Dekangin menthol ollut aina ykkönen. Pettymys oli suuri kun UK eliquid/ecigwizard vaihtaneet dekangista hangsenin p*skaan.
Onneksi peleon myy dekangia halvalla.
20v mentholia polttaneena löysin vastaavan ja se on libertyn menthol blend. sitä menee 14mg ja 18mg. pariviikkoa pimeässä kaapissa maustuneena ja sen jälkeen jääkaappiin. maistuu mukavasti menthol ja tupakka. suosittelen! ..ja tämä VG pohjasena.
Finnvapen menttooli paras, potkua kivasti eikä tarvi edes nikotiinia kurkkutuntumaan .. vielä hiukan sais olla lisää kirpeyttä tai esim menthol kiteitä myynnissä.
VR Minnesota Menthol on ihan jees. Eka ku imee tulee snadi kurkkupastilli maku (Vicks), jälkimakuna ihan pieni vivahde suklaata. Neste itessään tuoksuu ihan minttukrokantille. Ihan käypää kamaa!
Putket: Poldiac, Gus G22 18500, Vamo, Smok telescope
Atot: Somnium, Did & Kayfun Mini 2.1 ES & Terminator(oddy mikä lie)
Tulossa : Caravela &
http://www.easy-eliquid.com/menthol-crystals/
Noilla kiteillä itse olen saanut todella hyvää menthol nestettä.
Ööööö missä mä oon...
Halot tähän mennessä parhaat...poikkeavat maussa perumentholeista edukseen.
TW: n Red Label menthol ja TW: n srong mentholeilla länträän "paska" nesteitä..toimivat siinä hommassa erinomaisesti.
Viimeksi muokannut Hellraiser; 12.04.13 kello 08:45.
Tällä hetkellä vetelen keskivihreetä PallMallia. Oisko ehotusta sekotuskesta tai valmiista litkusta joka ois maultaan lähellä tuota? Mukava ois jos litkussa tosiaan maistuis vähän tupakkikin eikä pelkkä Menthol. En myöskään tykkäile mistään mintuista ja eukalyptuksista, en tykkää jos tupakka maistuu ihan suuvedeltä ja on tajunnan räjäyttävän raikasta.
Poltin lähes koko tupakointihistorian (n.35v) vihreätä ja nyt höyryttelyhistorian (n.6kk) kokeillut kaikenlaisia menthol makuja ja olen tykästynyt tohon LF:n Menthol Blendiin. Sitä olen tilannut VG:nä 100ml pulloissa ja myös olen sillä jatkanut huonoja litkuja, saaden niistä siedettäviä.
Se on tupakan ja mentholin sekoitus, missä menthol dominoi, mutta ei liian vahvana.
Ensimmäinen menthol korkattu, ecigwizardin wizmix menthol 16mg. Ilmeisesti Dekangin. Laitteina normi eGo-C 1100mAh akku, smokin 2,5ml dual coili 1,5 ohm sekä T2 clearo 2,1 ohm . Tuo mieleen eukalyptyskarkit, lähestulkoon samanlainen maku jää suuhun vellomaan. T2:sta kun ottaa eGo twistillä ja yli 4,2 volteilla kurkkutuntuma on asteen verran härskimpi.
vr minnesota mentholissa ei maistu menthol yhtään, maistuu samalle kuin se applewood. kokon menthol on parasta tähän mennessä