”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”
joo välissä mietin että miksi nuo cäpit ees on irrotettavat...
tieten jos paljo eri makuja ja haluaa putskliin niin sitte.
tai onnistuu räjäyttämään karton sinne tankkiin jotenki....
no ite en ole cäppejä irrotellu muuten jos ei putki ole paskana.
Täyttöapulaisesta on apua laipallisten kartojen tai esim ego dc-
tankin kans. joskus pitäny niidenki kanssa mellastaa 8)
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Aikas moni, itse asiassa. Henkilökohtaisesti ottaisin hyvin mielelläni käyttöön helmalliset boget, jos moisia vain olisi. Ei ainakaan ole pelkoa karton liikkumisesta putkessa.
Smokin DCCt taasen....No katkaisee kynsisaksilla sen näkyvän käämin, niin saa 1.5 singlecoilin.
KGO & Twist
^ Nuissa Smokin DCC.ssä on kyllä niin hurjia laatuheittoja..ainakin mitä minulle on nuitten halpis tankkien mukana
sotkeutunut: löysät vanut, jossakin xl kartossa sisällä vain sentti vanua jne..jne..että minä olen suosiolla ne
nakannut laatikon pohjalle ja ottanut sitten käyttöön kun pitää maistella jotakin uusia litkuja tai kurjanmakuisia jämiä
imutella pois..Kyllähä helmallinen Boge olis tietysti hyvä olla valikoimissa..mutta kun on tottunut että modin päässä ei
se tankki paljoo liiku jos on joku ming tyylinen drip tippi päässä ja jos nyt joskus vielä tulee pikkutankilla egon akkua
käytettyä niin koriste Cone tukee tankkia sopivasti alhaalta päin...tuota käämin katkaisua olen itsekkin joskus
harrastanut..kun on ollut kartot vähissä![]()
Jos pitää laippa olla niin parempi se olis karton yläreunassa, pärjäis ainaki tank-pullerissa.
Ite joskus mietin semmosta kiristys-pantaa tankin päälle, karton ympärille.
Tietysti sitte pitäs käyttää pitempiä kartoja, ja muutenki unohtunu ko ei nuo käyttötankit
juuri lipsu. Mutta kyllä semmosillekki varmaan ostajia olis, ko vain tekee nätimmän ko normi
vesiletkukiristimet....
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
TankFilla itelläki, on tuo kätevä ollu jos on pitäny laipallisia käyttää (en pidä niistä ja niinko sanoin se laippa olis järkevämpi yläreunassa) Tai sitte egojen nokassa edc-tankin kans. (josta akkupäästä syöttö on hankalaa, taisin tästäki mainita jo mutta whatews....)
Mutta onhan tuo muuten aika turha kapistus jos ei tarvi.
Muistan, kun itsellä oli noita laipallisia kartoja silloin kun ostin ensimmäiset dct-tankkini. Ei ollut vielä tankfilloja yms. markkinoilla ja menihän noiden laippacartojen kanssa aina hermo, varsinkin kun omat dct-tankit ovat olleet kaikki suht tiukkatiivisteistä mallia. Onneksi tulin sitten järkiini ja lyhensin kaikki tankit bogemittaan![]()
Eipä nuita 6ml tankkeja jaksa nykyään lyhennellä kun tulee osteltua nuita xxl-boogejakin![]()
Perusbogeihin mahtuu niin vähän mehua, niin olen katellut näitä:
http://www.puff.fi/510x-minidcttankk...5mm-p-952.html
http://www.puff.fi/510x-dcttankki-45...5mm-p-838.html
Löytyykös kokemuksia? Onkohan noilla mitään laadullista eroa, tilavuuden lisäksi?
Smok on käsittääkseni ihan laatumerkki kuiteskin.
Sit mietityttää hieman noiden kartotankkien kestävyys, että pitääkö noita varata useampi varastoon vai pärjääkö muutamalla?
Eipä noissa ero ole kuin tilavuudessa..4,5 ml helpompi täyttää...itelläni on tässä perus Boge mitassa noita 4,5ml tankkeja jokunen..hyvin on toimineet ja kestänyt sitrusnesteitäkin..kannattaa nyt muutama ostaa kun puffilta saa määräalennuksen...helpompi vaihdella mielimakuja kun vaihtaa höyryttimeen aina tankin liemineen..siitä Smokin laadusta..joskus on isot toleranssit......
Itse sain ostettua vihdoin arctic tankin (iso kiitos sib77) ja voin kyllä puhtaalla omallatunnolla sanoa että on tuhannesti parempi laite kun nämä olympian / puff yms tankit. Tä on viimesenpäälle hieno, tuhannenkertaa kestävämpi, boge ei liu'u vahingossakaan suuntaan tai toiseen sen sisällä ja pysyy just eikä melkeen paikallaan. Ei mee ilmatiet kiinni eikä karto ja/tai tankin cäpit luiskahda mihinkään. suosittelen hommaamaan kyllä heti kun sitä niksaton saa hyllyynsä. O0
Kapeampi menee nätisti egon kans linjassa, pari niitä säilytän vielä just egoa varten, jos sille joskus on käyttöä. Leveämmät on jotain alle 20mm, en nyt pysty(!) mitata.
Ja niinko Hellraiser sano, osta useampi, ja laadusta jos puhutaan niin samaa mieltä edelleen, joskus on isot toleranssit
Itellä kyllä pysyy sama boge tankissa vaikka makua vaihtaisikin. Aika nopsaan se vanha maku sieltä taustalta katoaa.
Saako jostain suomalaisesta verkkokaupasta tilattua kunnollista tankkia? Tuntuu että kotimaan kaupat myyvät ainoastaan Smokin halpoja tankkeja jne. Eihän noissa nyt mitään varsinaista vikaa ole, löytyy pari sellasta ja hyvinhän ne toimii. Kaipailisin vaan jotain hienompaa tankkia höyrystimelle. Lumi ja Artic tankkia ei löydy mistään kun on loppu, onko mitään muuta tarjoolla ?