Tilasin "P***S***"-nestettä (entinen G****S****.fi), kuvassa tämä:
Sain tätä (tällainen purkki, johon tarran päälle liimattu erikseen kaksi tarraa "Turkish Blended" ja "18 mg"):
Mielipiteitä tästä?
Tilasin "P***S***"-nestettä (entinen G****S****.fi), kuvassa tämä:
Sain tätä (tällainen purkki, johon tarran päälle liimattu erikseen kaksi tarraa "Turkish Blended" ja "18 mg"):
Mielipiteitä tästä?
Jos tosiaan on Liquan nesteitä, niin eikös ne oo ihan hyviä? Mulla ollu testissä Liquan sitrusmixiä, joka ainakin oli maistuvaa. Voi olla hiljasta täältä löytää porukkaa jotka GS:ltä on edes nesteitä tilannut, mutta kerro nyt omat mietteet ko. nesteestä.
Mä tilasin aikoinaan suomen GS:n nesteitä 2 pulloa :-[ Ne oli Liquan.. Tupakkamakuja olivat, suht saman makuisia kuin ry4 jne..
Tarkista että onko siinä korkissa painettu "YNDK" - tommonen ainaki noissa mun dekangeissa, etiketti kyllä samanlainen. :-)
Teksi pitää hakemalla hakee siitä korkista, ei löydy vilkasemalla.
On korkissa juuri YNDK, ja ei löytynyt kuin hakemalla.
Tämä on siis ilmeisesti Dekangin nestettä. On riittävän "hyvän makuista". Missäs olisi Peleonin käyttöopas?
G****S****.fi:stä saa postikuluineen hintaan 14.80 20 milligrammaa 18 mg nestettä (0.041 € / mg nikotiinia) ja hintaan 19.75 30 milligrammaa 12 mg nestettä (0.055 € / mg nikotiinia). Hinta ja tilaamisen helppous yhdistelmänä ratkaisee.
Eikös tuosta voi valittaa johonkin? Eihän ladaakaan voi myydä mersun kuvalla?
Kysymys: duunkikaveri oli tykännyt PS:n jostain tupakka mausta (voin kysyä tarkennusta vielä), eli minkähän merkkisiä nesteitä tuo mahtaa nykyään myydä? Onko Dekangia vai mitä?
Kesällä ainakin kaverille tuli noita samoja dekangin näköisiä pulloja kun oli tilannu.
Ainaki vuoden alussa PS nesteet oli liquan nesteitä.
Dekangin ry4 on ainakin hyvää. Sillä taisin koko homman aloittaa ja positiiviset mielikuvat vieläkin ko. nesteestä.
Dekangin ry4=ainoa hyvä/paras Ryynänen! Ihme kyllä..
Natureg0ing is a must..pd!
PS Vanilla ainoona koitettuna, ei maistu niin tasan miltään.
Eli huudellaas täälläkin: onko kellään tietoa mikä Dekang on sama kuin PS:n Traditional? Oli duunikaverin mieleen toi, mutta PS:lla ilmeisesti vähän toimitusvaikeuksia...