Joko ois aika hommata ne lentoliput?
Mulla on huonoja kokemuksia näistä ennakkoon ostetuista, ne viivästyy aina
Mä luulin kanssa alkukesästä, et pitää koko kesä mennä tolla linellä. Mut nyt onkin sit tullu 2 penelopea. Lisäks aviss on matkalla, era on liikkeellä jo ja huomenna lähtee tulemaan hellfire mini. Pakko alkaa myymään jotain pois varmaan kohta
Hyvä idea, myy mulle toi GP Piccolo
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Se on jännä, vaikka PAPS oli/on mielestäni ihan perseestä, niin piccolosta kuitenkin diggasin. Mutta nythän se poikkas senkin valmistuksen, vois melkein sanoa, jotta ihan turhaan? Kuinka saatanan paljon voi kopioida jotain helvetin putkea? Kytkin, alusta lähtien täynnä vauvatauteja, päätycäpit mitoitettu väärin ja se saatanan lukitusrengas pyörii vääräänsuuntaan(vai pyöriikö uudemmissa v2 versioissa?)
ööö... myötäpäivään auki ja vastapäivään lukkoon. mii lak veri muts
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Kyllä mä taas melkein tykkään tosta PAPSista enemmän, parempi käteen. Ei sillä molemmat piccolo putket kovassa käytössä. Mutta Esa varmaan meinas sitä ton kytkimen suhteen, että kun laittaa lukon päälle, niin samalla lähtee pohja capi aukeamaan... Mun mielestä tuo lukitus sais olla juuri noin kun on, mutta pohjaan vasurin kierteet niin ei aukeisi niin herkkään mukana. Ja tossa ilmeisesti sorvarin vaihdon myötä V2:sessa on ihan pirun hyvät ja herkät kierteet. Ainakin jos V1 piccoloon vertaa.
Mutta tyytyväinen olen ollut, piccolo ja line on kuin luodut toisilleen. Ja tuo line pelittää mielestäni todella hyvin. Mutta eipä siitäkään ole mulla hirveesti vertailukohtia vielä. Tulossa kyllä. Ja sitten tuo spheroidin ja piccolo V1 välinen "sävy" ero häiritsee hieman. Ja onhan GP kamat aika edullinen tapa aloittaa tämä "premium" höyryttely. Ellei sitten lähde huudot lapasesta!
Ööööö missä mä oon...
Damascusta, tankona.
Hitto kun ois sorvi... Kaunista!
Ööööö missä mä oon...
Pohjanapin aines vasemmalla, vielä joku kaunis päivä
Tuosta pötkylästä takomaan puukkoa minkä kahvassa on höyrystin
”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”
Ja halapaa! Taisi tollainen tanko maksaa rapiat 300.Alkuperäinen postaaja Esa vuke
KGO & Twist
Noin 10€/cm , se vaihtelee aika tavalla, mutta kahdesta eri rosterista tehty on tuota luokkaa. Karkea arvio materiaaleista 18500 tuubiin on noin 130€
Tuplataan edit: reilu 250€ 18350
Hohhoijaa, nyt täytyy laittaa tavaraa huudettavaksi jotta saa uusia leluja. Ei minusta tullutkaan suurta keräilijää :/
Ja mukavaa se on kokeilla uutta, eikä säilöä tavaroita hyllyssä
Mitäs härveleitä sulla on käytössä nyt? Tai mitä erikoista sulle on tulossa kun tavaraa oot alkanu myymään?
Parempi vastata mitä pyrin jättämään käyttöön Caravela jää, Penelope jää toistaiseksi ja jokin rda. Kayfun tulee ja varmasti muutakin
Lähtee:
-GGTS Stealth
-Reo Grand ERAn kanssa
-SattyS
-BAM (zenesis )
Siinä se melkein alkaa olemaan, suurinpiirtein