Sivu 92 / 257 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4282888990919293949596102142192 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,821 - 1,840 / 5140

Aihe: Pelaajia forumilla? Yleisesti pelaamisesta!

  1. #1821
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jonezzki Näytä viesti
    pelissä kerättyä kultaa voi myydä oikeaa rahaa vastaan.
    Tämän voi myös kääntää: "Peli on täynnä kiinalaisia farmaajia".
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

     
     
  2. #1822
    Banned

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Viestit
    1,239

    Löytypä aivan sairaan loistava peli, kannattaa indieDB:stä ladata demo ja kokeilla naks. Permadeath, random generation ja ajan mukaan nouseva vaikeustaso löytyy. You will die.
    Viimeksi muokannut thoros; 25.11.13 kello 12:45.

     
     
  3. #1823
    Tilasin tän pleikalle, näyttäs aika buenolta.
    Internetin mukaan tuossa juoni muuttuu todella paljon sen mukaan mitä itse tekee valintoja.
    Ilmeisesti jotain 20 eri tapaa pelillä päättyä.


    Nyt on tullu pelattua Red Dead Redemptionia, mikä on myös aika mukaansatempaava mutta välillä kun kuolee niin lähtee tukka päästä.
    Menee kaikki suunnitelmat uusiksi. Ja pokerissa on mahdoton huijata .
    Aina päättyy siihen että kaveri on ammuttava.
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

     
     
  4. #1824
    Höyrykone

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    1,150
    PokerStarsin ZOOM-pokeri on hieno peli. Toimii vielä kännykässäkin niin hyvä pelata missä tahansa
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

     
     
  5. #1825
    Höyrypää Threnody's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Motomoto Näytä viesti
    Tilasin tän pleikalle, näyttäs aika buenolta.
    Internetin mukaan tuossa juoni muuttuu todella paljon sen mukaan mitä itse tekee valintoja.
    Ilmeisesti jotain 20 eri tapaa pelillä päättyä.
    Heavy Rain - Official E3 Trailer [HD] - YouTube
    Itsekin oon himonnu tuota peliä jo jonkun aikaa. Mistäs tilasit ja paljon tuli hintaa?

    ----

    Sitten vielä sen verran Dark Soulsista, että alkaa olla mun osalta peli aikalailla lopussa. Hahmon leveli on tuolla 110 pinnassa ja aseiksi ovat vakiintuneet Zweihander +14 ja Great Scythe +14. Noilla kahdella saa oikeastaan vihollisen kuin vihollisen niitettyä aika vaivattomasti. Bosseja olis enää kolme jäljellä koko pelissä, eli Manus, Kalameet ja Gwyn. Noista kaksi ekaa tulee olemaan sataprosenttisen varmasti pelin tuskallisimmat/vittumaisimmat pomotappelut. Tietää jo siitä, että kumpainenkin killuvat ihmisten "pelin vaikeimmat pomot top 3" -listojen kärjessä ja kumpaisellakin on kauheat määrät healttia sekä vaaralliset movesetit. Gwynin oletan olevan helppo nakki, oon siitä tappelusta yhden videon nähny, eikä kyllä kovin vaikealta vaikuttanu.

    Tähän mennessä vaikein pomotappelu on edelleen ollu Smough ja Ornsteini, jopa neljä kuningasta kaatu helpommin ku nuo kaks sankaria.
    On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka
    ΧΞΣ - Non Serviam


     
     
  6. #1826
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Itselläni on DEX ukko nyt ~95 soul levelillä, enää myös Gwyn, Kalameet ja Manus jäljellä. Aseena Great Scythe +15, joka on kyllä oikeissa käsissä aivan mauttoman tehokas tykki. Taisin two-shottaa Niton 40 dexillä + Power Within + Greater Magic Weaponilla. NG+ odotellessa... Ja Threnody, hanki ihmeessä Demon's Souls, se on aivan huikeen hyvä.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  7. #1827
    Höyrypää Threnody's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Itselläni on DEX ukko nyt ~95 soul levelillä, enää myös Gwyn, Kalameet ja Manus jäljellä. Aseena Great Scythe +15, joka on kyllä oikeissa käsissä aivan mauttoman tehokas tykki. Taisin two-shottaa Niton 40 dexillä + Power Within + Greater Magic Weaponilla. NG+ odotellessa... Ja Threnody, hanki ihmeessä Demon's Souls, se on aivan huikeen hyvä.
    Kyllähän tuo viikate (40 dexillä) on aika huippu ase, ei tosin toimi kaikkia vihollisia vastaan. Bossit kaatuu mun mielestä paljon helpommin viikatteella kuin isolla miekalla, koska se ei ime stamuja niin helvetin nopeaa ja tekee suhteellisen hyvin damagea kilven kanssa. Zweihanderissa on se hyvä puoli, että se stunnaa suurimman osan vihulaisista, vaikka onkin tuhottoman hidas miekka heilutella.

    Tähän mennessä nautinnollisin bossi on ollu Knight Artorias, oli juurikin sopivan haastava mun makuun. Sai tehdä väistöliikket ja countterit todella tarkasti, ettei tullu turpaan potenssiin sata.

    DmS on kyllä ostoslistalla, pitää aluksi huilata vähän aikaa kunhan saa tään DkS:n läpi. On tämän kanssa ollu kyllä sen verran paljon tahkoamista, että ei ihan perään uskalla aloittaa vaikeustasoltaan vähintään yhtä haastavaa peliä
    On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka
    ΧΞΣ - Non Serviam


     
     
  8. #1828
    Toi Heavy Rain on kyllä kutkutellut aika hyvin siitä lähtien kun törmäsin, mutta ei näköjään vieläkään olla PC:lle saatu käännettyä. Pitäkää tunkkinne siis! Joskin luetun perusteella heräs vähän semmonen olo, että kattoisko sitä vaan mielummin kuitenkin jonkun leffan.

    Fallout kakkosta aloin uusintarundin vissiin kuukaus sitten ja vieläkin kesken, kun ei erityisen aktiivisesti ole huvittanutkaan. Lätkäsin viitisen fanimodia rinnalle ja kyllä tässä pikkuhiljaa alkaa uskomaan, että joku niistä nosti vaikeustasoa aivan törkeästi. Ei mitenkään mahollista, että penskana olis tollasen jaksanu tahkoa läpi. Tulee kokoajan joka myyrältä pleksiin.

     
     
  9. #1829
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Threnody Näytä viesti
    Kyllähän tuo viikate (40 dexillä) on aika huippu ase, ei tosin toimi kaikkia vihollisia vastaan. Bossit kaatuu mun mielestä paljon helpommin viikatteella kuin isolla miekalla, koska se ei ime stamuja niin helvetin nopeaa ja tekee suhteellisen hyvin damagea kilven kanssa. Zweihanderissa on se hyvä puoli, että se stunnaa suurimman osan vihulaisista, vaikka onkin tuhottoman hidas miekka heilutella.

    Tähän mennessä nautinnollisin bossi on ollu Knight Artorias, oli juurikin sopivan haastava mun makuun. Sai tehdä väistöliikket ja countterit todella tarkasti, ettei tullu turpaan potenssiin sata.

    DmS on kyllä ostoslistalla, pitää aluksi huilata vähän aikaa kunhan saa tään DkS:n läpi. On tämän kanssa ollu kyllä sen verran paljon tahkoamista, että ei ihan perään uskalla aloittaa vaikeustasoltaan vähintään yhtä haastavaa peliä
    Zweihander on melko ylivoimainen ihan normitason vihuja vastaan, mutta Great Scythe on pääasiassa pelin yleispätevästi paras ase. Itse kallistuin viimeistään tämän pelikierroksen jälkeen sille kannalle että G. Scythe > Zweihander overall. Pelin voi kuitenkin läpästä pelkällä shieldillä, joten jokainen tykkää mistä tykkää, mutta Zwei ja GS on kyllä "easymode" mun mielestä

    Tässä mun faitti Artoriaksesta, allekirjoitan kyllä täysin mielipiteesi faitista.



    6 kertaa joutu yrittämään, ennen kuin tipahti. Tämä oli muistaakseni vasta eka kerta kun tappelen Artoriasta vastaan, kun oon muilla läpiipeluilla skipannut Oolacilen kokonaan. Helvetin kiva faitti ja anto oikeasti aika armottomasti tukkaan jos ajoitti iskut pieleen, eritoten Power Within päällä.

    e. Itsekin pistin hetkellisesti DmS jäihin, koska se on imo jopa merkittävästi vaikeampi kuin DkS, ja nyt juuri ei ole sellaista mahdollisuutta antautua peliin kuin toivoisi. Onneksi on muksuvapaa viikonloppu tiedossa, niin se on kontti lonkeroa, rasvaista ruokaa ja Demon's Souls marathon!
    Viimeksi muokannut defuncta; 25.11.13 kello 18:44.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  10. #1830
    Höyrypää Threnody's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Zweihander on melko ylivoimainen ihan normitason vihuja vastaan, mutta Great Scythe on pääasiassa pelin yleispätevästi paras ase. Itse kallistuin viimeistään tämän pelikierroksen jälkeen sille kannalle että G. Scythe > Zweihander overall. Pelin voi kuitenkin läpästä pelkällä shieldillä, joten jokainen tykkää mistä tykkää, mutta Zwei ja GS on kyllä "easymode" mun mielestä

    Tässä mun faitti Artoriaksesta, allekirjoitan kyllä täysin mielipiteesi faitista.

    Artorias the Abysswalker - YouTube

    6 kertaa joutu yrittämään, ennen kuin tipahti. Tämä oli muistaakseni vasta eka kerta kun tappelen Artoriasta vastaan, kun oon muilla läpiipeluilla skipannut Oolacilen kokonaan. Helvetin kiva faitti ja anto oikeasti aika armottomasti tukkaan jos ajoitti iskut pieleen, eritoten Power Within päällä.
    Kuulostaa aika samalta ku mun pelailu "Arrrrrggghh, prrklll!!!" Ite käytin kilpeä tuossa tappelussa, tuntui ikuisuudelta pieksää tuo kun viikate teki sellasta 300-500 damagea per isku. Tuossa tappelussa kannattaa kyllä olla tuo 10-15 estusta mukana, ettei lopu juomat kesken.

    Tuli muuten juuri äsken pieksettyä Kalameet. Kolmannella yrittämällä. Eikä ollut edes vaikea, kuvittelin sen olevan paljon kovempi, mutta aika nopeasti se kaatuu kunhan pääsee loharin alle/taakse painelemaan R2:ta. Jäi tosin tuo häntä hakkaamatta poikki ja missattua samalla se jumalaton yybermiekka, mutta eipä mulla ois sille mitään käyttöä ollutkaan.

    Nyt tässä ois enää Manus jäljellä ennen Gwynin tappamista, toivottavasti se sentään antaa enemmän haastetta.

    Jos joskus hamassa tulevaisuudessa jaksaa tuon NG+:n aloittaa, siinä ei taida olla enää minkäänlaista "easymodea" Nousee ilmeiseti sen verran paljon vaikeustaso. Tosin ois kyllä mukava vaihtaa hahmoluokkaa esim. jonkun sorttiseen taikoja viskelevään jäppiseen, en oo yhden yhtäkään taikaa tehnyt tällä nykyisellä wandererilla.
    On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka
    ΧΞΣ - Non Serviam


     
     
  11. #1831
    Höyryttelijä Peratus's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    91
    BatMud, WoT, kuumimmat pelit atm. Mudattua on tullut "melko" akttivisesti since -98 =) WoT:n alotin keväällä. BF3 oli vuos sitten kova juttu PS3:lla, mut en oo käynnistänytkään kuukausiin. WoT klaania tms oon kans ettiny, et privaa vaan tms jos, on jotai ehdotuksia. Kaikki mudaajat kans ihmeessä ottamaan yhteyttä vaan jos sattuu olemaan.


    Vamo V5 + eVod + Protank II + Spinner 1300 + SMOK SCAR RDA + AGR+ + SMOK Tumbler + Somnium ato + eXpromizer + SMOK Magneto + IGO L + Protank Mini II + Diablo Reaver SS/Brass + Diablo One Red + Fortune 18350

     
     
  12. #1832
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Threnody Näytä viesti
    Kuulostaa aika samalta ku mun pelailu "Arrrrrggghh, prrklll!!!" Ite käytin kilpeä tuossa tappelussa, tuntui ikuisuudelta pieksää tuo kun viikate teki sellasta 300-500 damagea per isku. Tuossa tappelussa kannattaa kyllä olla tuo 10-15 estusta mukana, ettei lopu juomat kesken.

    Tuli muuten juuri äsken pieksettyä Kalameet. Kolmannella yrittämällä. Eikä ollut edes vaikea, kuvittelin sen olevan paljon kovempi, mutta aika nopeasti se kaatuu kunhan pääsee loharin alle/taakse painelemaan R2:ta. Jäi tosin tuo häntä hakkaamatta poikki ja missattua samalla se jumalaton yybermiekka, mutta eipä mulla ois sille mitään käyttöä ollutkaan.

    Nyt tässä ois enää Manus jäljellä ennen Gwynin tappamista, toivottavasti se sentään antaa enemmän haastetta.

    Jos joskus hamassa tulevaisuudessa jaksaa tuon NG+:n aloittaa, siinä ei taida olla enää minkäänlaista "easymodea" Nousee ilmeiseti sen verran paljon vaikeustaso. Tosin ois kyllä mukava vaihtaa hahmoluokkaa esim. jonkun sorttiseen taikoja viskelevään jäppiseen, en oo yhden yhtäkään taikaa tehnyt tällä nykyisellä wandererilla.
    Jäin itse farmailemaan nyt souleja hetkeksi, josko sais hankittua kaikki armorit ennen NG+ ja kokeiltua kivoja comboja. Nyt on Artoriaksen panssari + hanskat ja mekko Gold-Hemmed + Mask of the Child että saa stamina regeniä eikä oo pakotettu käyttää consumablei/Grass Crest Shieldiä. Näillä itemeillä on jo jonkin verran poisea sekä fast roll, jota ilman en oikein osaa enää elää

    Itse olen kyllä vähän pettynyt taikasysteemiin Darkissa, kun taas Demonissa se on likipitäen täysin ylivoimainen. DkS spellit tuntuu jotenkin kohtuuttoman hankalilta, mutta toisaalta aika pitkälti samat loitsut löytyy Demonista. Itsekin hieman mietin josko tekisin enempi loitsuja nakkelevan tyypin seuraavaksi. Kannattaa sit panostaa dex + int kun teet sen maagin, koska dex nopeuttaa loitsujen taikomista. Lisäksi saa näppärästi vaikka +15 scythen taikka muun hyvin dexistä skaalautuvan aseen ja siihen Duke's Archivesta Crystal Weapon Enchant, niin johan tutisee. Siltikin tuolla buildilla melkeen parempi vaan lätkiä miekalla menemään, koska se on helpompaa...

    e. Tässä vielä testattuna tuo miten paljon eri enchanttaukset vaikuttaa...

    Viimeksi muokannut defuncta; 25.11.13 kello 20:49.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  13. #1833
    Höyrypää Embalmer's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    597
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Motomoto Näytä viesti
    Tilasin tän pleikalle, näyttäs aika buenolta.
    Internetin mukaan tuossa juoni muuttuu todella paljon sen mukaan mitä itse tekee valintoja.
    Ilmeisesti jotain 20 eri tapaa pelillä päättyä.
    Heavy Rain - Official E3 Trailer [HD] - YouTube

    Nyt on tullu pelattua Red Dead Redemptionia, mikä on myös aika mukaansatempaava mutta välillä kun kuolee niin lähtee tukka päästä.
    Menee kaikki suunnitelmat uusiksi. Ja pokerissa on mahdoton huijata .
    Aina päättyy siihen että kaveri on ammuttava.
    Heavy Rain on TODELLA mahtava peli! Tuli tahkottua kaikki loput ja kaikki Trophyt tuosta aikoinaan. Edelleen omassa PS3 Top 3:ssa Metal Gear Solid 4:n ja jatkuvasti vaihtuvan kolmannen pelin kera

     
     
  14. #1834
    Banned

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Viestit
    1,239
    Hehkutan vielä. Hankkikaa toi risk of rain, aivan jumalattoman loistava. Just tuli pari kierrosta vedettyä, viimeisimmällä jopa kolmostasolle asti pääsin. Vaikeustaso normaalilla kohtuullisen brutaali. 8.99e steamissa.

     
     
  15. #1835
    Höyrypää Threnody's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    755
    Dark Souls käytännössä läpi, sain juuri Manuksen tapettua tokalla yrittämällä. Tuo bossi oli jopa helpompi kuin Kalameet, ei antanu juuri vastusta. Ilmeisesti tuo mun Sifin sielusta rakennettu kilpi, Greatshield of Artorias, on jopa liiankin tehokas. Blokkas aika hyvin kaikki fyysiset iskut vähäisellä staminan menetyksellä. Taikaiskut pitää vain osata väistää, niin tuossa on täysin turvassa. Pidin itselläni melko raskaat panssarit koko tappelun ajan, mutta Havelin sormuksella sain heebon fast rollaamaan ja Mask of a Childia käytin stamina regenin buustaamiseen.

    Enpähän muuten tienny että humanityja voi olla kerrallaan vain 99 kappaletta mukana Tuli farmattua niitä aika reippaasti noitten humanitykummitusten avustuksella.
    On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka
    ΧΞΣ - Non Serviam


     
     
  16. #1836
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Threnody Näytä viesti
    Dark Souls käytännössä läpi, sain juuri Manuksen tapettua tokalla yrittämällä. Tuo bossi oli jopa helpompi kuin Kalameet, ei antanu juuri vastusta. Ilmeisesti tuo mun Sifin sielusta rakennettu kilpi, Greatshield of Artorias, on jopa liiankin tehokas. Blokkas aika hyvin kaikki fyysiset iskut vähäisellä staminan menetyksellä. Taikaiskut pitää vain osata väistää, niin tuossa on täysin turvassa. Pidin itselläni melko raskaat panssarit koko tappelun ajan, mutta Havelin sormuksella sain heebon fast rollaamaan ja Mask of a Childia käytin stamina regenin buustaamiseen.

    Enpähän muuten tienny että humanityja voi olla kerrallaan vain 99 kappaletta mukana Tuli farmattua niitä aika reippaasti noitten humanitykummitusten avustuksella.
    Itsehän jätin Manuksen ja Kalameetin tappamatta kun piti äsken kaverille näyttää Gwyn matsi, jotta siitä sais DS käännynnäisen (se omistaa pelin mutta lopetti pelaamisen Taurus Demoniin ). Gwyn kaatu 4 iskulla Powerilla ja Magic Weaponilla, ei mitään vastusta. Vähän pettymys kyllä ettei se oikein skaalaan noitten AotA:n bossien tasolle, Artorias oli vitusti vaikeampi. Noh, uutta matoa koukkuun
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  17. #1837
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Nyt mä muistan miksen mä koskaan oikein innostunut tuosta loitsuamisesta Dark Soulsissa; eihän tuolla perus Soul Arrowilla tee hevonvittua, muutama kohta missä sillä räiski menee ja sit se olikin siinä. Noh, jospa sitä kuitenkin tekis tuommoisen loitsumestarin tästä uudesta hahmosta ja keskittyis dex buildiin Crystal Magic Weaponilla, pitäisi olla kova sana @ NG+. Harmittaa kun piti jättää Kalameet ja Manus pois viime pelikiekasta, mutta korjataan se nyt sitten.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  18. #1838
    Höyrykone ahteri's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    1,318
    Muutamia tuommosia tuli tänää kuskailtua... Eihän kukaan odota :P
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    "FEAR stands for fuck everything and run."

     
     
  19. #1839
    Höyrypää Threnody's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Noh, jospa sitä kuitenkin tekis tuommoisen loitsumestarin tästä uudesta hahmosta ja keskittyis dex buildiin Crystal Magic Weaponilla, pitäisi olla kova sana @ NG+. Harmittaa kun piti jättää Kalameet ja Manus pois viime pelikiekasta, mutta korjataan se nyt sitten.
    Ei kyllä oikein vakuuta tää NG+. Tässä suurinpiirtein tunnin nyt pelaillu ja tähän mennessä kumpainenkin kello käyty rimpauttamassa. Matkan varrella tulleet pomot/vihut eivät oo antaneet kyllä mitään vastusta. Viimeisimpänä kaadoin Quelaagin, kaksi estusta joutu jopa ryyppäämään tappelun aikana. Kyllähän tuon vaikeustason kasvamisen huomaa siitä, että vihut tekee helvetisti enemmän damagea. Tuli itsellekin yllätyksenä kun kaksi hollow warrioria pääsi piirittämään ja toinen tökkäs keihäällä selkään, henkihän siinä lähti. Muutenkin menee paljon nopeammin tää toka läpipeluu ekaan verrattuna, kun noita lootteja ei oo käytännössä mitään hyötyä kerätä, kun kaikki löytyy jo valmiiksi inventorysta. Ja mitäpä nyt jollain Soul of the Lost Undeadillakaan teet, kun leveliin vaaditaan se +80k sieluja.

    Seuraavaksi ois Sen's Fortress edessä, jokaa on puhtaasti pelin vittumaisimpia kenttiä ansojensa vuoksi. Siellä lähtee henki satavarmasti useampaan kertaan, mutta veikkaan ettei Iron Golem anna mitään haastetta. Aikaisintaan vanhassa kunnon Smo&Orn -tappelussa voi tulla ongelmia. Viimeistään neljän kuninkaan kanssa tulee tiukat paikat, sitä on porukka kironnu varsinki NG+:n aikana. Vois kokeilla vetää tää toka läpipeluu kunnon speedrunina, ilman sen turhempia loottailuja. Nyt kun kuitenkin tietää että mitä on missäkin ja minne pitää mennä, aikaa siihen ylimääräiseen hortoiluun ja turhiin kuolemiin ei kulu enää. Vois myös kokeilla vähän erityyppistä asetta, nimittäin Gold Traceria, jonka sain Knight Artorias -tappelun jälkeen. Päässy tottumaan vähän liikaakin noihin pidemmän kantaman aseisiin
    On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka
    ΧΞΣ - Non Serviam


     
     
  20. #1840
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Jep, ei se NG+ eritoten alkuun ole mitenkään ihmeellistä. Muistaakseni vihujen damage + health nousee ~40% ja eihän se merkkaa mitään kun täysin upattu ase lyö kuitenkin 4x enempi kuin mitä tappoon vaaditaan. Enempi odotankin että josko siitä NG+ ja ++ ja kenties +++ olis jotain haastetta loppupäässä, S&O eritoten, 4Kings ja Artorias noissa eniten arveluttaa Tuo perus NG alkaa olemaan jo niin läpihuutojuttu mulle että menee jo niin löysällä munalla huljutellen. Voi kumpa se DkS II tulis jo...

    Tässä oon nyt tuota näyttiksen mukana tullutta AC4: Black Flagia pelannut muutaman tunteroisen. Eipä tuosta pelistä ole kuin hauskaksi viihdepläjäykseksi, ei oikein mitään haastetta tunnu olevan. Toivotaan että se vaikeutus edes vähän niin saattas saada jotain irti.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •