Löytyykö näistä GUS:eista säädettevä plus napa?
sanokaapa joku joka tietää miten nämä eroaa papseista muutenko nimellä?
joku jossain mainitti että Gus ne papsitki on ainaki alkujaan sorvannu.
ei sillä että itellä hirveästi kiinnostaa, ostin tämän reissumodiksi joka ei
ihan pienistä tälleistä välitä, ja semmosena toiminu helvetin hyvin.
mutta että kun puhutaan kopioinnista ynnä muusta niin olishan näihin
hyvä olla selkeä vastaus.
Taisi tuolla Paps-ketjussa olla juttua siitä, että GUS on Paps V1:n sorvarin kosto(?) kun vaihtoivat tekijää, eli on aika lailla Paps V1 mutta eri nimellä.
Tiivistelmä
Alkuperäinen postaaja perseasGus pölli Spherodinkin, reilu meininkiAlkuperäinen postaaja perseas
Alkuperäinen postaaja perseas
Laitetaan nyt piruillessaan vielä löylyä lisää sen verran että paps 18490-putkeen
verrattuna Gussissa on isommat vent-holet ja nätimpi finish. Tai sitte tuo paps-putki
on joku kopio. Mutta enivei, jokanen höyryää just sillä laitoksella mistä ite tykkää. Johan
noista saa tapella loppuunasti jos hotsittaa ite suunnistan höyryjen kautta maate.
Peace bros and sisters, vape on!
Ihan vaan informaation kannalta tuon tiivistelmän tein, ei sen suurempaa draamaa.
Itellä ainakin papsissa tuo 18500 putki on kohtuu huonosti viimeistelty kans ja vois tuo
18350 putkikin parempi olla.
Mutta noitten kiilloittajan palveluksia ei kuulemma enää tulevaisuudessa käytetä..
Lisätään nyt vielä sen verran tähän että varmaan olisin itsekin tuon Gusin version hommannut, jos en olisi sattunut tuonne vaporwallin listaan sopivasti kerkeämään.
Nyt tuli uus pohjakäppi tiivisteineen. Löin tulille ~4V LR bogella, voi herran pieksut, täähä pöhisee ja hienosti. Helppo käyttääkki.
Nyt viel ootetaa Faniksen Trap Tankkia.
Tänne on kyllä pakko mainita, että Bolen GUSsia useasti käyttäneenä, että tuo pohjanappi toimii paremmin, kuin omassa V2 Papsissa.
Papsissa piti nappia painaa laidoilta ja välillä hakea hyvää kontaktia. Mutta GUSin nappi painuu keskeltä ja sytyttää joka kerta.
Ehkä kiero sorvari on saanut parannusta aikaan, tai omassa napissa oli vikaa... Tosin Piccolossa oli samaa vikaa, eli laidoilta piti painella parhaan kontaktin saamiseksi.
Go for GUS sanon mä!
Ööööö missä mä oon...
Kysyn nyt joltain semmoselta, joka omistaa tai on omistanu molemmat gussin ja papsin. Eli onko noissa nyt jotain muuta eroa, kun toi kaiverrus kyljessä? Tarttis jompi kumpi hommata 18350 mallina. Mua ei se kiinnosta tippaakaan, et onko se "aito" paps vai "kopioitu" gus jos molemmat pelittää yhtä hyvin. Eli onko toi käytännössä identtinen papsin 18350 v2:sen kanssa?