Sivu 14 / 37 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 410111213141516171824 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 261 - 280 / 736

Aihe: GG Odysseus aka iAtty2

  1. #261
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Tuli tilausvahvistus ranskasta, enkä vieläkään oikeestaan halua koko modia. Kaikkee se ryhmäpaine teettää
    Ihan oikee tilausvahvistus vai?
    Mulle tuli vasta posti että varaus on laitettu listaan... =)

    Hitto, eka modi josta tilaan toisen kappaleen ennen kuin ensimmäinenkään on saapunut... no onneksi se eka on sentään jo matkalla!
    Eli se siitä ryhmäpaineesta?
    Macce muistaakseni ainakin vannotti, että ostaa varmasti pois jos joku tollasen ylimääräsen hankkii. Ei taida päästä koneelle kun UK ennakkomyynti alkaa...

     
     
  2. #262
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    Mie tilasin Shockwavesta toisen ennenku ekaa oli edes tehty

    Vanttila: Hommaat siihen Odyn GGTS pohjalla niin on paljon monipuolisempi hybridi ku mikään Zeni tms Pakko kettuilla

     
     
  3. #263
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Eli poltitko sitä mustaksi asti? Itseäni alkanut toi poltto hirvittää siinä kohtaa, kun alkaa mennä väri mustaksi.
    Ei mulla mee ainakaan mustaksi, enemmänkin muuttuu sillai vähän kiiltäväksi.

    Aika nopein liikkein tohottelen toki, sillai et välillä osa karvoista hehkuu hetken punaisena.
    Näkee kun paska palaa pois ja pientä savua nousee sieltä täältä. Yleensä 10 sekunnin tohotuksen jälkeen savua ei enää nouse mistään ja homma on ready.

     
     
  4. #264

    Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja LSVap Näytä viesti
    Mene Vaporwallille, siellä on listat.
    Kiitos!! Siellähän se nimi oli listalla O0

    Aku #19 + Odysseus
    Jazz e-pipe + Penelope

     
     
  5. #265

    Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Ihan oikee tilausvahvistus vai?
    Mulle tuli vasta posti että varaus on laitettu listaan... =)
    Varausvahvistus siis, sen siitä saa ku kirjottelee samalla ku värkkää setuppia zeniin.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja LSVap Näytä viesti
    Vanttila: Hommaat siihen Odyn GGTS pohjalla niin on paljon monipuolisempi hybridi ku mikään Zeni tms Pakko kettuilla
    Mitään silicaroskaa tilaa Voin vaihtaa sen mun tulevan gg:n siihen sun P+ ja HF

     
     
  6. #266
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    Mie luulen että 2 GGTS:ää ja Stealth riittää mulle, ei tuu vaihtoja

     
     
  7. #267

    Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    Miksköhän helvetissä oon tilaamassa GG:tä, jota en halua, ja samalla metsästän kuumeisesti precisea vaihdossa. Fiksu mies ostais vaan suoraan sen precisen...

     
     
  8. #268
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    Hahahahaha. Niinpä...

     
     
  9. #269

    Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    No niin, iltapäivällä tuli laitettua ennakkovaraus SS GGTS:stä. Tuota ryhmäpainejuttua en ihan allekirjoita, kun olen metsästänyt moista jo muutaman kuukauden ajan...

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    pääsin ihan koneelle ja rupesin googlekääntäjän avustuksella tota tavaamaan, niin siinähän puhutaan myös kahdesta vaihtoehdosta (gold or silver), eli eipä tullu mitään tarkennuksia tehtyä "ennakkovaraukseen"...
    Jalippo, tulkitsin itse kuukkeli-kääntäjän avustuksella tuon "Ils seront bicolores (dorés et argentés)" -maininnan seuraavasti: "They are two-tone (gold and silver)". Tuo "two-tone" taitaa siis viitata siihen, että päätykäpit ovat kullanvärisiä.

     
     
  10. #270
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    Ei kyllä pitäs olla kaks värisiä...

     
     
  11. #271
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Re: Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kuiponen
    Jalippo, tulkitsin itse kuukkeli-kääntäjän avustuksella tuon "Ils seront bicolores (dorés et argentés)" -maininnan seuraavasti: "They are two-tone (gold and silver)". Tuo "two-tone" taitaa siis viitata siihen, että päätykäpit ovat kullanvärisiä.
    Juu noin mäkin ajattelin et sais valita päätycäppien ja ehkä teleskoopin värin, mutta ihan ranskasta tuli vahvistus että ovat kokonaan kirkasta.. ei kultaa siis.

     
     
  12. #272

    Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    Oukki doukki. Yksi niistä Ranskan-kaupan kuvista oli tuollainen kaksivärinen plus COV:llä esiteltiin vielä jokin aika sitten tulevaksi kokorosterisen lisäksi kaksiväristä versiota (jota ei näytä olevan enää sivuilla). Tuolta pohjalta siis päättelin - mutta pieleen

     
     
  13. #273
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    No voihan se olla että uus erä on sellasia vanhanmallisia jostain syystä, epäilen kyl.

     
     
  14. #274

    Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    No siis helvetti, onko mulle tulossa kokonaan rosterinen GG vai ei? Oletin että SS GGTS tarkottas että koko roska on sitä SS:ää. Äläkää nyt helevetti sanoko että mulle on tulossa jotain messinkiroskaa vielä kaiken tän väännön jälkeen.

     
     
  15. #275
    Höyrypää Lonelyrider's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    784

    Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    Panin sit itekki tonne Ranskaan varauspostia. Jos tulee huomisen aikana vahvistusta, niin voin sit illalla keskittyä Turun höyrymiittiin, kun ei tarvi vilkuilla kelloo koska uk pre order alkaa.

     
     
  16. #276
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Re: Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila
    No siis helvetti, onko mulle tulossa kokonaan rosterinen GG vai ei? Oletin että SS GGTS tarkottas että koko roska on sitä SS:ää. Äläkää nyt helevetti sanoko että mulle on tulossa jotain messinkiroskaa vielä kaiken tän väännön jälkeen.
    Älä huoli, tässä tarkennus ranskasta: But the GGTS that will arrive dont have gold details.

     
     
  17. #277

    Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    Ihanaa 8)

    Kattele jalippo noita odyja wallilta ja pitistä, niitä on ihan älytön määrä liikenteessä nyt.

     
     
  18. #278

    Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    Millonkas noita ggts:iä pitäis sit tulla valmiiks? Himottais itteäkin ostaa tommonen. Vois vaikka laittaa toisen provarin kiertoon samalla. Mahtaakohan tulla jossain vaiheessa simmosta välisysteemiä, et saa penelopen kiinni siihen samalla tavalla suoraan miten nyt saa odysseuksen?

     
     
  19. #279

    Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    "Attendus dans environ 2 semaines !" eli odottavat saapuvaksi noin 2vkon päästä

     
     
  20. #280
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    Ei tule sellasta penelopeen. Penelope on suunniteltu Proteusta varten ja se on niin paljon snadimpi kuin GGTS ettei oikein fiksusti saakkaan tehtyä sitä liitäntää.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •