Sivu 24 / 37 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1420212223242526272834 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 461 - 480 / 736

Aihe: GG Odysseus aka iAtty2

  1. #461
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Re: Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Ja tolla saa sen lyhimpään moodiin 18350 akulla?
    Correct!

    Yläputki pitää jättää vaan välistä pois, eli collector tank ruuvataan suoraan teleskoopin yläpäähän kiinni, jos 18350 akulla ajat.
    Mikäli vielä lyhyemmän combon haluat Odysseuksen kanssa, niin sitten se on 510-base ja Stealth cap.

     
     
  2. #462

    Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    Mitä kaikkea tavaraa tohon normi Odyyn pitää laittaa lisää, että saisi sen 45mm Faniksen putken sopimaan?

    Riittääkö pelkästään pidempi imuputki.

    Aku #19 + Odysseus
    Jazz e-pipe + Penelope

     
     
  3. #463
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja YellowPlague Näytä viesti
    Mitä kaikkea tavaraa tohon normi Odyyn pitää laittaa lisää, että saisi sen 45mm Faniksen putken sopimaan?

    Riittääkö pelkästään pidempi imuputki.
    Correct!

     
     
  4. #464
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    Jalippon neuvosta otettu vaari, ja Etrasta haettu odysseuksen "yläcapin" alle uudet o-renkaat. Otin varmuuden vuoksi 5kpl jos sattuu hukkumaan uudelleen tjsp.
    4e 35snt tuli 5 o-renkaalle hintaa, mielestäni aika paljon mokomista kumirinkuloista.

    Btw, ne on 8x2. 9x2 on liian löysät, kasi venyy tohon ympärille täydellisesti, kuin alkuperäinen.

     
     
  5. #465
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    Hyvä että pika-apu löytyi!
    Tosiaan sen koon (9x2) katsoin ihan virallisesta o-ring guidesta, joka löytyy GG Wikistä.

    Mutta materiaaleissa voi olla hieman eroja ja pehmeys (NRB) vaikuttaa myös o-renkaan istuvuuteen/käytökseen.
    Hyvä että sulla oli tuo malli mukana, niin pääsit testaamaan paikan päällä mikä meni siihen parhaiten.

     
     
  6. #466
    Höyrykonkari fEE's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    200

    Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    Kuinka kauan teillä yleensä kestää yksi setup ennen kuin maku muuttuu huomattavasti ja coili on kerännyt paskakerroksen ympärilleen? Riippuu tietty nesteestä... Ihmettelen vaan et bobaa on odyssa ja en saanu kokonaista tankillistakaan menemään. Entäs nesteenvaihto? Teettekö aina uuden setupin vai suoraa uutta perään? Kuivapolttoa? Muita vinkkejä?

     
     
  7. #467

    Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    Mulla nyt penelopessa ollu sama setuppi suunnilleen kaks viikkoa päivittäisessä käytössä. En tosin kokoaikaa tätä pelkästään käytä, mut yli 30 milliä tosta samasta setupista on ainakin gummy bearsia menny läpi. Vielä ei oo ainakaan maussa tai suorituskyvyssä tapahtunu muutosta.

     
     
  8. #468
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja fEE Näytä viesti
    Kuinka kauan teillä yleensä kestää yksi setup ennen kuin maku muuttuu huomattavasti ja coili on kerännyt paskakerroksen ympärilleen? Riippuu tietty nesteestä... Ihmettelen vaan et bobaa on odyssa ja en saanu kokonaista tankillistakaan menemään. Entäs nesteenvaihto? Teettekö aina uuden setupin vai suoraa uutta perään? Kuivapolttoa? Muita vinkkejä?
    Joskus vaihtuu maku ilman setupin vaihtoo, en oo kuivapolttanu tai mitään. Vanha maku on kadonnu melkein heti. Vahvojen makujen kanssa tietty eri juttu. (jos vaihtaa vaikka tupakkamausta mansikkaan :)
    Setuppi kestää sen 20ml hyvin, ellei enemmänki.

     
     
  9. #469

    Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    Kuinka helvetin lyhyt ton langan oikeen pitää olla? Mulla oli nyt 35 milliä pitkä 0.2mm kanthali. Sit kun laitoin noi hopealangat siihen niin sen keskelle jäävän langan osuus oli n. 29mm. Toi oli pakko laittaa yhden 3mm wickin ympärille ja siinäkin sai vaan 3 coilia. Jos olisin 2 lankaa laittanu päällekkäin niinku tuntuu kaikki yleensä laittavan niin olis tullu jotain 1 ja 2 coilin välillä. Tolla setillä tuli 1.6 ohmia, mikä on sekin paljon. Ilmeisesti tosta hopealangasta nyt vähän tulee vastusta, kun ei se voi ihan vastuksetonta olla, mut tuleeko siitä noin paljon? Pakko alkaa punomaan vaan 2 lankaa päällekkäin. Mulla on penelopessa nyt 1.3 ohmin vastus punotulla langalla ja se on just sopiva. Tolla yhdellä langalla mä en ainakaan mitenkään voi saada noin pientä vastusta. Ellen sit kierrä vaan yhtä kierrosta tota lankaa wickin ympäri niin sit vois olla lähellä, mut ei toi varmaan toimis ihan parhaalla mahdollisella tavalla. Vai pitäisköhän sitä suosiolla vaan ostaa paksumpaa lankaa. Ei vaan osunu ainakaan silmään missään tosta paksumpaa a1 kanthalia.

     
     
  10. #470

    Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    Punottu lanka ei toimi näissä silicajutuissa niin hyvin kuin genesiksissä. Lämpeminen kestää hetken joten pitää ottaa aina muutama primer puff ennen varsinaista hatsia. Mulla on 0.3mm hopealankaa joka ainakin tuntuu olevan lähes vastuksetonta. Kyl mä saan helposti 1.5 ohmin settejä odylla, mut haluaisin jotain ohmin luokkaa olevia. Kovasti koitan metsästää tällä hetkellä 30awg kanthalia, kertokaa jos näätte!

     
     
  11. #471
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227

    Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Kuinka helvetin lyhyt ton langan oikeen pitää olla? Mulla oli nyt 35 milliä pitkä 0.2mm kanthali. Sit kun laitoin noi hopealangat siihen niin sen keskelle jäävän langan osuus oli n. 29mm. Toi oli pakko laittaa yhden 3mm wickin ympärille ja siinäkin sai vaan 3 coilia. Jos olisin 2 lankaa laittanu päällekkäin niinku tuntuu kaikki yleensä laittavan niin olis tullu jotain 1 ja 2 coilin välillä. Tolla setillä tuli 1.6 ohmia, mikä on sekin paljon. Ilmeisesti tosta hopealangasta nyt vähän tulee vastusta, kun ei se voi ihan vastuksetonta olla, mut tuleeko siitä noin paljon? Pakko alkaa punomaan vaan 2 lankaa päällekkäin. Mulla on penelopessa nyt 1.3 ohmin vastus punotulla langalla ja se on just sopiva. Tolla yhdellä langalla mä en ainakaan mitenkään voi saada noin pientä vastusta. Ellen sit kierrä vaan yhtä kierrosta tota lankaa wickin ympäri niin sit vois olla lähellä, mut ei toi varmaan toimis ihan parhaalla mahdollisella tavalla. Vai pitäisköhän sitä suosiolla vaan ostaa paksumpaa lankaa. Ei vaan osunu ainakaan silmään missään tosta paksumpaa a1 kanthalia.
    Ei Jali muuta kuin 0.25-0.3mm lankaa ostamaan

     
     
  12. #472

    GG Odysseus aka iAtty2

    Seuraa ebayssa semmosta myyjää kuin
    kingorchid
    Sillä on aika usein kolmekymppinen tarjolla, ainakin ollut.

     
     
  13. #473

    Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Punottu lanka ei toimi näissä silicajutuissa niin hyvin kuin genesiksissä. Lämpeminen kestää hetken joten pitää ottaa aina muutama primer puff ennen varsinaista hatsia. Mulla on 0.3mm hopealankaa joka ainakin tuntuu olevan lähes vastuksetonta. Kyl mä saan helposti 1.5 ohmin settejä odylla, mut haluaisin jotain ohmin luokkaa olevia. Kovasti koitan metsästää tällä hetkellä 30awg kanthalia, kertokaa jos näätte!
    Joo mä huomasin ton lämpenemisen kanssa. Ihan kylmänä jos ottaa nopeen ja lyhkäsen imun niin ei tuu juur ollenkaan höyryä, mut sit toimii hyvin ku lämpee. Katoin äsken jollain laskurilla netistä, et ton mun .2 hopea langan pitäis kans olla lähes vastuksetonta eli ei varmaan siitä ainakaan kiinni. Täytyy kyttäillä tota .3 kanthalia jostain. Tommosta kingorchid käyttäjää en löytäny. Pakko varmaan punoa seuraava setuppi taas, kun toi 1.6 ohmia on vaan mun mielestä aivan liikaa mekaaniselle modille.

     
     
  14. #474

    Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    Jos Nickel chrome lanka kelpaa niin wires.co.uk:lla on 0.212 lankaa jonka resistanssi on 30.6ohm/m.
    Siitä saa helpommin LR coileja väännettyä.

     
     
  15. #475
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Re: GG Odysseus aka iAtty2

    Purista, sido ja kieputa kunnolla ne lankojen liitokset niin ei tuu ylimäärästä vastusta

     
     
  16. #476

    Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    Kuinka pitkän matkan sä jalippo laitat tota lankaa coiliin? Mittailin tossa yleismittarilla lankaa ja 35mm pätkä antaa kyl sen 1.5-1.6 ohmia.

    Edit. Nyt tais löytyy oikee mitta. 40mm punottu lanka 1.2-1.3 ohmia. Taidan koittaa tota penelopeen.
    Edit2. Oli toi 40mm pitkä punottu lanka vähän liian lyhyt Anto 0.8-0.9 ohmia. Taidan jättää lepäämään tän lauantaihin asti ja meen ton toisen penelopen ja dca:n kanssa huomenna festareille.

     
     
  17. #477
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Re: GG Odysseus aka iAtty2

    Joku 4,5 - 5,0 cm ja saan sellasia 2,0 - 2,2 ohmin coileja. A1 0,20 kanthal kyseessä.

    Parasta kickillä @ 10 W

     
     
  18. #478

    Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    Niin joo jos kickiä haluaa pitää sisällä. Itte tykkään pitää vehkeet mahdollisimman lyhkäsenä ni käytän mieluummin suoraan akkua. Se 1.5 ohmiakin melkeen riittäis jo. Pitää lauantaina koittaa kääriä yhdellä langalla jos sais 1.5 ohmisen setupin. On tossa oma säätönsä kun alkaa punomaan ja sitä on viel aika jäykkä kääriä wickin ympärille.

     
     
  19. #479

    GG Odysseus aka iAtty2

    Ukv2 on sotong niminen joka tekee osia
    GG pötköihin. Nyt siellä on lista Ody GGTS pohjista. Hinta 25taalaa kaikkineen. Karhennettu malli
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat

     
     
  20. #480

    GG Odysseus aka iAtty2

    Tässä ne muut tarjolla olevat rinkulat


     
     
Keskustelu Sähkötupakka arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •