Sivu 29 / 37 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 19252627282930313233 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 561 - 580 / 736

Aihe: GG Odysseus aka iAtty2

  1. #561

    Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Elyrotth Näytä viesti
    Hianosti suurentaa(?) toi lasi ^^
    Sitä se tekee.. Hiukan hämääviin mittakaavoihin saakka
    Kir Fanikset tais olla PC kuoria.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  2. #562
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    Kir Fanikset tais olla PC kuoria.
    Elintarvikehyväksytty PMMA on noissa materiaalina.

     
     
  3. #563
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Re: Vs: Re: GG Odysseus aka iAtty2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo
    Ja odysta tulossa uusi versio:

    New improved Ody is coming and its called supermizer dia. Maybe I have to rename it to something like Ody. Maybe Ithaka. Penelope and Ody found their place!

    Nimi tulee olemaan Ithaka ja tässä tällä hetkellä tiedossa olevat faktat.
    Imeon kertoma fakta: kuukauden sisään tulee lista ja/tai ennakkomyynti alkaa GG kaupoissa.

     
     
  4. #564
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    368

    Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    Jalippo jumalani! (ei, en pidä muita jumalia)

    Kerrothan sitten kaikille meille ihan linkin kera missä tämmöinen valtiosalaisuus (se lista siis) julkaistaan että pystymme kaikki osallistumaan yhteiseen hyvään eli GG-Tuotteiden imuroimiseen tänne pohjolaan????

    Kerrothan?


    Automyynti on alani, Höyryttely on tapani!!!

     
     
  5. #565
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Re: GG Odysseus aka iAtty2

    Se se on kai elämäni tarkoitus..

    Ketä tietoa pihtaa, häntä ankarasti rankaistakoon.
    GG kultin ensimmäinen käsky ^^

    Ai niin VIRriä saadaan odotella sellaset 3 kk ja proteus saattaa jäädä kokonaan tekemättä koska Imeo ei ole saanut elektroniikkaa (vielä?) tarpeeksi lyhyeksiksi. Tällä hetkellä elektroniikka on noin 5 cm pitkä! Jonkin sortin proto tuosta proteuksesta kyllä tulee kuukauden sisään ja sitten kysytään käyttäjien mielipidettä uudestaan - eli halutaanko vai ei, vaikka tavoitepituus hieman kärsisi.

     
     
  6. #566
    Höyrypää Elyrotth's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Turku, Portsa
    Viestit
    838

    Re: GG Odysseus aka iAtty2

    Luinko nytten oikein että seuraavaan presaleen ei tuu v2 vaan se uus malli!!

     
     
  7. #567
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    No tarkemmin ajateltuna juurikin tolta se kuulostaa... :

     
     
  8. #568
    Höyrypää Vonikka's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Kindom of Keminmaa
    Viestit
    672

    Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    Itse tässä tullut teistailtua tuota odya pari päivää ja ei oikein tunnu minun jutulta.. Varmaan käyttäjässä iso vika mutta just vaihdoin takas boge+tankki yhistelmään

     
     
  9. #569

    Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vonikka Näytä viesti
    Itse tässä tullut teistailtua tuota odya pari päivää ja ei oikein tunnu minun jutulta..
    Myyntiin!
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  10. #570
    Höyrypää Vonikka's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Kindom of Keminmaa
    Viestit
    672

    Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    Myyntiin!
    Ja just maksoin vielä ody basen (55eur) saksaan joten meni kaikin puolin oikein mukavasti.. Taijan koittaa vielä tuon ZAGin ja sit ostan rekkakontin bogeja pihalle :P

     
     
  11. #571
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vonikka Näytä viesti
    Itse tässä tullut teistailtua tuota odya pari päivää ja ei oikein tunnu minun jutulta.. Varmaan käyttäjässä iso vika mutta just vaihdoin takas boge+tankki yhistelmään
    Siis hetkinen vonikka... miten voi olla mahdollista? Kerros nyt mikä siinä mättää, niin päräytetään parit tyyliin sopivat vinkit kehiin!

    No toisaalta, jos se ei vaan oo sun juttu, niin käsistähän noi viedään, jos myyntiin menee laittamaan.

     
     
  12. #572
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    436

    Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    Odotahan ainakan siihen asti kun saat GGTS basen siihen. Paranee kokemus melkoisesti...

     
     
  13. #573
    Höyrypää Vonikka's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Kindom of Keminmaa
    Viestit
    672

    Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Siis hetkinen vonikka... miten voi olla mahdollista? Kerros nyt mikä siinä mättää, niin päräytetään parit tyyliin sopivat vinkit kehiin!

    No toisaalta, jos se ei vaan oo sun juttu, niin käsistähän noi viedään, jos myyntiin menee laittamaan.
    En tiedä mikä siinä on että tuntuu että ei saa soimaan niin ei saa.. Taidan vielä koittaa sen ody basen kanssa jos löytäisin jotain siihen lisää. Sanokaas millä wateilla ajatte kickiä n. 1.8 ohmin vastukseen vai kannattaako tuossa sillon heittää koko kicki pois?

     
     
  14. #574
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    Kaikki kellä oon maistattanu niin vaihtas samantien. Ongelma vaan on saatavuus ja toisilla ei oo aikaa ruveta räpläämään :P
    Paljonko tarvit bogeja jos tehtäs vaihtokauppa ja kävisin kaivamassa boget kuopasta :
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  15. #575
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vonikka Näytä viesti
    En tiedä mikä siinä on että tuntuu että ei saa soimaan niin ei saa.. Taidan vielä koittaa sen ody basen kanssa jos löytäisin jotain siihen lisää. Sanokaas millä wateilla ajatte kickiä n. 1.8 ohmin vastukseen vai kannattaako tuossa sillon heittää koko kicki pois?
    10 watilla ajan, kun kick ei enempää puske.

     
     
  16. #576
    Höyrypää Vonikka's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Kindom of Keminmaa
    Viestit
    672

    Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    10 watilla ajan, kun kick ei enempää puske.
    Jaaa..... Mielenkiintoista... Pitää vissiin palkata jalippo opettamaan et saa tommoset setupit paikalleen

    Taidan malttaa mieleni ja oottaa sen basen kotiin ja koitan sitten tehdä vimpan päälle setupit tavalla tai toisella.

     
     
  17. #577

    Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vonikka Näytä viesti
    En tiedä mikä siinä on että tuntuu että ei saa soimaan niin ei saa.. Taidan vielä koittaa sen ody basen kanssa jos löytäisin jotain siihen lisää. Sanokaas millä wateilla ajatte kickiä n. 1.8 ohmin vastukseen vai kannattaako tuossa sillon heittää koko kicki pois?
    Mulla on 1.6 ohmia setup Odyssä. Kickissä on 8W tehoa sen potikan mukaan. Sitten vaan ilmasyötöllä ja juissisyötöllä säädöt omaan makuun. Mä kokeilin yksi päivä yhtä kickiä ja mulla oli DCT tankki siinä Boltin nokassa. Ja täytyy sanoa että kyllä maistui tosi huonolle. Neste oli samaa. Joku sulla täytyy nyt olla pielessä? Tai eihän makuasioista voi kiistellä. Odottaisin ainakin vielä sen Ody Basen asennuksen, ennen kuin luovutat...
    Aku #18 ( KayFun III ES)

     
     
  18. #578
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    436

    Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    Kannattaa myös kokeilla tehdä 1.0-1.3 ohmin coileja, tosin tarviit 28- tai 30awg lankaa...

    Itse ainakin kick-huuman hälvettyä olen siirtynyt mataliin vastuksiin ja pelkkään akkuun... Mielestäni maukkaammat ja lämpimämmät höyryt.

     
     
  19. #579
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    Tuo silica tuottaa äkkiseltään huomattavan erilaisen maun ja kurkkutuntuman kuin esimerkiksi juuri nuo boget. Joku tykkää, joku ei. Odyssa vaan se hyvä puoli, että tekemällä oppii ja mestariksi ei tulla minuuteissa, mutta sitten kun sen hallitsee, niin osaa luoda setupin vastaamaan juuri täydellisesti omia maku- ja kurkkutuntuma mieltymyksiä. Alussa voi takkuilla eikä oikeenlaista setuppia tunnu löytyvän mutta kyllä se siitä.
    Sitten kun se onnistunut setuppi sieltä tulee niin et edes muista mikä boge on.

     
     
  20. #580
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Re: GG Odysseus aka iAtty2

    Moni myös joutunut, tai saanut tiputtaa nikotiinipitoisuuksia. Itte käytin cartoissa 12 mg ja Odyssa 6 mg. Ody antaa huomattavasti pehmeemmät ja puhtaammat löylyt, mutta ei kyllä pääse nikkiksetkään yllättämään. Ihme kikotin!

    Jos se vaan takkuaa ja epäilet että setupissa on jotain häikkää niin voinhan mä pyöräyttää yhden valmiin silica/coil paketin jonka vaan survaset kuppiin.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •