No niin, nyt se saamarin makuaisti kyllästyi tähänkin lempparimakuun (DV). Enää on Jägerbomb jäljellä kokeilluista mauista.
Pakko alkaa tilailla näytepulloja...
No niin, nyt se saamarin makuaisti kyllästyi tähänkin lempparimakuun (DV). Enää on Jägerbomb jäljellä kokeilluista mauista.
Pakko alkaa tilailla näytepulloja...
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
20 %?
Joko tuossa on maku heikentynyt, mutta itse aikoinaan kokkasin suoraan 0,5 limpparipulloon jonkun 330 millilitraa kaatamalla kolme pulloa Inan smokea ja 3 pulloa tiivistettä ja hyvin tuli makua jo 10% seoksella.
KGO & Twist
Mä tein juuri 20% sekotuksen 70/30 pg/vg..
Liian voimakas maku mun mielestä..
Ja dv:n absintti kyseessä
Ite kun ekaa settiä sekoittelin niin kokeilin varovasti 12%, mutta arvasin jo valmiiksi että kun 100% VG.hen sekoittaa niin laimeaksihan se jää. Ja vaikuttaahan sekin millä sitä höyryttää. Tossa on nyt 12%, 15% ja 20% sekotuksia, ja esim. Bogelle toi 20% on ihan sopiva, kun taas Steam Machinelle 12% ja 15% toimii molemmat..
Ja sama DV.n absintti kyseessä.
Tänään tuli Libertyltä pullo Decadent Vapoursin Absinthe makunestettä. Laitoin 3mlVG+1,5mlPG + 1ml makunestettä.
Onnistuipa kerrankin laakista. Ihan yhtä hyvää kuin parhaat valmiit premium -nesteet mitä olen maistellut. Osuu suoraan FSUSA Jägerbomb ja VR Citrus Explosion yms prime sarjaan. Ihan yhtä hyvää kamaa olen onnistunut kokkaamaan kokeilemalla ja säätämällä, useilla eri makuaineyhdistelmillä vaivan ja erehdyksen kautta. Koskaan ei ole tullut vielä näin helpolla näin hyvää.
Provari V2 - Lavatube 2.1 mini - Gripper Mod - Drawtube
eilen kopsahti laatikkoon libertyltä dv absinthe tiivaria ja oikein maukasta on! käytössä aga t2:lla 5% sekotussuhde toimii oikein hyvin 0.9ohm setupilla. ego akku ja vivi ~2ohm atolla taas ei antanut oikein makua ja se silica antaa oman lisukkeensa sinne sekaan. kyllä se on niin että vehkeestä on paljon kiinni mikä siellä maistuu...
Itse kaadoin tiivisteen 50 ml pullon pohjalle ja pohjaa perään.
Maistui heti, mutta dripatessakaan ei paljoa vedä puhumattakaan (todennäköisesti) RBA-vehkeistä.
KGO & Twist
no nyt ois dv-absintti tiivari kokemusta noin pari viikkoa eikä loppua näy. sattu maku itselle niin kohdalleen että... kattoo ny kuin kauan tämä buumi kestää vai tuleeko korvaavia herkkuja. fsusa jekkupommi kyl vielä kokeilematta mutta tuntuu että absintti on ja pysyy omassa valikoimassa.