Mitäköhän mahtavat postissakin ajatellu, kun perjaita vasten käy hakemassa ison kirjekuoren täynnä hierontaöljyjä
![]()
Turhaa uhoa moinen, Kick on tällä hetkellä Se Paras Innovaatio, mitä alalla on tehty.
Ainoa haittapuoli vain on 18350-modien hukkaanmeno sen kanssa. Voi kun saisi edes 350 mA 18100 tjsp akkuja tuolle kaveriksi. Toinen vaihtoehto sitten Nutz 4,2, mutta aikas arvokas.
KGO & Twist
Mites Bacchus muuten verrattuna Du Bocageen? Omasta bocagesta ei kyllä löydy mitään valittamista, jousi kyllä siinäkin äärimmäisen tiukka jopa nännittömällä akulla. Ja tuo metallinen käyttönappi mihin jossain vaiheessa Rui vaihtanut on syvempi kuin alkuperäinen - pullo ei istu ihan suorassa. En ole vielä hoksannut kuinka tuota pitäisi trimmailla että saisi näyttämään nätimmältä, toimintaan ei kuitenkaan vaikutusta.
Duunailen arvostelun jahka saan järkkärin ladattua.
KGO & Twist
Tänne saapui myös Bacchus tänään:
Pientä alkukankeutta ilmassa; yläpäässä on pieniä nirhaumia ja kulumia, luultavasti saanu damagea kuljetuksen aikana? Kantta kun availin ekan kerran niin irtosi toinen magneettinappi. Ilman Kickiä testasin laitteen toimivuuden ja NAPS, kärvähti kytkimen ja liittimen välinen lanka poikki. Uusi lanka tupiin ja nyt pelittää. Akut latautuu ja sitten pääsee kunnolla Kickin kanssa testailemaan.
[Provari | K100 | Vamo | Bacchus | MadVapes VV-box]
Rui oli UKvapersin Bacchus-topicciin kirjoitellut, että osa laitteista lähti "faulty" oven kanssa matkaan. Siis täällä: http://ukvapers.org/Thread-The-Bacchus-God-of-Juice
Lasitankki:
Phoenix RDA:
Phoenix T-Bird:
Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Pääkallo tipit saapuivat
Mistäs tuollaisia pääkallo tippejä oikein löytyy??? On komia notta...
Vape since 30/05/2011
Westcoast Vape Squad still rollin'
18350 Paps & GTUS 5ml tankilla...
Ööööö missä mä oon...
Hyvinkin todennäköistä.
Ööööö missä mä oon...