ja maadoitukset vaan vimosen päälle, niin kestää ne akutkin pidempään.Onhan noita 5v reguloituja, vaikka Smokin WOO?
Nyt hajos mullakin kick number 2 :'(. Ekan kärtsäsin ihan itse omaa huolimattomuuttani, mutta tää versio kakkonen vaan päätti lakata toimimasta. Löysin vihdoin romulaatikosta 2-16340 akut, joiden kanssa pääsin testaamaan, että bolt ilman kickiä toimii edelleen moitteettomasti. Bolt + kick yhdistelmällä olen nyt kokeillut 3 eriä akkua, mutta ei toimi, ei.
Sitä pienen pientä taivutettua jousen pätkän palaako te ootte koittanut puhdistaa/hioa? Vai sitä päällä olevaa nastaa? En mä kyllä kolmatta kickiä enää tilaa, jos ei tää ala pelittää.
Hio kaikki kontaktit. Päällysnasta, jousi ja pohjaosan nänni. Tosin kuulostaa menetetyltä tapaukselta.. :/