Mausta ja kurkkutuntumasta ja höyryn vähyydestä päätellen aika pitkälti PG-nesteitä
Mausta ja kurkkutuntumasta ja höyryn vähyydestä päätellen aika pitkälti PG-nesteitä
Äkäisen sähköpostin jälkeen 20min ja rahat paypal:lle takas
Poistu mustalta listalta![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
oho, uutta toroa tullu ennakkomyyntiin 8)
näyttävät lomailevan 2.8 saakkaorange de sangre näyttäs olevan taas tilattavissa, jokohan nyt sais tätä nektaria
höyryä 17.1.2012 alkaen.
pitihän se laittaa orangea ja edeniä tilaukseen, nyt ootellaan josko ne pääsis lomailemasta...
Yhä odotellaan, että tilauksen status muuttuisi...c'mon hurry up! O0
Vape since 30/05/2011
Westcoast Vape Squad still rollin'
Hetkinen...nyt kun aloin tarkastelemaan tuota Guevaraa niin huomasin sen olevan pre-order...? Eli tarkkaa päivämäärä ei ole merkitty, koska tuote lähetetään...valistakaa joku nyt mua tässä asiassa.
Vape since 30/05/2011
Täytyy odotella, että Ykä saa VG nesteet tarjolle.....
Tavarat tulivat järjettömän nopeasti. 6.8 lähetetty ja tänään 8.8 perillä, enkä asu edes pääkaupunkiseudulla, loistava homma. Pari päivää vielä pitäisi käsittääkseni antaa tuon Grande El Toron kypsyä, joten ei mielipidettä vielä itse tavarasta.
Tänään kolahti Virginia Prime 18mg postilaatikosta.
Mitä tuota jo likoamassa olevaa nestettä tutkailin on väri aika vaalea ja tuoksultaan hyvin mieto, höyrytellä voisi ensimmäisen kerran viikonloppuna, jolloin neste on ollut viitisenpäivää maustumassa
Laitoin litkujen talolle viestiä, koskien Gueavara tilausta...vastaus oli:
"We had a problem with the tobacco for the Guevara. It was deemed to be sub-standard by Georgio so he sent it back. We will be receiving another shipment of tobacco tomorrow so your order will be shipped then."
On se vaan hyvä, että laadunvalvonta toimii! Iso peukku HOL!
Vape since 30/05/2011
Aivan varmasti jotain liukeaa, se kuinka haitallista se on, sitä en tiedä, tuskin kukaan tietää... ???
Yli 7kk. sitten sähkösavujen ansiosta normitupakan lopettaneena (poltin 16vuotta) olen sanonut, että olen niin kauan tyytyväinen, kun kuorsaaminen ja tupakkayskä pysyy pois sekä maku- ja hajuaisti jatkaa hidasta parantumista
No joo ei se munkaan Guevara ole matkalla, olivat lähettäneet samplepullon jonka olin pannu siihen kylkiäisiksi. Eli ilmeisesti tuota Guevaraa ei ole vieläkään lähetetty. Sinänsä ei haittaa, kun mulla on Virginia nyt työn alla. Ja tosiaankin, hyvä etteivät mitään sekundaa lähettänyt.