Sivu 37 / 196 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 273334353637383940414787137 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 721 - 740 / 3907

Aihe: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

Lainaus Alkuperäinen postaaja Taka Näytä viesti
    En tiedä kuuluuko tähän ketjuun, mutta laitetaan kumminkin. Eli meikäläiselle on vieläkin pikkasen auki, että kui paljo sitä nestettä oikeen uskaltaa kerralla tilata. Itse olen max. 90ml kerrallaan tilannu, mutta nyt olis tommonen 180ml tilaus lähössä...että uskaltaako laittaan tulee?
    uskaltaa,mulla on tulli avannu paketin jossa oli 300ml. Paketti tuli nätisti kotiin.

Höyrykonkari

Sijainti
    Vantaa

Lainaus Alkuperäinen postaaja Taka Näytä viesti
    En tiedä kuuluuko tähän ketjuun, mutta laitetaan kumminkin. Eli meikäläiselle on vieläkin pikkasen auki, että kui paljo sitä nestettä oikeen uskaltaa kerralla tilata. Itse olen max. 90ml kerrallaan tilannu, mutta nyt olis tommonen 180ml tilaus lähössä...että uskaltaako laittaan tulee?

Taitaa kuulua tuonne tulli-ketjuun, but anyway...ymmärtääkseni aika monet ovat tilailleet paljon suurempiakin määriä ja yleensä ovat läpi tulleet. On mahdollista, että höyryttelee esim. 5 ml päivässä ja silloinhan kolmen kuukauden satsi olisi jo 450ml. Isojen nikotiininestemäärien tullista läpi tuleminen on varmaankin kiinni tuurista ja tullimiehistä. Etenkin Tampereella on ollut ongelmia tullin kanssa. Ilmeisesti mitään takuuvarmaa ohjetta ei tuosta sallitusta nikotiininestemäärästä ole olemassa.

Lainaus Alkuperäinen postaaja EGOman Näytä viesti
    uskaltaa,mulla on tulli avannu paketin jossa oli 300ml. Paketti tuli nätisti kotiin.
    Onko paljon aikaa, ylittikö kerta-annos 420mg?

HöyryGuru Charun's Avatar

Sijainti
    Vantaa

Edelleenkään tuolla nikotiinilla ei ole (paitsi joidenkin yksittäisten tullimiesten pääkopassa) mitään merkitystä, vaan käräjäoikeuden päätöksellä saa tilata nikotiinilitkuja omaan käyttöönsä 3kk:n käyttöä vastaavan määrän ETA-alueelta..

Ps. Kerta-annoshan on se joka keuhkoon imetään.

Eli lyhennelmä niinkuin olen sen täällä foorumilla ymmärtänyt. Jotkut yksityiskohdat saattavat olla väärin.

Fimea, lääkevalvontavirasto on antanut ohjeistuksen, että nikotiininesteitä saa maahan tuoda maksimissaan vain 420 mg.

Asiasta käytiin oikeutta olisko ollut vuosi sitten. Käräjäoikeus ei katsonut Fimean ohjeistusta lain voimaiseksi, vaan nojautui lääkelakiin. Sen mukaan omaan käyttöön saa tuoda ETA maista 3 kuukauden käyttöä vastaavan määrän.

Fimea ei kuitenkaan ole tyytyväinen tuohon päätökseen ja painostaa tullimiehiä pysäyttämään kaikki yli tuon 420 mg sisältävät nikotiinilähetykset. Tullimiehet ovat pääsääntöisesti haluttomia. Mutta Tampereella noita on muutama pysäytelty. Nesteet on kuitenkin toimitettu ostajille jonkun ajan kuluttua.

(käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

Lainaus Alkuperäinen postaaja Flounder Näytä viesti
    Onko paljon aikaa, ylittikö kerta-annos 420mg?
    ylitti ja aikaa tapauksesta pariviikkoa.

Höyrykone korsu's Avatar

Sijainti
    Paimio

Edelleen väärä ketju mutta...yksi 30ml pullo 24mg = 720mg? Sekin on jo vallan tavattoman paljon liikaa, tuolla säännöllä. Eeei, ei kai tuollaista ole pysäytetty missään, eihän? Vai olenko jotenkin ymmärtänyt väärin, on mulle tullut 3x30ml perille ilman mitään.

Halt who goes there?

Death

Approach........ friend

Lainaus Alkuperäinen postaaja korsu Näytä viesti
    Edelleen väärä ketju mutta...yksi 30ml pullo 24mg = 720mg? Sekin on jo vallan tavattoman paljon liikaa, tuolla säännöllä. Eeei, ei kai tuollaista ole pysäytetty missään, eihän? Vai olenko jotenkin ymmärtänyt väärin, on mulle tullut 3x30ml perille ilman mitään.
    Tämähän taitaa olla se fimean suositus/määräys jonka siis oikeus kumonnut, eli kerta-annos joksi fimea tuon esim.30ml potilon laskee ei saisi ylittää 420mg. mikä helvatin kerta-annos on tollanen määrä.
    Edit: Onko muuten tiedossa ylittikö tuo oikeudessa ollut tapaus kerta-annos määrän vai oliko kyseessä vain koknaismäärää koskeva asia?

Höyrykone hesekiel's Avatar

Sijainti
    Tamperehan se

Lainaus Alkuperäinen postaaja Avalanche Näytä viesti
    Eli lyhennelmä niinkuin olen sen täällä foorumilla ymmärtänyt. Jotkut yksityiskohdat saattavat olla väärin.

Fimea, lääkevalvontavirasto on antanut ohjeistuksen, että nikotiininesteitä saa maahan tuoda maksimissaan vain 420 mg.

Asiasta käytiin oikeutta olisko ollut vuosi sitten. Käräjäoikeus ei katsonut Fimean ohjeistusta lain voimaiseksi, vaan nojautui lääkelakiin. Sen mukaan omaan käyttöön saa tuoda ETA maista 3 kuukauden käyttöä vastaavan määrän.

Fimea ei kuitenkaan ole tyytyväinen tuohon päätökseen ja painostaa tullimiehiä pysäyttämään kaikki yli tuon 420 mg sisältävät nikotiinilähetykset. Tullimiehet ovat pääsääntöisesti haluttomia. Mutta Tampereella noita on muutama pysäytelty. Nesteet on kuitenkin toimitettu ostajille jonkun ajan kuluttua.
    36 grammaa on tullut. DHL:n poijjaat toi ilosena kotiovelle. Sakkoa odotellessa... (ko?)

Höyrykonkari

Sijainti
    Pori

voihan gummy bears FSUSA. Tuoksu on aivan selvä viinikumi, mutta mielestäni maku on todella mieto. 2.2 ohminen boge kyseessä ja tehoja olen vaihdellut 4-4.5 voltin välillä. en saa maistumaan.
    Kokeiltu: Punainen Pall Mall,510, 510-T, Ego-T, Ego-C, SD-keyring, MiniLavatube, Lavatube, Lavatube 2.1-Tornado
    Käytössä: Provari V2 Satin Black, mini ego

Höyrykone m3iss3li's Avatar

Sijainti
    ƐﻜƤΩΩ

Lähti testiin HALOn Cool Mist 6mg vahvuisena. Yllättävän hyvä TH noin pienellä niksamäärällä. Maku on todellakin tollanen kylmä raikas mentholi, ehkä hiukan liikaakiin: alkaa vihlomaan suht mehukkaasti hampaita. Blandaan tän varmaan johonkin RY4:seen, niin vois olla bueno.

>> Virta | Wolf SX350
    >> Atot | Storm Rider 2.1 Ti, SubTank Mini x 2
    >> Top nesteet | Andromeda, Alpha Heist, NBB Lush
    >> Cumin' up | SQ By BB Mods (2016)

Re: Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

Lainaus Alkuperäinen postaaja hesekiel
    36 grammaa on tullut. DHL:n poijjaat toi ilosena kotiovelle. Sakkoa odotellessa... (ko?)
    Mä en ihan ymmärtäny nyt, et mistää tää sakko tulisi? Jos ne nesteet tulee perille niin ei mitään sakkoja kannata pelätä. Muutenkin aika järkyttävän kokosen satsin saa nestettä varmaan tilata ennen kuin jotain sakkoja alkaa tulemaan

Höyrykone hesekiel's Avatar

Sijainti
    Tamperehan se

Vs: Re: Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Mä en ihan ymmärtäny nyt, et mistää tää sakko tulisi? Jos ne nesteet tulee perille niin ei mitään sakkoja kannata pelätä. Muutenkin aika järkyttävän kokosen satsin saa nestettä varmaan tilata ennen kuin jotain sakkoja alkaa tulemaan
    Vitsillähän toi. Sivutin ironisesti sitä tosiasiaa, että hemmetin harvoin noita kukaan tutkii vaikka tilaisit kymmenen kiloo tuoretta pa**aa

Höyrykonkari hansgi's Avatar

Sijainti
    lappeenranta

Apteekista olen jo ostanut Glyseriiniä 100ml 85% VG 15% vettä 5.60€, mikä on aika kallis hinta verrattuna Inawer Flavorsin 100ml 99.5% VG:hen 1.17€(tietysti postit päälle), käsittäkseni tätä Inawer Flavorsin litkua pitää lantrata 15 % vedellä? Vastatkoon ken tietää :

hurjan makusta tämä aplewood.en kyllä löydä tippaakaa omenaa.paskaa

Fruit Stripe Illusion testissä. Tuoksu oli todella karkkimainen/hedelmäinen, mutta maku.. Noh. Se oli aika olematon. Jonkinnäköinen sivuvivahde - maun muisto - löytyy, mutta ei se oikeen tule esille.
    Add a drop of lavender to your milk, leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.

Mikä nettikauppa myy HALO nesteitä ETA -alueella?
    Provari V2 - Lavatube 2.1 mini - Gripper Mod - Drawtube

Höyrykone jarif's Avatar

Sijainti
    Espoo

Lainaus Alkuperäinen postaaja Sössönsöö Näytä viesti
    Fruit Stripe Illusion testissä. Tuoksu oli todella karkkimainen/hedelmäinen, mutta maku.. Noh. Se oli aika olematon. Jonkinnäköinen sivuvivahde - maun muisto - löytyy, mutta ei se oikeen tule esille.
    Tämän luettunani itsekin innostuin korkkaamaan oman maistiaispulloni.

Ei jatkoon. Ei tosiaan mitään makua, outo vivahde. Sivuvivahde.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

Haloa myyvät mm. Toscana Mall ja 2Smok, onpa niitä kait muitakin.

Tervakeuhko

Juuri saapui kaksi uutta purkkia postilaatikkoon. Toinen kerta kun tilaan, ensimmäisellä kerralla kokeilin Freedom Smoke:n Ciggaweediä ja pidin hyvänmakuisena. Nyt tosin saapui Vermillion Riverin Florida Citrus Explosion postilaatikkoon UK Eliquidin Applen kera. Omenaa en vielä ehtinyt koettaa, mutta helvetti tuo Citrus on hyvää. Lyhytaikainen jälkimaku, maistuu karkille.

Suosittelen jos hedelmäinen maku on tyyliäsi. Nam. Olen siis kokematon näiden nesteiden kanssa, mutta mun suuhun kyllä maistui.

Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •