Sivu 12 / 37 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2891011121314151622 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 221 - 240 / 736

Aihe: GG Odysseus aka iAtty2

  1. #221
    Höyrykonkari Nsd's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    254

    Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    Yhden setupin oon tehny tuolla ebaysta ostetulla wickillä ja on kyllä huomattavasti vaikeampaa työstää kun toi mukana tullut. Tai siihen asti menee suht ok kunnes pitäs alkaa ylimääräsiä katkomaan pois. Pitäs olla kolmas käsi et sais pidettyä wickkiä kireällä samalla kun katkasee tuota.

     
     
  2. #222
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227

    Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nsd Näytä viesti
    siihen asti menee suht ok kunnes pitäs alkaa ylimääräsiä katkomaan pois. Pitäs olla kolmas käsi et sais pidettyä wickkiä kireällä samalla kun katkasee tuota.

    Hyvät sivarit on kiva sana.

     
     
  3. #223
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Re: Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke
    Kyllä se taitaa olla niin, ettei musta ole enään kultasesta kreikkalaisesta pois. Ensimmäinen setuppi oli jo mainio ja jokainen seuraava setuppi ollu vielä piirun verran edellistä parempi. Aijai
    +1

    SSGGTS on myös jo tulossa tänne ja toinen Odysseus hakusessa!

     
     
  4. #224
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Re: Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nsd
    Yhden setupin oon tehny tuolla ebaysta ostetulla wickillä ja on kyllä huomattavasti vaikeampaa työstää kun toi mukana tullut. Tai siihen asti menee suht ok kunnes pitäs alkaa ylimääräsiä katkomaan pois. Pitäs olla kolmas käsi et sais pidettyä wickkiä kireällä samalla kun katkasee tuota.
    Ilmeisesti Vaporbasen wickiä myös sulla?
    Lähetin sinne pienen näytteen orkkis odyn wickistä ja tilaavat vastaavaa tiukemmin punottua, mutta heidän laatuvaatimukset läpäisevää.

    Helpottaa muuten wickin käsittelyä kun tohottaa sen ihan rohkeasti ennen setupin tekoa. Samalla palaa mahdolliset epäpuhtaudet pois ja mitään sisäänajoa ei tarvita.

    Tohon löysempään wickkiin muuten kannattaa kiertää se coili aika rennolla kädellä ettei ala kuristamaan nesteen virtausta.

     
     
  5. #225
    Höyrykonkari Nsd's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    254

    Vs: Re: Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Ilmeisesti Vaporbasen wickiä myös sulla?
    Joo tuotahan se. No hyvä jos tilaavat uutta niin saa sitten aikanaan kanthalit ja wickit samasta paikasta kun sivu vaan käynnistyy.

     
     
  6. #226

    Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    Penelopeja tulee lissää markkinoille!Ei saa ostaa ylihintaisia!

     
     
  7. #227

    Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    ody nro.2 testissä, ja ennenkuin edes pääsen kunnolla vauhtiin, niin nyt ongelmana on jotain aivan muuta...

    Kuten kuvasta näkyy niin tankkia ei saa kunnolla kiinni, tuohon asti sain hampaat irvessä kiristettyä, uudestaan auki saaminen oli vielä pahempi urakka...



    Jos otan tiivisteen pois, niin tankki menee kunnolla kiinni hellästi kiertämällä. MUTTA kun tankki on ruuvattuna pohjaan ilman tiivistettä, niin nesteensyöttö ei mahdu aukemaan kuin yhden täyden kierroksen, eli suukappaleen yläosa ottaa kiinni tankin korkkiin. Montako kierrosta tuon pitäisi aueta? Olen pettymys

     
     
  8. #228
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    Hummmm... Nyt on tuossa runkoputki osassa jotain vikaa, katoppa vierekkäin jos on toinenkin että ovatko identtiset ja kanssa onko se suuosa samanlainen molemissa ja kun vika on paikannettu niin samointein yhteys myyjään. Näillä on takuu.

     
     
  9. #229
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja LSVap Näytä viesti
    Hummmm... Nyt on tuossa runkoputki osassa jotain vikaa, katoppa vierekkäin jos on toinenkin että ovatko identtiset ja kanssa onko se suuosa samanlainen molemissa ja kun vika on paikannettu niin samointein yhteys myyjään. Näillä on takuu.
    Psymbioten ensimmäinen Odysseus on täällä kovassa käytössä.
    Mutta tuuhan käymään vaikka huomenissa, niin puretaan noi vierekkäin ja otetaan tarvittaessa kuvat...

     
     
  10. #230
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    436

    Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    Tuollaiseen törmäsin hetki sitten kun kysyin penelopen seurantakoodia:
    http://e-cigarette-gg-france.com/pro...id_product=112

    Ranska hieman ruosteessa, mutta ymmärtääkseni voi ennakkovarata GGTS:n...

     
     
  11. #231

    Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    Näin minäkin tuon ymmärsin Ja tietenkin vetelin silvuupleet unee ggts mercii

     
     
  12. #232

    GG Odysseus aka iAtty2

    Enhän mä tarvii tollasta, enhän...

     
     
  13. #233

    GG Odysseus aka iAtty2

    Kappas, sieltä ainakin tuli vahvistus ennakkovarauksesta. Ehkä mä nyt sitten joudun venymään GGTS hankintaan

     
     
  14. #234
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    436

    Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    Tänne tuli myös viestiä... Eli GGTS Stealth top capillä varattu...

     
     
  15. #235

    Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    ^Pakkohan tuosta oli tehdä ennakkovaraus.

     
     
  16. #236
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Re: GG Odysseus aka iAtty2

    Tonne mäkin kävin hätäpäissäni hetki sitten jotain sönkkäämäs.

    En kyl tienny et kumpi aihe olis pitäny viestiin valita, mut arpa sano webmaster.. kuulostikin jotenki seksikkäämmältä.

    Pyysin SSGGTS ja stealth cäpin. Katotaan ny tuleeko mitään vahvistusta. Niin ja olisko pitäny mainita jotain suomesta, eli shippaako edes ylipäätään tänne?

     
     
  17. #237
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    Mie olen useamman kerran tilaillut muualta loppuneita kamoja tuolta vaikkeivät oikeasti edes sais myydä ranskan ulkopuolelle Erikoinen systeemi toi ennakkotilaus

     
     
  18. #238
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja LSVap Näytä viesti
    Mie olen useamman kerran tilaillut muualta loppuneita kamoja tuolta vaikkeivät oikeasti edes sais myydä ranskan ulkopuolelle Erikoinen systeemi toi ennakkotilaus
    No erikoinen oli joo, saas nähdä vastaavatko mulle mitään. Vaikka kohteliaasti yritin vielä kirjottaa perään "merci"
    Nyt kun suurin tärinä on häipyny ja pääsin ihan koneelle ja rupesin googlekääntäjän avustuksella tota tavaamaan, niin siinähän puhutaan myös kahdesta vaihtoehdosta (gold or silver), eli eipä tullu mitään tarkennuksia tehtyä "ennakkovaraukseen"...

     
     
  19. #239

    Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    Tuolta Ranskan kaupasta mä ainakin Penelopen tilasin ja siitä on tullu jo shipped maili, et kai ne tuolta Suomeen lähettelee. Eipä tullu kyllä mitään muuta laitettua ku pelkkä GGTS, täytynee varmaan lisätä sitten jos tulee meiliä varauksesta.

     
     
  20. #240
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: GG Odysseus aka iAtty2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Kappas, sieltä ainakin tuli vahvistus ennakkovarauksesta. Ehkä mä nyt sitten joudun venymään GGTS hankintaan
    Esa joutu sit laskemaan ne kalapuikot uusiks?
    Jos saa udella, niin kuinkas hienostuneen vastauksen sä sieltä sait ja pitikö mainostaa olevansa myös Citroenin omistaja jotta kaupat syntyi?

    Niin ja mites se maksupolitiikka, tuliko sielä jotkut ohjeet vai kuinka tää homma niinku toimis? Jos vaikka itte pääsis jatkoon, niin osaa vähän varautua.
    Yritin tonne rekisteröityä ja vahvistus siitä tuli mailiin, mutta en mä silti pääse tonne kirjautuun sisään niillä tunnuksilla. ???

    Edit: pääsin mä sinne kirjautumaan sisälle, kun otin ton kääntäjän pois päältä...

     
     
Keskustelu Sähkötupakka arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •